time machine123
האם להמשיך??

ימים כחולים עמוקים פרק 10]]]]

time machine123 01/02/2016 607 צפיות תגובה אחת
האם להמשיך??

פרק 10
" אני מלכת הפופ היחידה והמוצלחת ביותר." הערתי בלי חיוך. פלג צפה בי ולא הבין מה קרה איתי.
מה שבטוח, ממתק לא תעבור אותי ביופי ובמעמד שלי כזמרת פופ מוכרת. כולם בארץ מכירים את מפל עדני, הבחורה הביישנית ממושב ישעי שבסמוך לרחובות. מקטנותי ידעתי שיום אחד אני אפרוץ ואהיה זמרת.
כשהגעתי ביום הראשון ל"דה וויס" ידעתי שהשופטים יעבירו אותי רק על סמך זה שיש לי קול פעמונים.
" אני מאוהבת בזה שיש לך עיניים בצבע טורקיז, " אמרה לי שרית חדד, והמשפט הזה שלה טבוע במוחי כבר שנה וקצת.
*
ממתק שרה מול המראה והתאמנה על כמה תרגילים לשירה יותר טובה. היא שרה את השיר " אדמה" של הזמרת עופרה חזה ז"ל.
" אדמה , אני קשובה לקולך. אדמה, תמיד ולאן שאלך. אדמה, השביל בו אסע הוא שבילך. אימה אדמה. אדמה , רגליי מהלכות יחפות , אדמה , פנייך חומות ועטופות. אדמה, עיניים חומות בי צופות. אימא אדמה." היא שרה לאט , ובבית השני היא סיימה את השיר.
דקל מחא כפיים מן החדר. הוא ניגש אליה והסתכל עליה בהערצה. הוא חיבק אותה בעדינות. היא הביטה בו במבט מעריץ. " את יודעת שאגדה ואני בני דודים , היא גם הייתה בכוכב הבא 4 . היא זכתה במקום הראשון. מה , לא ידעת?!!" הודיע לה דקל ברשמיות.
" לא , האמת שלא. אתה יודע שהיא גם הצטרפה אלינו כי היא מאוד חדשה בתחום. אבל אם תשמע אותה שרה פעם אחת , היא שרה באופן כזה אלוהי. היא מרגשת אותי. ואני מאוד רוצה להיות חברה שלה. היא מאוד עדינה ושקטה. אני חושבת שמצאתי לי חברת אמת." הכריזה ממתק בשמחה. דקל חייך אליה וחיבק אותה ממושכות.
" כן , גם אני חושב כמוך. אגדה היא אדם מדהים. שמעתי אותה פעם שרה והיא התייבשה כשגיליתי שהיא שרה בתוך חדר השירותים. מאז, היא לא רוצה לשיר בפניי. אמרתי לה שיש לה קול מאוד יפה ומרשים. רשמתי אותה לאודישנים של הכוכב הבא ללא ידיעתה והסכמתה. היא בכלל עשתה לי בעיות. היא הייתה מאוד ביישנית. והיא עדיין מתביישת לשיר. " סיפר דקל באריכות על אגדה , בת דודתו.
" איך זה שהיא ביישנית? דווקא לא ראיתי את זה שהיא שרה. היא מאוד הייתה משוחררת ושרה בחופשיות. אני לא רואה שהיא כל כך ביישנית, אני שמעתי אותה שרה בלי בושה והיא הסתכלה עלינו בעיניים. דקל, איזו בת דודה יש לך. היא ממש מהממת יש לה עיניים כחולות כצבע השמיים. למה היא לא הציעה את עצמה כדוגמנית?" שאלה ממתק בסקרנות.
" כי היא מאוד ביישנית , אני רואה אותה כזמרת פופ מוצלחת מאשר דוגמנית שהולכת על מסלול דוגמנות. יש לה קול אלוהי ומדהים ברמות שמרגשות אותי." אמר דקל.


תגובות (1)

אני חושבת שזאת טעות להנחית עלינו כל כך הרבה פרקים ביום אחד. סיפור בהמשכים אמור להיות בהמשכים. כלומר שכל כמה זמן מעלים פרק, כדי למתוח את הקוראים ולגרום להם להסתקרן. אני אישית, כשאני רואה המון פרקים בפעם אני מתייאשת ישר בהתחלה ולא קוראת, כי קשה לי לקרוא הרבה פרקים בפעם אחת. (טוב, ברור שאני יכולה לקרוא כל יום פרק, אבל אני חושבת שהבנת את העיקרון…)

03/02/2016 01:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך