PATD
לא השקעתי. לא רציתי להשקיע. זה נראה כאילו אני עושה הצגה, אבל זה יותר מסתם כפכפים.

כולה כפכפים

PATD 30/06/2014 667 צפיות אין תגובות
לא השקעתי. לא רציתי להשקיע. זה נראה כאילו אני עושה הצגה, אבל זה יותר מסתם כפכפים.

היא אומרת שזאת הצגה ומנסה להאשים אותי בזה שאני לא רוצה לאכזב אותה. זה כולה כפכפים, אז למה את בכלל כותבת?
אני כותבת כי אני לא רוצה לאכזב. הם שני זוגות, שני זוגות שהצהרתי בפירוש, מספר פעמים, שאני לא מתכוונת ללכת עם נעליים מסוג כזה. כי בכל פעם שאני הולכת איתם קורה משהו. שוברת אצבע, נתקלת באבן, נעקצת, נפצעת ואפילו מצליחה לעשות פאדיחה שהצחיקה בהתחלה… בהתחלה. הם יפים למרות שהזוג הורוד עם הפרחים הסגולים וירוקים ממש רחוק מלעבור את סלקציית הסגנון שלי. אני לא מתכוונת ללכת בבלאנסטון כל הקיץ, ובכל זאת, להחליט לא ללכת בכפכפים זה כמעט כמו להפוך לטבעוני. להחליט להפסיק ללכת עם נעלי אצבע מגומי זאת החלטה שבאמת שקלתי אותה בשיא הרצינות. מצד אחד זאת נראית בדיחה ומצד שני לא, זאת לא היתה בדיחה. אני לא הולכת בכפכפים.
ומילא אחד. אבל שניים. וזה כסף והשקעה וכשאמרתי לה שאני לא חושבת שאני מתכוונת ללכת איתם היא אמרה בסדר אבל בעיניים שלה הייתה אכזבה ולי היו רגשות אשם, אז השארתי אותם ועכשיו היא כועסת עליי כי אני לא רוצה לאכזב אותה.
אז נכון, בקיץ שעבר הלכתי איתם כל הזמן, אבל קרו דברים ששינו אותי והיא לא ממש מרוצה מהעניין הזה שאני מעדיפה ללכת בסנדלים. מה רע בסנדלים? אה כן, היא חושבת שכשאני מדברת על סנדלים אני מדברת על השורש שלי שאני מאוד אוהבת. אז כן, אני אוהבת שורש וכן אני הולכת איתם. וסנדלים זה לא כפכפים, הם לא בורחים לך מהרגליים, הם לרוב לא עשויים מגומי ויש סוגים מסוימים שאני מאוד אוהבת, כי הם עוטפים את כף הרגל של, מגנים עליהם. לפעמים נראה שכל כך קשה לך שאני לא רוצה כפכפים.
בעצם אני עושה סתם הצגות. כולה כפכפים אפשר לחשוב. אני אגיד לה בערב שאני רוצה להחזיר אותם, או לחליף אותם בסנדלים, משהו שאני ארגיש בטוחה ללכת איתו. מצד שני, היא צריכה להבין אותי.
זאת לא טראומה חס וחלילה, זו בסך הכל החלטה קטנה שהחלטתי אחרי מקרים רבים שעוררו בי פחד. הפגיעות הקטנות האלה מעוררות בי את הפחד מהפגיעות הגדולות, והרי היא יודעת טוב מאוד מהם הפגיעות הגדולות. אמנם היא לא חוותה את זה על בשרה, אבל היא יודעת.
היא שכחה מה שאמרתי לה על ההחלטה שלי. נו טוב, בדרך כלל היא לא מקשיבה לי, וכשאין לי עם מי באמת לדבר אני צריכה לדבר עם עצמי. כנראה שכשאמרתי שאני לא רוצה ללכת בכפכפים אמרתי את זה לעצמי. אני לא יודעת מה היא עשתה, דברה בטלפון שלה או הייתה עסוקה במיילים שלה, העיקר שאני לא מקשיבה לה כשהיא מבקשת שאתלה כביסה.
אולי תפסיקי עם ההצגות האלה? כולה כפכפים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך