האם חשבת פעם על איך זה יכול להצליח
" לעולם תמשיך באותה הדרך הקלה בשבילך
והאם זו אותה הדרך איתה רצית להוכיח
לכולם אתה הרבה יותר מסתם בן אדם ? "

נמאס לי. מהכל.
לא רוצה לחיות, אבל גם לא למות. לא רוצה לעשות כלום, ומצד שני רוצה להשיג כל כך הרבה...
מה לא בסדר איתי?
אה כן. אני בחיים.

יומן 1

05/12/2013 705 צפיות 3 תגובות
האם חשבת פעם על איך זה יכול להצליח
" לעולם תמשיך באותה הדרך הקלה בשבילך
והאם זו אותה הדרך איתה רצית להוכיח
לכולם אתה הרבה יותר מסתם בן אדם ? "

נמאס לי. מהכל.
לא רוצה לחיות, אבל גם לא למות. לא רוצה לעשות כלום, ומצד שני רוצה להשיג כל כך הרבה...
מה לא בסדר איתי?
אה כן. אני בחיים.

נמאס לי.
לוותר על כל העקרונות שלי. סליחה, שהיו לי. הכל בשביל להשיג משהו שכנראה לא מגיע לי, שלעולם לא אשיג. כל כך הרבה אנשים מנסים למנוע ממני את זה. לפעמים אפילו אני. לפעמים אני מצליחה להתקרב אל המטרה שוב. צעד אחר צעד.. צעדים קטנים ומהוססים ואחריהם צעדים גדולים ובטוחים. ואז נמשכת אחורה, רחוק יותר ממה שהייתי בהתחלה. ושוב, ושוב. ועדיין, ממשיכה לנסות. למרות שאין טעם. 'אני אשיג את זה או אמות תוך כדי ניסיון', ממשיכה להגיד לעצמי. שוכחת, לרגע, שאם אצליח, במילא אמות. אבל, בשביל מה לחיות? כל מה שהחיים שלי היו, הם כבר לא. העקרונות שלי, הערכים שעל פיהם פעלתי, אבדו. אני רק פוגעת בכולם, בעצמי. ניסיתי להוכיח לכולם שאני חזקה, שאני אצליח במה שכולם אמרו לי שאני לא. מוכיחה לעצמי ולכל השאר שאני טיפשה, חלשה, שהוזה דברים. יומרנית מדי. הרי, מה הסיכוי שאצליח במה שכל כך הרבה נכשלו?
מהי הדרך הקלה? אני לא יודעת. האם יהיה יותר קל לוותר, להיכנע לכולם? להיות אותו אדם ממוצע מינוס, שהייתי, וכנראה גם אהיה? לא להיות לעולם "הכי" במשהו? להודות בעובדה שאני חלשה, פגועה ופגומה, ללא שום סיכוי להצליח? להמשיך לחיות ולסחוב יום אחרי יום, עד שאמות?
או אולי, לא לוותר? להמשיך ולנסות, למרות שהמצב אבוד. להוכיח לעצמי שאני לא מוותרת, שאני חזקה. לנסות ולחיות בידיעה שאני מצליחה להתקרב אל היעד, ולפעמים כדי לעלות צריך לרדת? כמה עוד אני צריכה לרדת כדי שאוכל לחזור ולטפס למעלה?
המצב במילא אבוד, לשני הכיוונים. נכון לעכשיו, אין שום סיכוי שאצליח במה שאני רוצה, אבל הדרך שאחרים רוצים שאלך בה, היא כל כך קשה, מדכאת.. מגדילה את השנאה שלי כלפי עצמי, כלפי כולם.

לא יודעת במה לבחור.
לא יודעת, אם אני בכלל רוצה לבחור.


תגובות (3)

עף פעם אל תוותרי בשום מצב שהוא ותמיד תזכרי את זה שעם דרך אחת נזגרת אז אחרת נפתחת ועם את לא יכולה להגיעה למטרה בדך הישירה כנראה שצריך ללכת מצד אחר, עם סולם אחד שבור אז תמיד יש עוד אחד מתוקן, אם רע לך עכשיו אז יהיה לך טוב אחר כך :)

05/12/2013 03:38

    אבל איפה ה"אחר כך" הזה? שנים שאני אומרת לעצמי אח"כ.. מתי זה? עכשיו זה אח"כ. מחר זה אח"כ.. רק שיבוא כבר..
    אני הולכת מכל כיוון אפשרי ומנסה אבל הבעיה שכנראה המטרה היא לא דבר שמגיע לי באמת לקבל.. \:

    14/05/2014 15:52

אם משהו כל כך חשוב לך, את צריכה להשקיע בו, לא משנה מה. לוותר זה אף פעם לא הפתרון. הרבה דברים נראים בלתי אפשריים, אבל במציאות, תמיד יש לך סיכוי. כל כך הרבה אנשים מדהימים בהיסטוריה השיגו דברים מדהימים שכולם חשבו לבלתי אפשריים, גם כשכולם הורידו אותם בגלל זה. את יכולה להגיד שאין מצב שאת בן אדם כזה, אבל מאיפה לך לדעת? אסור לך לוותר.

30/08/2016 00:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך