היום שלי

01/05/2013 565 צפיות 4 תגובות
\

היום בבית ספר,לבשתי את הבגדים שאמא שלי קנתה לי אתמול,זוג נעליי מוקסיני ומיכנס שורט בצבע צהוב בהיר. ברגע שראיתי את המוקסינים ידעתי שזה מה שאני רוצה וההיתי בטוח שכל הילדים בכיתה יתלהבו,כי ליוני ולתום יש כאלה.כולם אוהבים לחכות אותם בלבוש כי הם נחשבים למתלבשים הכי טובים בשכבה . אבל לצערי הילדים בשכבה לא התלהבו מהם בכלל.התגובות ששמעתי הם בעיקר "נעליים מכוערות","זה לבנות" או "יש פתק החלפה לזה?,תשתמש." לא כל כך נעלבתי כי חברים שלי אמרו לי שהם מאוד יפות וזה מה שיותר אכפת לי.

כשחזרתי הביתה חיכתה לי הארוחת צהריים על השולחן,אמא שלי הזמינה ממסעדה בעיר שאני ואחותי אוהבים,אחותי הזמינה המבורגר ואני הזמנתי שיפודי עוף ואנטריקוט עם הום פרייז. עליתי לחדר עם האוכל וצילמתי את ההום פרייז לילדה שאני מדבר איתה בשביל שתתגרה,אני לא יודע מה בידיוק המערכת יחסים ביני לבין הילדה,אם אנחנו ידידים או "בקטע" בכלל.יש לנו הרבה ריבים והרבה חושבים שאני והיא חברים אבל אני מכחיש כי אני לא מרגיש כלפיה כלום.היא חושבת שאני נראה טוב ואני חושב שהיא חמודה.זה הכל.

אחר הצהריים הלכתי לעשות ספורט,הרגשתי שמן אחרי כל ההום פרייז,לבכללי אני מרגיש שמן. שלי למרות שהמשקל שלי תקין במראה זה נראה ההפך הגמור. אני ממש שונא את הגוף שלי.ההיתי שמן שנה שעברה והרזתי 14 קילו אבל זה עדיין לא מספיק לי.עשיתי כושר במשך 30-40 דקות והכל היה טוב ונהנתי והיה איזה סידרה מענינת בMTV שהעבירה לי את הזמן מהר.המכשיר רשם ששרפתי 420 קלוריות,ההיתי רוצה עוד אבל כבר ההיתי גמור מעייפות.

כשחזרתי מהאמבטיה אחרי הכושר ראיתי מלא הודעות בקבוצה בוואטסאפ,התברר ששוב רבים.יש איזה ישוב שהוא סמוך לישוב שלנו. בכיתה י' שני הישובים מתגבשים לשכבה אחת.אז בנתיים אנחנו מדברים ביננו.אי אפשר לקרוא לזה "דיבורים",בעיקר ריבים.
הפעם הריב היה לאיזה שכבה יש יותר בנים חזקים ומי קורע את מי במכות.
אחת הבנות שם רשמה שכולם אצלנו בשכבה חלשים ואז רשמתי שאני חזק ושכל השכבה שלנו יכולה על השכבה שלהם.ואז היא רשמה "מתן אתה שחיף אין לך שרירים בכלל." בדרך כלל ההיתי לוקח את זה כמחמאה כי שחיף זה רזה.אבל זה גם מישהו בלי בשר ושריר שזה לא נראה טוב כל כך .אז זה קצת העציב אותי וירדתי עליה שהיא שטוחה והיא שתקה.
כשאומרים לי משהו שאני נעלב ממנו אני נכנס באותו בנאדם גם עם זה הנקודה הכי רגישה שלו.

למרות שהבטחתי לעצמי לא לאכול בערב לא התאפקתי,רציתי אוכל,אמרתי לעצמי בראש "תאכל רק סלט קטן בלי שמן,תזכור שאתה שמן." הלכתי למטבח וראיתי את ההמבורגר של אחותי,היא אכלה רק חצי המבורגר וקצת צ'יפס! בזמן שאני אכלתי את **כל** המנה. כל כך קינאתי בה שהיא מצליחה להישאר רזה אפילו בלי לחשוב.לאכול כל כך מעט.לא התאפקתי ולקחתי את החצי קציצת המבורגר שהיא השאירה ואכלתי אותה יחד עם הסלט הקטן שהבטחתי שאני יואכל רק אותו. התעצבנתי אחר כך על עצמי.שבכלל אמרתי שאני לא אוכל כלום ואז בסוף אני אוכל המבורגר וסלט.
אוף!

הילדה הזאת שאני מדבר איתה,החליטה לשלוח לי הודעה בוואטסאפ "אני לא מדברת איתך יותר".כל הזמן היא עושה את זה.אני כבר לא סופר כמה פעמיים רבנו. נמאס לי כבר ממנה.לא נעים לי לנתק קשר.כי בכל זאת אנחנו מדברים 5 חודשיים וככה לנתק קשר פתאום?! החלטתי לא לענות לה על זה. שתאכל את הלב ותתעצבן עם עצמה. היא לא מספרת למה היא עצבנית אז זה בעיות שלה.
וזהו בערך להיום ……..


תגובות (4)

נשמע כאילו עבר עלייך יום מעניין….
אני מקווה שאתה לא מדוכא או משו…
אל תיקח את זה קשה אם אומרים לך שאתה שמן.. (או שאתה אומר לעצמך) זה בסדר להיות איך שאתה. (:
נ.ב- אתה חדש? כי אם כן אז ברוך הבא (:

01/05/2013 13:33

תודה,וכן אני חדש.

02/05/2013 13:56

מתן היי אני מבינה אותך אך אני אומרת לך אל תתייחס לאנשים
אשר שחושבים שאתה אחר שאתה כזה וכזה
עזוב אותם ואל תיסנא את עצמך בגללם
תהיה פשוט אתה
מקווה שעזרתי
ובהצלחה באתר כי אתה חדש
אוהבת שרית
ולילה טוב

02/05/2013 14:00

תודה שרית,אני מעריך את זה מאוד.
לילה טוב גם לך.

02/05/2013 14:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך