כל הכבוד… למחוא לך כפיים?

Shush 13/12/2015 841 צפיות 6 תגובות

"הי! מה קורה?"

אל תבכה, רק אל תבכה, הכל בסדר, תהיה בשקט, אל תבכה, אל תבכה, אל תבכה.
אל תבכי, זה בסדר, את יכולה, את מסתדרת לבד, את לא צריכה עזרה, אל תבכי, תשמרי על שקט, את מסוגלת לבד, את לא צריכה אחרים, זה מספיק, הכל טוב, הכל טוב, הכול מצוין.
אני אתך, אני כאן, אתה לא צריך אף אחד אחר, אתה בסדר, אתה בסדר, הכל לגמרי בסדר, אתה לא הולך למות, אתה בסדר, אתה לא מת, אתה חיי, אתה חיי, אתה לגמרי חיי.
שום דבר לא בסדר אצלך, את תכשלי, את לא יכולה, את לא חזקה מספיק, זה לא בסדר, אל תבקשי עזרה, הם לא מבינים אותך, הם לא יודעים כלום, הם לא מבינים אותך, מטורפת, את מפגרת, הם לא מבינים כלום.
אתה לבד, לבד, לבד, תמיד לבד, לעולם לבד, לאף אחד לא אכפת, והכל באשמתך, תראה מה עשית, הרסת הכל, הכל, את הכל הרסת, אתה מפגר, אל תבכה, אתה חלש, תבכה טיפש, תבכה כבר, תבכה.
למה את בוכה? מה לא בסדר אתך? תמשיכי, תבכי, שום דבר לא יצא ממך, את מפגרת, את לא שווה כלום, את נכשלת, שוב, ושוב, ושוב.
למה אתה משקר? אסור לך לשקר, אתה כל הזמן משקר, אתה בן אדם נוראי, אתה נוראי, אתה לא שווה אותם לא פלא שהם שונאים אותך, אתה לא שווה כלום, כלום אתה לא שווה, תלך, תלך, אתה רק מסכן את כולם, מגיע להם יותר טוב, הרבה יותר טוב.

"אני בסדר, הכל טוב, מה אתך?"
מפגרת.
תראי מה עשית.
הרסת הכל.


תגובות (6)

ממ.. נקודה יפה

13/12/2015 21:17

פשוט מקסים! עצוב מאוד ונכון…

13/12/2015 21:18

מסכם את האמת. אני חושבת (ומקווה) שלא פספסת אף נקודה

13/12/2015 22:37

וואו

14/12/2015 01:40

כן…..

14/12/2015 02:03

עצוב כמה שזה נכון

14/12/2015 15:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך