time machine123
להמשיך??

ימים כחולים עמוקים פרק 6]]]]]

time machine123 01/02/2016 704 צפיות אין תגובות
להמשיך??

פרק 6
דקל סידר את הארון הבגדים שלו לפי עונת הקיץ. הוא שמע את צלצול בפעמון הדלת. הוא הניח את החולצה המכופתרת בצד וניגש לפתוח לממתק את הדלת. הוא חייך אליה במתיקות וחיבק אותה בחמימות.
" מה נשמע, ממתק? איך היו החזרות?" שאל דקל בנימה עניינית.
ממתק הייתה ספק שמחה ספק עצבנית.
" היה-היה, מה זה משנה בכלל? ממש היה לי מזעזע. לבחורה הזאת יש לה ביטחון עצמי יותר מאשר אני. היא נראית לי בחורה ממש לא לעניין. לא יודעת , דקל. אני מבולבלת." הוסיפה ממתק בבלבול.
" את סתם שוללת אותה! בואי, ממתק. אני ממש רוצה לדבר איתך על העניין הזה. נראה לי שאת ממהרת להסיק מסקנות מטעות לגביה. אני לא צודק?" ניחש דקל על מה ממתק חשבה באותו הרגע.
" כן, בהחלט." ענתה ממתק בקצרה.
" אז מה הבעיה איתה? למה את לא לומדת להסתדר עם מישהי ששונה ממך , באתן והגעתן לאותו מקום . אתן מאוד דומות בתחומי העניין שאתן מתעסקות בזה. למה שלא תהיו חברות?" ניסה דקל להיות עדין איתה בשיחה.
" אין בינינו חיבור, אני לא אוהבת אנשים כמוה. ראיתי אותה והיא ממש לא מצאה חן בעיניי. לא נראה לי שאני אצליח להסתדר עם מישהי שחצנית כמוה. והכי מדכא אותי , שאולי היא יותר טובה ממני בהרבה.
אולי תבין פעם אחת ולתמיד שאני והיא לא נהיה חברות." השיבה ממתק ברוגזה.
" אני מנסה להבין מהי שורש הבעיה. אני רוצה שאת תתאמצי ותשתדלי לשמור על יחסים טובים איתה? בסדר, אני בסך הכול רוצה בטובתך ומאמין בך." אמר לה דקל באכפתיות.
דקל פנה להמשיך לשקוע בענייניו, הוא השאיר את ממתק לשקוע במחשבותיה.
למה אף אחד לא מבין אותי , חשבה ממתק בעצב. היא לא ידעה מה לעשות.
אוף , למה החלל העמוק רק נהיה יותר שחור? והיא אינה רואה איך היא מצליחה להסתדר לבדה מבלי עזרתו של דקל.
" אוף דקל , למה אתה לא מבין אותי?" ממתק פרצה בבכי תמרורים ודקל שמע שהיא בוכה , הוא עזב הכול וניגש לנחם אותה.
" ממתק, למה את בוכה? האם בגלל שקשה לך מה שאמרתי על מפל , הזמרת המתחרה שלך? לא התכוונתי לפגוע בך. מה קרה? " שאל אותה דקל בחום.
" הכול קורה לי בגלל שאף אחד לא מבין אותי , לא רעם ולא אתה , דקל. סליחה שאני ככה. אתה כל הזמן עובד והזמן היחיד שאתה פנוי זה רק בלילה. וגם אז, אתה לא רואה אותי." הטיחה ממתק בפניו.
" אממ.. ממתק, רגע! נדמה לי שאת סתם נכנסת לסרטים. " השיב דקל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך