mikenk
שלום. קשה לי. מה אתכם?

17.9.15- כשהכול רועד

mikenk 17/09/2015 701 צפיות 8 תגובות
שלום. קשה לי. מה אתכם?

כשהכול רועד והאדמה נשמטת בין רגלייך הכל נראה מפחיד יותר, הכל נראה חשוך יותר.
כשאתה מבין שהכול הולך להשתנות בקרוב אתה מנסה להחזיק בטיפת השפיות הנותרת בך כדי להחזיק מעמד, אבל אתה לא בטוח אם תצליח.
אני מחבק אותו חזק כל כך, לא רוצה לעזוב כי מפחד שאחרי שהאדמה תישמט מתחת לרגלינו לא נתחבק שוב ככה.

כשהכול רועד והאדמה נשמטת בין רגלייך הכל נראה מפחיד יותר, הכל נראה חשוך יותר.
כשהאדמה תישמט מתחת לרגליי אני ארצה שכל האנשים האלו שאני אוהב כל כך ישארו לצידי,
אבל אני פוחד שזה לא יקרה,
אני מפחד שאני אתנתק מהם ואלך לי לדרך אחרת,
חשוכה יותר, רעועה יותר.

בינתיים אני מחזיק בטיפת השפיות שנותרה בי,
כי אני יודע שהכל הולך להתמוטט בקרוב,
ואני לא רוצה שזה יהיה החיבוק האחרון.

כשהכול רועד והאדמה נשמטת בין רגלייך הכל נראה מפחיד יותר, הכל נראה חשוך יותר.
אבל אני מקווה שאנחנו נצליח למצוא את האור.


תגובות (8)

אין לי בדיוק מה להגיד ברמה האישית, אבל ממש אהבתי את זה כקטע. אפשר להרגיש הרבה דברים שנובעים מזה החוצה, פחד, היסוס, תקווה מסוימת, (הייתי אומרת אפילו קצת שיגעון ותסכול..)
אני מאוד אוהבת את הדרך שבה אתה כותב דברים. רואים שאתה משקיע בהם מחשבה ושהם באים מהלב (גם אם הם לא אישיים)

17/09/2015 22:55

    אני שמח שאת אוהבת את הדרך כתיבה שלי:)
    אגב, ראיתי שהסיפור הבא שלך באתר הולך להיות הסיפור ה1000 שלך באתר וזה מדהים, כל הכבוד <3

    23/09/2015 17:31

אני כול כך מזדהה עם זה שזה קצת מפחיד…
אני לא יודעת על מה כתבת את זה אבל זה פשוט נוגע,זה צבט לי את הלב טיפה וגרם לי לחשוב על כול מיני אנשים מיוחדים שפגשתי.
ואני מקווה שהכול יהיה בסדר בשבילך בקרוב..

17/09/2015 22:57

    אחד מהמטרות שלי כשאני מעלה לכאן טקסטים שלי זה לגרום לאנשים לחשוב ואם הצלחתי לעשות את זה אני יותר משמח:)

    23/09/2015 17:32

הדף הזה של הסיפור שלך פתוח לי כמעט שעה מול הפנים, ואני ממש לא יודעת איך להוציא את המילים.
אני כל כך מזדהה עם כל מה שאתה מרגיש ועם כל מה שכתבת – בצורות שאני מנסה להדחיק, וכל כך קשה לי לחשוב שעוד מישהו מרגיש ככה. ועוד אתה?
אתה אדם מדהים, בסדר? אני יודעת שכל פעם שאומרים את זה זה לא ממש עוזר בד"כ אבל חשוב לי להגיד את זה – אני יודעת שאתה יכול למצוא את האור ולעבור את זה. גם אם אתה מתייאש וקשה ואתה אבוד באפלה שם בפנים..
מבחינת קטע… הוא היה מדהים. אני מסכימה מאוד עם ספיר. הוא גרם לי קצת לחזור לעצמי, תודה.
אני באמת פה, בסדר? אני רוצה שתזכור את זה – כי אני מבינה את מה שאתה מרגיש וגם אני עברתי את זה. כשתרגיש מספיק בטוח… אני פה.
אני יודעת שתגיע אל האור. אני יודעת שתצליח

18/09/2015 00:09

    "הוא גרם לי קצת לחזור לעצמי, תודה"- המשפט הזה הרג אותי סופית. תודה רבה על התגובות החמות שלך, זה תמיד גורם לי לחייך, את מדהימה <3

    23/09/2015 17:34

מיק יש לי בעיה, אתה מבין השעה כבר ממש מאוחרת, ואני פה באתר מנסה לקרוא ולהגיב, לא כל כך מצליך לי כי אני כל כך עייפה, למעשה רציתי להגיד שאני מזדהה עם חלק ממה שכתבת שהיו דברים שבאמת מצאו חן בעיני,אבל שוב אני עייפה ברמה שאין לי כוח לחשוב מה אני רוצה להגיד על הקטע הזה.
אתה נראה לי אדם נחמד, וחשתי שאת תגובה לא תזיק לאיש, ואולי אכיר פה אדם נחמד נוסף שלא יכעס עלי שכתבתי לו שטויות על הדף, כי הכל באמת מרצון טוב, ואני יודעת שאם אני אצא מפה אני לא אחזור לקרוא ולהגיב מחר
אז מיק מקווה שאתה חבר
יוקי

18/09/2015 04:01

    אני לא מסוג האנשים שמתעצבנים בגלל תגובות, אני שמח שמגיבים לי תגובות בעיקר אם הם גורמות לי לחייך, והתגובה שלך גרמה לי לחייך אז תודה רבה:)

    23/09/2015 17:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך