time machine123
פרק ראשון.. מקווה שתאהבו.

ימים כחולים עמוקים פרק 1]

time machine123 01/02/2016 802 צפיות אין תגובות
פרק ראשון.. מקווה שתאהבו.

פרק 1
שמי מַפָּל עָדַנָיִ , בַּת תֵשַׁע עשרה וחודשיים. אני זמרת פופ מוכרת בעיקר בישראל. יש לי מנהל אישי , שהוא בן עשרים ושמונה שקוראים לו רענן ישראלי. זכיתי במקום הראשון בתוכנית המוזיקה המפורסמת " דה וויס". ישנה גם זמרת פופ מוכרת כמוני , שזכתה בתוכנית " אקס פקטור" מקום ראשון. ולה קוראים ממתק סיאני , בת שמונה עשרה וחמשה חודשים. למנהל האישי שלה קוראים לו רעם דמרי.
אותה השנה , שנת ת"פ. הייתה שנה מאוד קריטית בשבילי, כי עבדנו במשך המון ימים ושעות על הקלטת האלבום הבכורה שלי " להתחיל מחדש".
למתרה שלי , שקוראים לה ממתק , היא הקליטה שיר בשם " תן לי סוכרייה" שהבית הראשון של השיר שלה נשמע כך " תן לי סוכריה / אני רוצה להתרגש מחדש / אז תן לי סוכריה / אני רוצה בך / לאט לאט מתאהבת בך ממבט ראשון \ אז תן לי סוכריה \ שלא תדעך האהבה שלנו." הסינגל הראשון שלה הצליח מאוד והפך לסינגל הכי מבוקש בתחנות הרדיו האזוריות.
השירים האחרים באלבום הבכורה שלה " מאוהבת" , " הליכה לים" , " כמה מתוק" ו " זמן להשתנות" לא הצליחו כמו הסינגל הראשון שלה.
אני וממתק כמעט שלא מדברות , איתה לא מצאתי שיחה משותפת. רעם ורענן הם כמו אחים , הם החברים הכי טובים. לממתק יש בן זוג שקוראים לו דקל קהלני, בן שמונה עשרה וארבעה חודשים. דקל הוא בחור ענייני, שאין לו זמן לחלום ואין לו חלומות גדולים כמו שלי יש. לי יש בן זוג שקוראים לו פלג תבורי, גם הוא , שבגלל העבודה הוא לא מוצא זמן לתחומי עניין שהוא מתעסק בהם . עד שהוא מוצא זמן , זה רק בערך בלילה. הוא בן שמונה עשרה וחמשה חודשים.
אני ופלג , זוג מושלם מהשמיים. אני מדליקה בכל ערב שבת נרות , שומרת שבת כהלכתה. פלג טוען שאין לו זמן לעצמו , הוא בקושי ישן במיטה וכבר הוא צריך לקום בבוקר, בחמש בדיוק.
אני כבר בשש בבוקר, קמה ונוסעת עם רענן ישראלי להכנות להופעה שלי בערב. הקלטתי לא מזמן סינגל חדש בשם "שמיים ומלאכים" שהתברג ברשימת התחנות הרדיו הבינלאומיות.
למרות זאת , בטלוויזיה הספיקו להראות תמונות שצילם צלם הפפראצי ללא ידיעתי והסכמתי. זה היה מביך , מגעיל ומגוחך לראות את זה בטלוויזיה .
פלג בא לאולפן הטלוויזיה בעקבות זאת שהתלוננתי על צלם הפפראצי על חוסר הסכמתי לכך שהראו תמונות שלי בשידור חי. הוא כעס מאוד ואפילו התפרץ לגיא פינס באמצע שידור התוכנית בערוץ עשר בטלוויזיה. אפילו בשבילי היה מביך מאוד לראות את גיא פינס מציג את התמונות שלי , שהיו מביכות מאוד והראה אותם בפני ציבור שלם.
קשה לי להגיד את זה , מגעילים אותי האנשים שרוצים רק פרסום ומצלמות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך