time machine123
אפשר חוות דעת בבקשה??

ימים כחולים עמוקים פרק 3]]

time machine123 01/02/2016 663 צפיות אין תגובות
אפשר חוות דעת בבקשה??

פרק 3
דקל הביט בממתק בדאגה , הוא היחיד שהבחין שבזמן האחרון אין לה מצב רוח לשום כלום.
ממתק חייגה בטלפון הנייד שלה את מס\\\' הנייד של רעם. קולה של המזכירה הקולית הספיק לאכזב אותה. \\\" למה אתה לא עונה , רעם?\\\" קראה ממתק בעצבנות.
\\\" אולי הוא ישן, תתקשרי אליו יותר מאוחר. ממתק, בבקשה אני יודע כמה שקשה לך לעשות את המופע ביחד עם זמרת הפופ המתחרה.
אני מבקש ממך , תעשי את זה בשביל עצמך.\\\" ניסה דקל לשכנע אותה.
\\\" אני לא אהיה מסוגלת , בטח שלא איתה. אתה יודע שאנחנו לא חברות. אני אגיד לרעם שיבטל את המופע הזה עכשיו ומיד. מי זאת בכלל הזמרת הזאת שאני אשיר איתה? אני לא חושבת שאני יכולה.\\\" התעקשה ממתק.
\\\" ממתק, אני יודע שקשה לך. אבל תעשי מאמץ וכן תלכי לעשות את המופע הזה איתה. לכי תדעי, אולי היא אדם טוב. אני לא חושב שאת לא יכולה. אני מניח שאת ממציאה לעצמך תירוצים וסתם את נכנסת למין מערבולת של רגשות. תחכי עוד קצת. רעם יתקשר אלייך ואל תגידי לו שאת לא מסוגלת.\\\" דקל הטיף לה מוסר.
\\\" מה שתגיד, דקל. אני מבינה את מה שאתה אומר. אחשוב על מה ששוחחנו ואשקול לבסוף מה לעשות.\\\" חתמה ממתק והלכה להתארגן לחזרות עם מפל, הזמרת המתחרה.
ממתק מדדה כמה שמלות שקנתה מ\\\'טופטן בגדים\\\' והתאכזבה לגלות שרימו אותה , שוב. כמה שהיא תמימה.
\\\" אוי, איזה מאכזב. דקל , אפשר אותך רגע? תגיד , כמה פעמים אמרתי לבדוק שבאמת לא מרמים אותנו? אתה יודע שסתם קנינו ובזבזנו אלף שקל הלכו כפות. עכשיו איפה הכסף הלך? לך תדע לאיפה הם זורקים אותו. \\\"קראה ממתק בעצבנות.
\\\" את צריכה להיות יותר אחראית , זה הכסף שלך. אני לא יודע איך בזבזנו אלף שקלים לחינם על השמלות הללו. צריך לתבוע את החנות הזאת שמוליכה שולל את הלקוחות שלה.\\\" העיר לה דקל בחריפות.
ממתק הממה דבר מה לא ברור . היא לא ידעה מה לעשות.
פעמון הדלת הספיק לקטוע את חוט מחשבותיה. מי זה יכול להיות? היא לא מחכה לאף אחד. זה היה רעם , המנהל האישי שלה.
היא לבשה את השמלה הכחולה שלה. היא הלכה לפתוח לו את הדלת. רעם חייך אליה בחום.
\\\" או, רעם! טוב שהגעת. כבר התחלתי לדאוג. קראת את ההודעות שלי? \\\" אמרה ממתק בהפתעה.
\\\" כן , ממתק, את מוכנה? אנחנו ברבע לתשע צריכים להיות באצטדיון טדי למופע המשותף! הזדרזי. למה הנהג מחכה לנו למטה.\\\" האיץ בה רעם. ממתק הביטה בו בלחץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך