פורקן.

לאישה יפה יש גם פגמים

01/07/2018 546 צפיות אין תגובות
פורקן.

אישה יפה ….
מהצד זה נשמע מושלם להיות האישה היפה זאת אשליה אחת גדולה זה ממש לא מושלם פשוט לא !
ולמה זה לא מושלם?!
כי זה מתלווה בסבל מתמיד ותיוג שבחיים לא ירד ממך ,אני לא אשקר לפעמים זה כייף לשמוע מחמאות ,אבל לעיתים קרובות זה רק מציק מטריד ומביך..
זה ללכת ברחוב עם הראש למטה כדי לא להתקל במבטים של אנשים שמתפלאים מה מראה שלי ואני בחיים לא יבין מה יש להיתפעל מהפנים שלי הן פשוטות לא משהוא מיוחד .
וזה יוצר תגובות של איזה יפה את ,תהיה דוגמנית ,מטריד כשאומרים לי את בטח מסובבת ראשים של גברים את ממש יפה בטוח מחזרים אחרייך בלי הפסקה …
גברים נשואים שנמצאים ברכב עם האישה שלהם וקורצים לי שאני אבין אין לכם בושה לעשות זאת ועוד לראות את המבטים של הילדים שלך שקלטו את זה וזורקים לי מבטי נעצה מה אני אשמה בכך זה הדבר הכי מביך שיכול לקרות לי וזה קרה כמה פעמים ואחרי זה הייתי פשוט בוכה …
אז לא אני ממש לא מחפשת לסובב ראשים אני לא מחפשת שירדפו אחריי עם מתנות וכסף זה לא מה שקונה אותי , וקשה להיות האישה היפה כי כולם מאמינים שאני מושלמת ומשיגה אוליי כן אבל הדבר שאני הכי רוצה בעולם להרגיש להשיג ולקבל זה אהבה
מגבר שמאמין ויודע שאני לא מושלמת ויקבל את כל הפגמים שאף אחד לא מכיר אצלי ויתאהב באופי שלי כי עם הזמן המראה שלי יעלם ואני פשוט רוצה וזקוקה לאהבה מגבר אחד שיתן לי להרגיש בבית ולא מגברים שייתנו לי להרגיש חומרית .
אז תפסיקו לשפוט אישה שנראת יפה היא רק נראת אבל בפנים מתחולל אצלה פחדים ומשברים שאף אחד לא מודע אליהם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך