time machine123
להמשיך..?.

ימים כחולים עמוקים פרק 8 ]]]]

time machine123 01/02/2016 817 צפיות אין תגובות
להמשיך..?.

פרק 8
הייתי כל כך המומה , שלא ידעתי מה לומר באותו הרגע. אז רענן הודיע שעוד פליטת ריאלטי מצטרפת למופע המשותף שלי ושל ממתק, ולה קוראים אגדה עראקי, בת שמונה עשרה וחצי שזכתה במקום הראשון בתוכנית המוזיקה \" הכוכב הבא\" , למנהל האישי שלה קוראים פאר עוזרי בן עשרים וארבע וחצי. והחבר שלה גפן דהרי, בן תשע עשרה וקצת.
אגדה עראקי היא בחורה עצובה , שהרבתה לחייך הרבה. יש לה עיניים כחולות כשמיים. היא בחורה מאוד עניינית ויש לה נטייה לבכות הרבה. לפתע כשהיא פגשה בי ובממתק, היא חטפה כזה שוק והלם גמור שהיא לא רצתה להופיע איתנו.
\" תהיו עדינות איתה, היא מאוד פגיעה ועדינה. היא מאוד רגישה ויכולה לבכות מכל דבר.\" ביקש גפן, החבר שלה.
הוא נפרד ממנה ונשק לה.
אגדה הסתכלה עליו במבט מודאג. למה אתה משאיר אותי לבד, חשבה אגדה לעצמה בליבה.
\" בואי נתחיל. אגדה , עכשיו אנחנו נתאמן על השיר הראשון שבאלבום שלך \" אהבה קפואה\" . קדימה , תתחילי!\" פקד עליה פאר.
\" תעיר אותי בנשיקה קפואה, נפול יחדיו לתוך עולם האהבה. תאהב אותי עם קצת חיוך , תעטוף אותי באהבתך. עם כל מבט מרגישה שאתה איתי. אומרת תודה בכל יום , אוהבת אותך כל כך.\" שרה אגדה בקול הפעמונים הייחודי רק לה.
\" תן לי יד , שנינו כאחד. תן חיוך ותן לי תקווה לעמוד ולשיר כאן לכבודך. רואה אותך בתוך כדור זכוכית קפוא שם בתוכי. אני לא מפסיקה להאמין שנהיה ביחד לנצח.\" שרה אגדה בקול הפעמונים שלה. ממתק ואני הבטנו בה בקנאה גלויה.
\" כל הכבוד , אגדה! ועכשיו תצטרפו אליה לשיר איתה את השיר של ממתק \" עולם הממתקים\" שיר מהאלבום הראשון שלה. נגנים , קדימה! ממתק את שרה את הבית הראשון.\" פקד עליה פאר ורעם הביט בה בחיוך.
\" עולם הממתקים הוא מקום רחוק ואהוב, אז קח אותי לשם, אל תעזוב לעולם. בוא נקנה את השוקולד הכי טוב בעיר, כי הלילה עוד צעיר. אנחנו נרקוד, נבעיר את הרחבה. נבעיר את הרחבה! או, עולם הממתקים הוא מקום נחמד אז למה שלא תתן לי יד.\" שרה ממתק בקול שמח והיא נתנה לעצמה להשתחרר.
\" יפה , ממתק. עכשיו תורך , אגדה. את תשירי את הבית השני. קדימה!\" פקד עליה פאר . הוא נתן בה מבט זהיר.
\" אני יוצאת אל מסע בעולם הממתקים , ואני רוצה שנהיה ביחד לעולמים. תן לי קוביית שוקולד מתוקה כדי שתקפיא את הכאב ששוכב אצלי לאורך השנים. קצת מתוק , קצת מתוק. אני בדרכי אל עולם הממתקים. אני לא מתייאשת.\" שרה אגדה בקול רך. היא הביטה בפאר וכאילו היא רצתה לקבל ממנו את האישור שהיא שרה נכון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך