ילדים פתטים – זה מה שאתם (פריקה)

שקדי ^_^ 20/11/2013 790 צפיות 5 תגובות

עד כמה אתם יכולים להיות רדודים?
עד כמה אתם יכולים להיות מגעילים?
עד כמה אתם יכולים להיות צבועים?
כשזה טוב לכם אתם נחמדים אבל כשזה לא אתם הולכים וצוחקים עליי מאחורי הגב.
ועוד על מה אתם יורדים עליי, נגמרו הסיבות? החלטתם שאתם רוצים לרדת עלי סתם ככה אז הלכתם על הדבר הכי טיפשי שקיים.
בגלל שאני משתתפת.
בגלל שאני משתתפת בשיעורים, בגלל זה?
מצחיק אותי כמה אתם דפוקים.
ואני רוצה פשוט להתעלם מזה כי זה פשוט לא שווה את זה, לא שווה שאני אתעצבן מזה, לא שווה שאני אחשוב על זה, לא שווה אפילו מעט בשביל להתייחס לזה אבל, בכל זאת זה מציק לי.
למה זה מציק לי?
למה להתייחס לזה בכלל?
למה אני באמת מתייחסת למילה ממה שאתם אומרים?
אני לא יודעת, אבל זה מציק לי.
ואני לא חושבת שזה משהו שאפשר לטפל בו.
ילדים פתטים, אין לי משהו אחר לומר


תגובות (5)

לגמרי

21/11/2013 03:09

לגמרי

21/11/2013 03:09

ככה מתייחסים אלייך?:(…

21/11/2013 04:00

סעממקקקק הלוואי שכל אחד ואחד שעושה את זה (אהממ אהממ שקד את יודעת על מי אני מדברת..) יסבול כמו שאת סובלת!! כי את האמת..? זו מדינה דמוקרטית!! מותר לך להגיד כל מה שאת רוצה!! ואם מישהו יש בעיה עם זה אז שיסתוםם וישמור את זה אצלו!! כי אין שום חוק שאוסר על דיבור וחופש הביטוי!! ועם כבר יש זכות לחופש הביטוי!!
הלוואי והם היו סובלים כמו שאת סבלת..
ובפעם הבאה שדבר כזה יקרה אני אעמוד לצידך ואצרח להם בדיוק מה שאני חושבת!!

24/11/2013 09:19

אני סבלתי האמת לכמה שעות.. אבל סעמק זה מעצבן!! מה הם חושבים לעצמם?! הם כל כך מנסים להעסיק את עצמם, כל כך מחפשים איפה לצאת יותר בסדר מאחרים והם לקחו את זה? מילא משהו שבאמת מפריע לי בעצמי מילא משהו שהוא ברור שהוא לא בסדר כי מה לעשות לכולו יש דברים כאלה אבל על זה שהשתתפתי בשיעור? חה! זה רק מראה כמה משועממים הם מהחיים של עצמם.

24/11/2013 11:04
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך