כל הקוראים של הסיפור שלי – תקראו ותבינו

21/07/2013 1176 צפיות 13 תגובות

אני יודעת שלא העלתי לפה סיפור כבר המון זמן אבל בינתיים אני גם לא יעלה…
אני עושה הפסקה מהאתר בינתיים כי קשה לי ואין לי זמן והשראה
בזמן האחרון אני עוברת המון דברים, התחלתי לשתות, לעשן, להסתובב אם האנשים הלא נכונים
רציתי לנסות דברים חדשים, למצוא ריגושים אבל לא חשבתי שזה יהיה ככה.
אני מתפרצת על האחים שלי שמנסים לעזור לי, מרחיקה את החברים שלי ומתקרבת לאנשים הלא נכונים, בורחת מהבית וחוזרת אחרי 3 ימים כאילו לא קרה כלום, מסובבת בחבורות של ילדים בגילאי 16-18
אחותי הגדולה פאקינג מפחדת ממני!!!! האחים שלי שבני 25 ו22 צריכים להחזיק אותי בכוח ולהרגיע אותי, ההורים שלי לא יודעים מה לעשות אותי…
אם אתם שואלים אם נגעתי בסמים…. אז רק פעם אחת ניסיתי..
אחרי שהשתכרתי אם ה"חברים החדשים שלי" חזרתי ברגל הביתה כשאני כולי לא מפוכסת ו3 ילדים מהשכבה שלי ראו אותי ועזרו לי להגיע הביתה ועזרו לי כשהקאתי….
אז אני עוברת תקופה קשה שאני מכווה שתעבור מהר ואני יחזור לכתוב..
החיים שלי כבר לא כאלו מושלמים, כי הרסתי אותם…..


תגובות (13)

תגידי לי את בסדר?!
לא נוגעים בסמים זה ממכר!!!!!
וחוץ מזה את קטינה בת 14.5 את לא יכולה לשתות ולעשן חוץ מזה שזה לא חוקי זה מסוכן!

21/07/2013 07:39

מקווה בשבילך תמצאי את הדרך הנכונה ושתפסיקי עם השטויות האלו של השתייה והעישון ותחזרי למוטב. בהצלחה לך!

21/07/2013 07:39

בת כמה את?

21/07/2013 07:41

רגע…אבל את לא בת 15 ומשהו?!
תראי…אם את חושבת שזאת הדרך לריגושים…את טועה.
אני ילדה בת 11 ואני יודעת שמה שאת עושה כרגע רק הורס לך עוד יותר את החיים
את תצטערי על זה בעוד שנה ואולי אפילו מחר
את תצטערי על זה כשתחשבי שבמצב כזה המשפחה שלך מתרחקת ממך ול'חברים' החדשים שלך לא ממש אכפת מה קורה לך.
תתאפסי על עצמך.
החיים של אף אחד לא מושלמים, תמיד אפשר לתקן, תמיד.
תנסי לחשוב קדימה ולראות שמה שאת עושה רק מזיק לך כרגע ויזיק לך בעתיד.
את תמיד יכולה לשתף אותנו במה שעובר עליך
כי אנשים לא מתחילים לשתות, לעשן ולנסות סמים סתם ככה כי משעמם להם.

מקווה שזה יעבור מהר ותזכרי שתמיד אפשר לתקן ולא הכל אבוד.

נוני.

21/07/2013 07:44

את יודעת ש: (דוגמאות הכי קיצוניות בכוונה)
-עישון מוביל לדלקת ראות, או כריתתן, שיעול כרוני, מחנק..
-שתייה מובילה לעיתים למוות או כל מיני מקרים נוראיים..
תנסי להיפגש עם יועצת בית הספר למרות שקיץ, דברי עם חברה טובה, ויש כול מיני מכונים וקבוצות והפעלות שיכולות לעזור לך..
ממש חבל שאת הורסת את הגוף של בגיל כול כך צעיר, ובעוד כמה שנים, את תצטערי על זה, ותשנאי את עצמך שזה בכלל קרה לך..
(זה קרה לX והפסקתי איתו את הקשר בגלל זה…וזה יכול לקרות לך עם אנשים שיותר קרובים אליך ויהיה חבל)

21/07/2013 07:45

שירר, אני התגעגעתי אלייך באתר את לא מבינה כמה!!
ואני מאוד מבינה אותך.. אין ספק שפה ה'תמימות' שלך נהרסה אבל את יכולה בכל שלב להתחיל את החיים מחדש
להפסיק עם ההרגלים הרעים ולהתחיל בהרגלים חדשים ולחזור לשורה, אוךי לא תהיי אותו דבר אבל זה עדיף על פני זה שץישארי באותו מסלול
זה טוב ששיתפת וסיפרת מה עובר עלייך, ולא לכולם יש חיים מושלמים.. ץלא סתם עולם ורוד רואים דרך משקפיים אדומים…
המשפחה שלך יודעת שאת שותה ומעשנת? אני לא שופטת אותך כי גם אני מידי פעם שותה אבל לכיף, לא בשביל להשתכר למוות..
אני מבינה אותך ושתדעי שמתי שאמא שלי שמעה ששתיתי עם חברים היא עוד שניההעיפה אותי מהבית, אבל אחרי שדיברתי איתה על כל הלחץ של הלימודים, חברים ובמיוחד מהם שהם לא מבינים אותי היא עזבה אותי לנפשי ולא התייחסה.. עברתי הרבה.. ואני יכולה להגיד לך שלא נהננתי מכל מה שעבר עליי. כמו רכבת שלא עוצרת לשניה..
אני תמיד כאן בשבחלך אם תרצי ואת יכולה תמיד לספר לי
אוהבת אותך ומקווה שתביני שאת זאת שבוחרת איך להמשיך את החיים, אם זה במסלול הטוב, במסלול של בילויים, או במסלול להרוס לך את החיים …
תנסי לדבר עם מישהו שיבין, אם זה אח שלך, אחותך.. אני אישית מספרת הכל לידיד שלי ולא למשפחה כי אני חא מרגישה קרובה אליהם.. אחותי ואני בריב כי בחור דביל סכסך בנינו וזה יצא ההפך ממש שתכננתי.. וההורים שלי כמעט ולא בבית… ושהם בבית הם מבקשים שקט כי אנחנו עושים רעש

21/07/2013 07:51

אני חושבת שאת בנאדם מאוד מיוחד, כי את מבינה את הטעות שלך לעומת מלא אנשיםשלא מבינים ואפילו לא נותנים להסביר להם
את מנסה לצאת מזה את כבר לא רוצה מזה ולדעתי אין הרבה כמוך
ואחרי הכל מותר לך לטעות גם אם זה הרס לך מהחיים כי אחרי הכל כולנו בני אדם ואנחנו טועים לפעמים ואפילו בגדול
יש לך אנשים שיעזרו לך לתקן את מה שהרסת שיש כאלה שלא ולכן אל תרגישי רע עם עצמך ;)
בהצלחה לך ואני אחכה עד שתחזרי :)

21/07/2013 07:52

אני בטוחה שאת לא ממש מכירה אותי, אני קצת "ישנה" כאן חח אבל!! רציתי להוסיף שתמיד אפשר לתקן מתוקה:)
תאמיני לי, כשהייתי בגיל שלך הייתי עושה שטויוות!!! ועכשיו, כשאני כבר בת 18 (כן, בת 18:) אני חושבת לעצמי איך עשיתי את זה ומודה לאלוקים שנתן לי את השכל להפסיק בזמן!
אז ההרגשה והחרטה שלך זה כבר צעד ראשון להצלחה!!!
את תצאי מזה מתוקה. את תביני בעצמ

21/07/2013 07:56

שיט נקתע!! חח רגע, אני אמשיך..
בקיצור, את תביני בעצמך שסמים ואלכוהול בגיל הזה (או בכל גיל) לא שווים את הזמן שלך מתוקה:)
ואל תדאגי, אני מאמינה שתחזרי למוטב בעז"ה ושכל המשפחה והחברים שלך יקבלו אותך בזרועות פתוחות!!
כי את בתכלס ילדה טובה. כל אחד יכול ליפול לפעמים, וזה בסדר!! (לא שאני מעודדת שתיה, אבל לא צריך להתייאש מזה!)
אלוקים נותן לנו הזדמנויות לתקן, אז יש לך עד 120 שנה לשנות את ההרגלים שלך!!
אני מאחלת לך בהצלחה!! :)
ואל תוותרי לעצמך בחיים!! יש לכל בנאדם עוצמות שהוא אפילו לא מודע אליהן! אז תחשפי אותן ותצליחי בעז"ה בכל מה שתעשי:) רק אל תתיאשיי!!
חח טוב, עכשיו אני מרגישה זקנה כזאתי…
אז להתראות!! ואם תרצי להתייעץ או משו כזה את יכולה לפנות אליי תמיד :)

21/07/2013 08:00

תקשיבי בה לך שאני ידבר איתך במייל? אין לי פייס ככה שאני לא יכולה לכתוב לך שם ואני רוצה לספר לך משהו שהוא דיי אישי ויכול ליהיות שזה יעזור לך.
לדעתי את יצאת ילדה ממש אמיצה בכך שסיפרת את הסיפור שלך לנו לאנשים שאת בכלל לא מכיר. אני ממש רוצה לדבר איתך אז אם בא לך הינה המייל שלי: [email protected]

21/07/2013 08:01

שיר תקשיביי אל תעשי את כל הדברים האלה את פוגעת בעצמך!! תעשי הפסקה מהאתר אבל תפסיקי עם הדברים האלה את תיגרמי לנזק בלתי הפיך!! אם את רוצה לדבר הנה המייל שלי- [email protected] ותזכרי ששום דבר ל שווה את זה שאת מעשנת או לוקחת סמים זה אסור ולא טוב את תידפקי לכל החיי!!

21/07/2013 10:01

אני חושבת שלאף אחד פה… (ובלי לפגוע זאת דעתי) מותר לשפוט אותך מה שעשית עבר וגם אם היה לא נכון אין מה להתעסק בזה כי זה כבר נגמר…
אבל אם באמת נמאס לך מהמצב הזה ואת רוצה לצאת ממנו אבל לא יודעת איך ולא רוצה שקרובים יעזרו לך אני יודעת שיש מוקדים שמתקשרים בעילום שם והם יכולים לעזור לך… תחפשי האינטרנט…
זה שכתבת את הכול אני חושבת שזה אומר שהבנת שמה שעשית לא טוב ואת רוצה להתקדם הלאה!!!! זה ההתחלה של התהליך!!
אני מאחלת לך בהצלחה!!!! ואם יש בעיה את יכולהלכתוב. לי בתגובה לאחד מהסיפורים שלי ואני אשתדל לעזור לך!!!!
ממש מקווה שתצליחי לצאת מזה..

21/07/2013 16:57

תודה לכן על התגובות זה באמת מעודד אותי להפסיק וגם מאז שכתבתי את זה ובאמת שחררתי את זה אני כבר לא נגעתי בסיגריות ולא שתיתי אלכוהול…
זה קשה אבל התחלתי להתקרב בחזרה לחברים שלי ולמשפחה והם עוזרים לי
(ואת הסמים אני ניסיתי רק פעם אחת כשמישהו נתן לי 2 כדורים ומאז לא נגעתי בהם ולא ראיתי את זה שנתן לי)

26/07/2013 16:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך