Bulletproof
הטקסט הזה בטח גורם לכם לחשוב שאני קצת אובססיבית. האמת היא שאני מתה מפחד לגלות שאני כן. כי אני קצת שונאת את עצמי בגלל זה.

יום הולדת שמח

Bulletproof 24/07/2017 649 צפיות 2 תגובות
הטקסט הזה בטח גורם לכם לחשוב שאני קצת אובססיבית. האמת היא שאני מתה מפחד לגלות שאני כן. כי אני קצת שונאת את עצמי בגלל זה.

אז יום ההולדת שלך עוד מעט נגמר, ועלו בי כלכך הרבה מחשבות שהייתי חייבת לרשום את זה.

בהתחלה לא חשבתי על זה, אבל יום ההולדת שלך הייתה פחות או יותר הפעם האחרונה שדיברנו.
כבר עברה שנה, אתה מאמין?
שנה שלמה שחוויתי בלעדייך, שלא שיתפתי אותך במה שעברתי.
שנה שלמה שאני איכשהו הולכת לישון בלי הודעת ה'לילה טוב' שלך.
שבדרך כלל הייתה מגיעה בבוקר כי היינו מדברים כל הלילה.
שנה שלמה שלא היית שם כדי לעלות לי חיוך על הפרצוף, החיוך שרק אתה היית יכול לגרום לי לחייך.

אבל פתאום שנה נשמעת לי פרק זמן כלכך קצר.
אני לא מאמינה שרק שנה לקחה לי כדי להתגבר עלייך.
כדי להתגבר על זה שאתה כבר לא פה.
אני חושבת שהתגברתי, כי אני כבר לא בוכה כמו פעם.
האמת? אני כבר לא בוכה בכלל.
אני חושבת עלייך הרבה, כי בכל זאת השארת בי כמה חלקים ממך.
חלקים שאני לא יודעת אם הם יעלמו בזמן הקרוב.

אין לי מושג איפה אתה עכשיו, עם מי חגגת את יום ההולדת שלך.
אין לי מושג מה עבר עלייך כל השנה הזאת בעצם.
אני מקווה שטוב לך, וגם מקווה שאתה מתגעגע.


תגובות (2)

אני לא חושבת שאת אובססיבית, אני מבינה אותך ממש.
הסיפור שלך מזכיר לי קצת את הקשר שלי ושל ידיד שלא דיברנו מלא זמן והיה לו יום הולדת בשבוע שעבר ובפעם הראשונה מזה שנים לא כתבתי לו כלום, לא הרגשתי צורך וגם לא הגיע לו. גם אני כבר לא חושבת עליו כמו בעבר (הוא היה אחד האנשים הכי קרובים אליי)
ההצעה שלי אליך היא לקחת מהקשר שהיה לכם את הדברים הטובים ולשמור אותם לעצמך, את גם לא צריכה לחשוב על מה שהוא מרגיש או עושה, יש לך את החיים שלך ומגיע לך להמשיך
ממש אהבתי את הכתיבה שלך!

25/07/2017 00:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך