R-o-c-k me again
אני ממש מאוכזבת מכמות התגובות שאני מקבלת על נערת הצללים.. אפילו שזה רק התחלה.. זה ממש חשוב לי! ואם לא הבנתם אז נערת הצללים מבוסס עליי. וטארה היא בעצם אני.. או לפחות מי שאני רוצה להיות..
אה ואני בסוף לא מצרפת אף אחד לסיפור.. ממש סורי למי שהבטחתי לה..

טוב… זה סוג של פריקה…

R-o-c-k me again 24/12/2013 576 צפיות 3 תגובות
אני ממש מאוכזבת מכמות התגובות שאני מקבלת על נערת הצללים.. אפילו שזה רק התחלה.. זה ממש חשוב לי! ואם לא הבנתם אז נערת הצללים מבוסס עליי. וטארה היא בעצם אני.. או לפחות מי שאני רוצה להיות..
אה ואני בסוף לא מצרפת אף אחד לסיפור.. ממש סורי למי שהבטחתי לה..

אז כמה דברים:
א. מוח אצהo_O היקרה, התועילי בטובך להגיב לי אל "נערת הצללים – פרק 2 חלק ג'"? טוב, את מכירה אותי זה לא בקשה! זאת פקודה! אני אביך אותך באירוע המשפחתי הבא אם לא תעשי את זה!
ב. ממש סורי שלא העלתי דיי הרבה זמן.. יש לי תקופה דיי עמוסה…):
ג. יומולדת שמח ללואי!!!!!! I'M A HAPPY HAPPY HORSE HORSEעזבו אני אלך עכשיו..

***
1. נכון יש בבצפר את הילדות המושלמות האלה? אלה שתמיד כשהן עוברות כולם שותקים ובוהים בהן? אז אני שונאת אותן.
2.נכון יש את הילדות האלה שלא מבינות מהחיים שלהם ומצביעות על תמונה של טיילור סוויפט וצועקות: 'היי! זאת שירי מימון!'? אז אני שונאת אותן.
3. נכון יש את הילדים שלא מבינים סרקזם? אז גם אותם אני שונאת.
4. נכון יש את השיעור הלא הכרחי הזה? זה שבשנה שעברה למדנו בו על מה קורה למה שאנחנו עושים בשירותים אחרי שמורידים את המים? זה שקוראים לו מדעים? אז גם אותו אני שונאת.
5. נכון יש את הילדים האלה שאתה נחמד אליהם ומגן אליהם ואז הם תוקעים לכם סכין בגב? אלה שתמיד פוגעים בכם? אז אותם, למרות שאני מתאמצת, אני לא מצליחה לשנוא. ואז אני כל פעם נפגעת.
6. נכון יש את הרגע הזה שאתם שוכחים את הספר שאתם מכורים אליו בבצפר? ונכון זה קורה דווקא בחלק הכי מותח. אז את זה אני ממש שונאת.
7. נכון יש את הבת דודה הזאת שלא מגיבה לכם לפרק? אז אותה אני לא שונאת. אבל היא עצבנה אותי.
8. נכון יש את האנשים הזרים שפשוט בוהים בך? שאתה אפילו לא יודע איך קוראים להם? ואז אתם מפחדים שאתם נראים מגוחכים? אז הם מעצבנים.
9. נכון יש את האנשים האלה שפשוט מורידים לכם את המצב רוח? אז אותם אני גם שונאת.

שום דבר כאן לא אישי! ואין לי כוונה לפגוע באף אחד! זה פשוט המון מקרים שקרו לי היום או לפני כמה ימים ואני צריכה לפרוק. אני לא אחת ששונאת בקלות. ממש לא. אבל אני כן צריכה לפרוק מתישהו..


תגובות (3)

בנוגע לספר המותח אצלי זה הפוך, בכיתה אני קוראת ספר שהוא שעמום תחת ובבית יש לי ת'מעניינים.

24/12/2013 11:00

אני ממש מסכימה אתך במיוחד לגבי 5:
תמיד מה שאתה הכי לא מצפה לו, קורה. אני כל כך שונאת את הילדים האלה שתוקעים לך סכין בגב, ואז עוד מסובבים אותך ודווקא ברגע שהכי קשה לך, שאתה צריך את העזרה שלהם.
אם קרה לך משהו אם ילדים כאלה:
הם לא שווים את זה שלא תשנאי אותם!!!!!!!!! לא אכפת להם ממך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם היה להם אכפת הם לא היו עושים דבר כזה!!!!!!!!!!!!!!

24/12/2013 11:28

אוקי כמה דברים:
לעזאזל איתך אישה! תכתבי לי בווצאפ כשאת מעלה פרק! ואת במילא מביכה אותי באירועים משפחתיים! וזו עבודה קשה מפני שאת יודעת שהמשפחה שלנו מביכה ממילא! ובהתחשב שהאירוע המשפחתי הבאה הוא הבת מצווה שללי אני אשמח אם תוותרי על ההבכה הצפויה (אני מפחדת לקוות)
אה ומאוד הזדהתי עם הסיפור… במיוחד עם סעיפים שש ושבע.
הלכתי אז ביוש

24/12/2013 11:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך