סיפורים על פי נועוצ'
אני לא ילדה דחויה ואין לי ילדים דחויים בכיתה, אבל אני רואה שיש בבית ספר שלי המון ילדים דחויים, והייתי מוכרחה לכתוב על זה סיפור ..

יומנו של ילד דחוי – פרק 2

אני לא ילדה דחויה ואין לי ילדים דחויים בכיתה, אבל אני רואה שיש בבית ספר שלי המון ילדים דחויים, והייתי מוכרחה לכתוב על זה סיפור ..

שלום יומני היקר, שחכתי לציין שאני בכיתה י' ..
היום לא הייתה לי ברירה והלכתי לבית ספר, ונסעתי לטיול .
אני עכשיו מתחרט על זה .. לקחו לי את התיק והעבירו אותו מסירות . הם הוציאו לי את החטיפים ואת הבקבוק ואכלו הכל ואת הבקבוק הם זרקו מהחלון. והם – זה דני והחבורה שלו . ויש ילדה בכיתה שאני די מחבב, קוראים לה דנה . אבל אני לא יודע עם היא בצד של דני או שלי .
ירדנו מהאוטובוס והמורה חילקה אותנו לזוגות ואני?! נתקעתי עם הדני הזה . הייתי בשקט כל הטיול ובסופו לא יכלתי להתאפק יותר ובכיתי. ששאלו אותי מה קרה, עניתי שנכנס לי משהו לעין . אבל דנה דאגה לי הכי הרבה, יותר מכל. היא נשפה לי בעין ונישקה אותי בלחי, ודני התעצבן על דנה, אני לא יודע על מה אבל דנה לקחה אותי לצד וסיפרה שדני זה בן דוד שלה .
אני הופתעתי וסיפרו לי שהתעלפתי וקיבלתי מכה חזקה בראש ושלחו אותי למיון . ועכשיו אני במיון . הרופאים מכינים את עצמם לבדיקה של המוח ובינתיים מצאתי עיסוק, לכתוב ביומן . אני לא יודע מה לכתוב אבל , הנה הרופאים הגיעו . אני אכתוב מחר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך