time machine123
להמשיך??

ימים כחולים עמוקים פרק 7 ]]]]

time machine123 01/02/2016 873 צפיות אין תגובות
להמשיך??

פרק 7
דקל חיבק אותה וניסה לנחם אותה. ממתק לא חייכה ולא דיברה. היא רק הסתפקה בהנהון מהיר.
\" ממתק, הדבר היחיד שאני רואה זה אותך, אני אף פעם לא רוצה לפגוע בך. אני כל כך אוהב אותך. וגם כי אני החבר שלך , אני מבקר את ההתנהגות שלך כי לא נראה לי שאת מבינה את מה שאני אומר לך. כל פעם נעשה שיחה על זה? זה פשוט בלתי אפשרי בעליל.\" אמר דקל וליטף את שערה קלות.
\" גם אני אוהבת אותך ,דקל. וסלח לי שאני ככה. אני פשוט מפחדת ממנה . אני לא יודעת איך אני אשרוד את המופע עם מפל הזאת. קשה לי. כל הזמן היא מתנהגת כמו ליידי, מלקקת לכולם שהיא מלכת העולם. ואחר כך היא מתנשאת שהיא הכי טובה.\" התעצבנה ממתק. היא ישבה על הספה ודקל נשאר לחזק אותה.
\" אני לא רוצה שתבכי, ממתק. זכרי שזאת הפעם האחרונה שתהיה לנו שיחה כמו זאת. חשוב לי שתהיי חזקה בשביל עצמך ואם תרצי שנדבר, אני אעשה את זה בחפץ לב.\" סיכם דקל בסיום שיחתם. הוא נשק לה בחום ופרש לנוח בחדרו.
*
פלג חזר מבית הכנסת , בדיוק בזמן שארגנתי את החדר שלו. פתחתי לו את הדלת. הוא חייך אליי בטבעיות והוא הלך לעבר המטבח לחפש אחר איזשהו משהו לאכול. חיפשתי את הנייד של מושיק עפיה והספקתי כבר לשכוח שאני צריכה להתקשר אליו כדי לקבוע איתו זמן כדי להתאמן על השיר החדש שהוא כתב לי \" אור של תקווה.\"
פלג השיב בייאוש כאשר גילה שהמקרר ריק לגמרי. לבסוף התקשרתי למושיק עפיה הזמר הים תיכוני בנייד של פלג שהוא הניח אותו על השולחן הכתיבה שבחדר שלו. ואז הקו היה תפוס.
\" מפל, הצלחת להתקשר בסוף למושיק עפיה? הזמר הגדול של המדינה. ואם הוא לא ענה , אז תנסי עוד פעם. בסדר, מתוקה?\" שאל פלג בעניין. הסתכלתי עליו ברפרוף.
\" לא ממש, הוא לא ענה לי כי הקו היה תפוס. פלג , מה אתה רוצה שאני אכין לשנינו לארוחת הצהריים? פיצה? לחמנייה עם טונה? אורז ושניצלים? מה שאתה תבחר.\" שאלתי אותו בחיוך. פלג הניע את ראשו לאות סירוב.
\" לא תודה , מפל. אני מעדיף להזמין לי פיצה. אני הולך לחדר שלי . בהצלחה עם השיר ועם הפגישה עם הזמר מושיק עפיה.\" ענה פלג בשקט. הוא נכנס לחדרו וסגר אחריו את הדלת בטריקה מחרישת אוזניים.
עכשיו נשארתי לבדי , חשבתי על המופע שלי ושל ממתק. עדיין לא הייתי מוכנה לשיר איתה. אבל בהחלט רצוני להתקרב אליה היה חזק יותר מתמיד. בדיוק כשרציתי לנוח מעט, צלצול בפעמון הדלת הספיק לעצור אותי באמצע המנוחה. הלכתי לפתוח לרענן ובדיוק הוא הביא איתו שני אורחים קרואים , ממתק והמנהל האישי שלה , רעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך