א.א
העלתי את זה בפעם הראשונה כי לא היו צפיות או תגובות...
זה העמוד השני ביומן שלי, זה יומן שאני כותבת בו כמעט כל יום כבר שנה... אם יש מתעניינים אני יעלה גם את העמוד השלישי :-)

מסר קטן: קורא יקר, קורא חביב, תעשה טובה- פשוט תגיב!!!!!!!

יומני היקר… עמוד 2

א.א 23/11/2013 833 צפיות 8 תגובות
העלתי את זה בפעם הראשונה כי לא היו צפיות או תגובות...
זה העמוד השני ביומן שלי, זה יומן שאני כותבת בו כמעט כל יום כבר שנה... אם יש מתעניינים אני יעלה גם את העמוד השלישי :-)

מסר קטן: קורא יקר, קורא חביב, תעשה טובה- פשוט תגיב!!!!!!!

23.11.13
——————-
יומני היקר,
היום זה היום השלישי שלי בפנימייה שאני נהנת לכנות גם " כלא נוער."
היום קיבלתי רשימה שנכתב בה סדר היום שלי:
השקמה בשעה 6:00
לימודים חובה משעה 7:00 ועד לשעה 3:30 בדיוק.
יש אפשרות להיות בחדר האוכל משעה 3:30 ועד לשעה 6:00
כיבוי אורות בשעה 9:30

בברכה, — המנהלת.

לאחר שראיתי את סדר היום שלי הודתי לאלוהים שאני לא בגיל של אח שלי שמקבל גם עבודות יומיות.
הייתי היום לראשונה בכיתה החדשה שלי. ישבתי לבדי בשורה הראשונה הכי קרוב למורה ובמשך כל שעות הלימודים שמעתי ילדים שמדברים עליי והרגשתי כאילו אלפי עיינים בוחנות אותי, הרגשתי כאילו מפשיטים אותי במבטים, כל כמה דקות ספגתי הערות. " את שונה, את נראת שונה! " , " תראו את הלבוש שלה, היא חושבת שהיא יותר טובה מאיתנו, כל כך מתנשאת! "
אתה מבין, יומן… ? אני לא אחת כזאת חזקה שיכולה לעמוד מול כולם ולהשאר אדישה, במיוחד לא שלפני פחות משבוע נהרסו לי כל החיים… מיקה ומיכלי ניסו להשתיק את ההערות המעליבות בעוד שאמה מדברת איתי ומעודדת אותי לחשוב חיובי. כמה טוב שיש חברות שכאלו ברגעים קשים!
יומני היקר..
אשר לא עוזב את המחשב הנייד ואני חושבת שהוא מסתיר משהו מאיתנו, כשאני נכנסת לחדרו הוא סוגר את המחשב במהירות ונדמה לי שהוא רועד. כרמל משום מה הולכת בכל ערב באותה השעה ל" גינת האורות" , ניסיתי לראות למה היא הולכת לשם כל הזמן והיום ראיתי מהחלון שהיא יושבת על ספסל ליד המזרקה ומחכה למישהו… לאחר כמה דקות ראיתי בחור רץ לעברה ומתיישב מולה. אני לא יודעת מי הוא או למה הם נפגשים כל הזמן אבל אני מתכוונת להכנס לשורש העניין!

אני מרגישה כלכך שונה, כלכך מוזרה… , כלכך אחרת..


תגובות (8)

מבאסת. בדיוק הגבתי לקודם ואז פתאום הסיפור נמחק.
טוב, אני לא סובלת יומנים. היומן שלי עובר התעללות.
קצר. אבל, יש בו משהו כל-כך מעניין ומושך שזה גורם לי לרצות לחטוף לך את היומן ולקרוא הכל, דבר שאני לא יכולה לעשות.
תמשיכי :)
אגב, יש לך משתמש בסטיפס?
אם כן, הייתה לך תומנה-או עדיין, של קצפת ותותים?
את לא חייבת לענות.

23/11/2013 10:23

*תמונה.

23/11/2013 10:23

יש לי משתמש בסטיפס חח אבל יש לי תמונה של ג'סטין ביבר וסלינה גומז.. כמו קומיקס D:

23/11/2013 10:25

אופסי דופסי.. ~קבירת ראש באדמה~

23/11/2013 10:27

יואווווווווווו מזה איזה מושלם ממש אהבתי כתיבה מעולה
מחכה להמשך ^-^

23/11/2013 10:31

תמשיכי בבקשה זה נוראה מעניין

23/11/2013 10:31

המשך!!

23/11/2013 10:42

תמשיכי

15/03/2014 19:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך