כוח המחשבה

14/12/2012 1626 צפיות 10 תגובות

כוח המחשבה קיימת, זה יכול להועיל אבל גם גרוע יותר,
כוח המחשבה זה להוזיז דברים בלי לגעת בהם, זו תופעה מאד נדירה, ויש אנשים ששולטים בהם, ראיתי סרט כאילו באמת! אמיתי, על ריאיון אם בנאדם שגר הירושליים, והורא יכול להחזיק כפית באוויר, המדענים ראו את זה מה קורה לו במוח והיה לו כמו מין נקודה כזו, אדומה, שזה אצל ילדים עד גיל שמונה, וזה ממש ליפעמים אצל בני אדם מבוגרים זה נישאר, אם ניסתכל על זה מבחינה רעה, אז… בני אדם היו גם יכולים לחצות דברים לשתיים, להעיף מזלגות וסכינים, וליגרום אפילו לרעידת אדמה!!!
כוח המחשבה זה גם רצון גדול מאד, צריך כוח רצון בשביל לשלוט בו, במקרה אצל אנשים יש כוח רצון ממש קטן…


תגובות (10)

קוראים לזה טלקיניזס, ואפשר לטפח את זה בכל אדם
פשוט צריך הרבה סבלנות וכוח רצון
אני פעם ניסתי, אבל זה מממש קשה!!

14/12/2012 05:47

יש סידרה שנקראת גיבורים,
זה לא סדרה גרועה, זה אימה, מדע בידיוני ודרמה!
העטנה הראשונה זה על בנאדם שקוראים לו סילאר, יש לו את כוח המחשבה, והוא יכול להוזיז דברים וגם להרוד אנשים, הוא חותך להם את הקרקפת, ומקבל את הכוח שלהם, יש את ה"רעב" שהוא צריך לירצוח אנשים בשביל לקבל את הכוחות שלהם, אבל יש גם את היפני שהוא צטייל בעתיד ובעבר וראה את ניו יורק מיתפוצצת, יש את אאיזק שיכול לצייר את העתיד אבל סיילאר הרג אותו, ויש גם את פיטר ואת ניית'ן, את האישה אם הפיצול האישיות ואת לינדרמן שהוא במפיה, אני מציע ליראות אבל זה גם יכול לעשות סיוטים, לא לי אבל לאחרים…

14/12/2012 06:21

פחחחחח ראיתי דברים מזוויעים יותר

14/12/2012 06:27

שנה שעברה הזזתי אבן 10 ס"מ ואז ההיתי חולה שבוע…
ויש לי חזיונות מדויקים , אם אחלום היום בלילה על מלאך ואז יהיה חלום שנה הבאה יקרה אותו הדבר באותו התאריך….זה מגניב…
היה לי חלום שאכלתי פרי קטן ואחרי שנה דודה שלי באה מח"ול והביאה פרות שגדלים רק ברוסיה…( אני מוטרדת) , יום אחר חלמתי שהתעלפתי בים המלח..ואם ההיתי שוחכת את החלום ההיתי מתעלפת ( כן ההיתי חולה)

14/12/2012 06:30

שנה שעברה הזזתי אבן 10 ס"מ ואז ההיתי חולה שבוע…
ויש לי חזיונות מדויקים , אם אחלום היום בלילה על מלאך ואז יהיה חלום שנה הבאה יקרה אותו הדבר באותו התאריך….זה מגניב…
היה לי חלום שאכלתי פרי קטן ואחרי שנה דודה שלי באה מח"ול והביאה פרות שגדלים רק ברוסיה…( אני מוטרדת) , יום אחר חלמתי שהתעלפתי בים המלח..ואם ההיתי שוחכת את החלום ההיתי מתעלפת ( כן ההיתי חולה)

14/12/2012 06:30

חח..
אני מכיר את זה..
יש אחד שגר ליד הבצפר שלי שיכול לכופף כפית! אבל עם הידיים..
חחחחחחחחחחחחחחXD סתם סתם..
הוא עושה את זה בלי לגעת בזה!
זה כזה קריפי!
הוא גם יכול לקרב שתי ידיים על ראש של בן אדם ולגרום שם חום עצום!

14/12/2012 06:41

חח הראל רציני ? ._.'
כי אם כן ,
זה מטריד xD
אני פעם ניסיתי להזיז את הכלב שלי בעזרת כוח המחשבה O_O

14/12/2012 06:43

קורן לא הוטרדת ממה שאני כתבתי?

14/12/2012 06:46

לא ראיתי את מה שכתבת :O

14/12/2012 06:47

אני אוהב להזיז מסורים חשמליים על אנשים בעזרת כוח מחשבה

14/12/2012 06:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך