יום כיפור>

larry forever 14/09/2013 610 צפיות 5 תגובות

אוקיי, אממ אז לפני כמה שעות נגמר הצום,
אני באופן אישי צמתי, למרות הדעה של על האמונה והתורה והמצוות, והדבר הכללי והלא ברור הזה שנקרא אלוהים.
אז למה בעצם? כדי לכבד את המשפחה שלי.
אני באופן אישי חושבת שכל הסיפור הזה של לסבול בשביל לחפר על המעשים שלי הוא טיפשי וחסר טעם לחלוטין.
אם אני אצום וארעיב את עצמי, זה אומר שכל הטעיות שעשיתי נמחקו כי ביקשתי סליחה?
לא, אני לא חושבת ככה.
סליחה אמורה להיות משהו שבנאדם מרגיש, שהוא סולח, ולא משהו ש'אלוהים' אישר לך.
בעיקון הצום הוא כדי לבקש סליחה ממי שיושב בשמים, כמו אם חיללתי שבת וכאלה.
אני אומר ככה, אני ממש לא בנאדם דתי, אני ההפך הגמור מכך, לא אני לא מאמינה בישו או באיסלם.
אני לא מאמינה.
אבל בכל זאת, אנשים רבים באו וביקשו ממני סליחה.
אנשים שבגלל המילים הטיפשיות שלהם פגעתי בעצמי והכאבתי לעצמי, אנשים שגרמו לי להרגיש כלכך חסרת חשיבות. והם באים ואומרים לי "סליחה אם פגעתי בך"?
זה אידיוטי לחלוטין.
מה זאת אומרת 'אם' פגעתי בך? אין לך שמץ של מושג מה גרמת לי להרגיש ואתה ומבקש סליחה על דבר שאתה אפילו לא יודע שעשית?
ובזאת אני אומרת שכיפור הוא אחד מימי הצום המיותרים ביותר, לא שהשאר חשובים משהו.


תגובות (5)

אם אתלא מאמינה בשום אל את אטאיסטית

14/09/2013 14:05

היי, אני אתאיסטית וגם אני צמתי וגם לי זה נראה אווילי אבל קחי את זה לכיוונים שונים אני לא צמתי בשביל דת או בשביל משהו שאפשר להסביר זה הכל עניין של תפיסה'

14/09/2013 14:18

יש כאלה שצמים בשביל לכבד את המשפחה שלהם, חברים או לא יודעת מה והם לא מאמינים בזה!!!

14/09/2013 14:27

אומייגאד את לארי שיפר?
עאעאעאעאעאעאעא
אני גםםםםםם

21/09/2013 01:18

אומייגאד את לארי שיפר?
עאעאעאעאעאעאעא
אני גםםםםםם

21/09/2013 01:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך