time machine123
להמשיך?

ימים כחולים עמוקים פרק 9]]]]

time machine123 01/02/2016 618 צפיות אין תגובות
להמשיך?

פרק 9
" כן. תודה. עכשיו נעבור אלייך , מפל. את שרה את הבית שלישי. קדימה! תשירי!" ניער רענן את מחשבותיה.
" שומעת את השיר שכתבת לי , ולא יודעת למי לחכות. יש לי הרבה למה לצפות. אני בדרכי אל עולם הממתקים. תמיד תביא לי מתוק כדי שאשמח ואתאהב בך לאט. יודעת שהזמן הוא קצר, אני אחכה לך שם גם אם יכאב בשבילי. עולם הממתקים , אני רוצה לאהוב אותך בכל שוקולד , ובכל שוקו. רוצה לחיות בתוך עולם הממתקים." שרתי באיטיות. אגדה וממתק התבוננו בי מהצד ומחאו לי כפיים. שמחתי שזה מצא חן בעיניהן. אז גפן , החבר של אגדה חזר לקחת אותה ואת פאר, המנהל האישי שלה.
" אני מקווה מאוד שנעמתן לה את היום והתייחסתן אליה בשיא העדינות. כי היא מאוד מאוד רגישה. אני הכרתי אותה מגיל הגן והבית ספר היסודי. היא החברה שלי מאז כיתה ז'. אז כדאי לכן לקחת את זה בחשבון." הזהיר אותנו גפן , החבר שלה. אגדה הלכה אחריו בתחושת הקלה.
ממתק ורעם כבר עזבו לקראת שתיים לפנות בוקר. ונרדמתי רק קרוב לחמש לפנות בוקר. פלג קם ממיטתו, והתיישב על הספה האדומה שבסלון הביתי שלנו. רענן נסע והשאיר אותי עם פלג לבד.
קמתי בשבע וחצי בבוקר, פתחתי את האינטרנט שבלפטופ שלי כדי להתעדכן בחדשות היום. קראתי שם על ההודעה על כך שפירסמו תמונות שלי שצילמתי והעלתי אותן לפייסבוק. בלי ששמתי לב שגם צלמי הפפארצי העלו תמונות שלי תחת הכיתוב " כך נראה הבוקר של מלכת הפופ של ישראל. מלכת הפופ החליטה לשים פס על תושבי ישראל ופלטה שהיא אכן לא מעוניינת בזוגיות יותר. היא ופלג נפרדו. האם קריירת השירה שלה בסכנה?".
התעצבנתי בתוכי אך לא ידעתי באותה הדקה איך להגיב. אוף, זה לא נכון שאני ופלג נפרדנו. אני עצבנית על צלמי הפפראצי האלה שהם בכלל לא מודעים למה הם מפרסמים ברחבי הרשת. אוי, אני כל כך עצבנית עליהם. שאני לא יודעת מה אני אעשה.
" מה המצב, מפל? איך היו החזרות עם שתי המלכות הפופ האחרות? האם את לחוצה לקראת המופע המשותף שלך איתן?" התעניין פלג. הבטתי בו ברפרוף.
" היה- היה, לא מי יודע מה. אתה יודע , שאני מלכת הפופ היחידה שהצליחה להיכנס לפליליסט של עיתון ידיעות אחרונות. לא הן, אני מאוד מפרגנת להן ויודעת שהן לא מלכות הפופ האחרונות. לא פלא שהאלבום הבכורה שלה נכשל. היא צריכה להיות יותר אחראית." אמרתי בגאווה יתרה ונתתי לו חיוך של מאה דולר.
" את לא מלכת הפופ היחידה שמצליחה , גם הן ראויות לכך כמוך. כל אחת היא מיוחדת במינה. מה שבטוח , שני דברים משותפים לשניכם שזיכיתן במקום הראשון."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך