ידיד הכי טוב לשעבר...

ימי הולדת ופרידה.

17/07/2017 554 צפיות תגובה אחת
ידיד הכי טוב לשעבר...

היי, מה קורה? אני מגחכת כאן כאילו שאתה יכול לענות על זה כרגע.
אתה בטח עסוק בחיים שלך, אין לך מקום לעצור הכל ולחשוב עליי, אפילו לרגע קצר.
הבטחת לי שתענה, הבטחת לי שתכתוב, הבטחת לי שאני לא אאבד אותך, שתילחם עליי, זה מאוד אירוני כי את אחת המלחמות הכי קשות שהיו לי עם החיים אתה עזרת לי לעבור, והיא הייתה נוראית, שנינו יצאנו נפגעים ממנה, וחזקים ממנה, והבטחת לי מלא דברים שנשמעו יפים.
אני לא מצפה מאף אחד לעצור הכל בשבילי, החיים שלך הם שלך והם מעל להכל כן? אבל לא מגיע לי היחס המזלזל שלך.
לא מגיע לי לקבל הודעה מתנצלת על העלמות שלך במשך החודש האחרון ושנדבר כשתוכל ולהיעלם, לא מגיע לי לחיות בקשר צולע, שוב, ושוב, ושוב, למרות שזאת ממש לא הפעם הראשונה שהבטחת שתהייה פה. ולמרות שאתה כבר ממזמן לא מה שהיית ואני לא מה שהיינו.
לא מגיע לי להשיב לשאלות של חברים קרובים על מה אתך ואם כבר ענית לי, לא מגיע לי להשיב לשאלות של עצמי.
כשאני חושבת על זה כתבתי לך כל כך הרבה דברים שבחיים לא אמרתי כי לא מגיע לך לדעת אותם. לא מגיע לך לדעת גם היום שאני שומרת את כל השטויות שנהגת להביא לי מידי פעם, לא מגיע לך לדעת שאני זוכרת כל אחד מהשקרים היפים וכשקשה לי אני משכנעת את עצמי להאמין בהם, לא מגיע לך לדעת שבזכותך אני אדם יותר טוב, ויותר חזק.
אמרתי לך בעבר שנראה מאוד רחוק את כל הדברים האלו, אבל עכשיו לא מגיע לך לדעת שהם עדיין בחיים שלי, חיים איתי.
אני ואתה ממזמן כבר לא מדברים בתדירות ואני אפילו לא מחשיבה אותך לבן אדם בחיים שלי, אלא למישהו שהיה כאן ותמיד תישאר לו פינה קטנה שתחייה איתי.
ואני חושבת שעכשיו הגיע הזמן שלי באמת להרפות, ולזכור אותך בשקט בעתיד מרוחק, לזכור אותך בטוב.
מה שגרם לי להבין שאני צריכה לשכוח ממך לחלוטין היה היום הולדת שלך. אשקר לעצמי אם אגיד שלא חשבתי עליה כל השבוע האחרון, אבל ביום הולדת עצמה שחכתי ונזכרתי שעתיים לפני הסוף, בחרתי השנה אחרי שכבר התרגלתי לכתוב לך לפחות ברכה מינימלית, שלא, השנה זה בסדר לא לכתוב.
גם שנה שעברה אני ייסרתי את עצמי לגבי זה, אבל בגלל שרבנו בדיוק באותה התקופה, וכתבתי לך את הברכה הכי קצרה שיכולתי לכתוב, כי יש לי ערך לימי הולדת של אנשים שנכחו בחיים שלי בצורה שאתה היית בהם.
תמיד הייתי מדברת אתך על הערך של ימי הולדת בשבילי, שחייב לציין אותם ולרשום את הברכות הנכונות. אתה לא יודע את זה אבל אפילו וויתרתי מהעקרונות שלי ומסרתי 'מזל טוב' למישהו שסיים את חלקו בחיים שלי בדרך רעה.
אבל אתך, השנה פשוט לא הגיע לך, לא ייסרתי את עצמי אם לכתוב או לא ולא חשבתי מה אתה אולי תחשוב.
ומה שבעצם גרם לי להבין שסיימת את החלק שלך בחיים שלי, הוא שאני יודעת שלא באמת אכפת לך שלא כתבתי את זה.


תגובות (1)

מצטערת בשבילך ומקווה שאת בסדר ושכבר הוא לא פוגע בך, אני מודה בהתחלה חשבתי שזה הולך להיות סיפור אהבה.
מסתבר שלא.
למרות שהסיפור עצמו מאוד עצוב וכואב לי לשמוע ולקרוא אותו הוא כתוב מאוד יפה.

18/07/2017 00:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך