♥ לאלי ♥
היי , אני מקווה שקראתם , ואהבתם ,יש לי עוד מלא מה לספר לכם ..
זה סיפור אמיתי שלי .
עם תרצו שאני ימשיך תגיבו,אני מחכה לתגובות שלכם ..
אין לכם מושג באמת מה קרה עוד בחיים שלי!!
אפשר לכתוב על זה סרט עם כמה עונות !;-)
מחכה לתגובות,
שלכם לאלי ♥

היומן של לאלי – פרק 1 ♥

♥ לאלי ♥ 06/12/2013 606 צפיות 5 תגובות
היי , אני מקווה שקראתם , ואהבתם ,יש לי עוד מלא מה לספר לכם ..
זה סיפור אמיתי שלי .
עם תרצו שאני ימשיך תגיבו,אני מחכה לתגובות שלכם ..
אין לכם מושג באמת מה קרה עוד בחיים שלי!!
אפשר לכתוב על זה סרט עם כמה עונות !;-)
מחכה לתגובות,
שלכם לאלי ♥

אני לאלי , בת 16.1 יש לי משפחה , אבא ואמא , ו2 אחיות נועה ואור. (שמות בדוים)
נועה בת 20.8 אור – 4.8 .
אבא בן 51 ואמא בת 40 ( הפרש של 11 שנים ,בטח תגידו ואו ) .
אני רזה, גובה 1.60 , כיתה י"א
אף פעם לא היו לי חברות אמיתיות , תמיד איכשהו גליתי שהם מדברות עלי מאחורי הגב , מרחלות ואף פעם לא שמחות בשבילי !
תמיד תמיד נדדתי בין חברות לחברות , לא הרגשתי שמצאתי תחברה האמיתית , שאני יכולה להיות הכי פתוחה איתה לספר לה הכל , לשתף אותה , ולשאול אותך מה לעשות לברוח אליה כצריך וכמובן ההפך!
בכיתה ז' עד ט' היו לי חברות , אבל מזוייפות כמובן .ספיר , אליה , שיר , אור , עמית ורונית .
אני ורונית התחברנו די הרבה, ופחות לשאר, הרגשתי כבר מחוברת לאליה בהמשך הזמן ולספיר וכולן דווקא.
ממש נפגעתי שאני ורונית גילנו שאנחנו מן חבורה כזאת , ושספיר ואליה התווכחו איתנו פעם אחת הן אמרו לנו , "עם לא אנחנו מכניסות אותכן לחבורה שלנו הייתן לבד עד עכשיו."
מה ? על מה היא מדברת ? נכון שאנחנו חבורה,אבל הן הכניסו אותנו לחבורה הזאת ? דיי נעלבתי.

חחח וזו רק ההתחלה .
——————————-


תגובות (5)

ממש יפה ומרתק תמשיכי

06/12/2013 08:35

ממש אהבתיי :)
ואני מקווה שתמשיכי, עכשיו .

06/12/2013 08:35

חחח קוראים לי אור ,
והזה שהיייתי מאוהבת בו קראו לו רון חחח מוזר .
אבל , בכל מקרה , תראי אין דבר כזה חברות .
כתבתי על זה כמה דברים , אני ממליצה לך להיכנס לפרופיל שלי , לרדת טיפה למעטה ולמצוא כל מני דברים שאני בטוחה שהם נושאים משותפים שלי ושלך .
החברות הכי טובות אלו אמא וסבתא ♥ , ושלא תביני לא נכון ! ישלי מלא חברות ! זה פשוט שרק ממש כמה ספורות אני יכולה להגיד לך שהן אמיתיות !
אבל מה שכן , קרה לי , ממש מלפני כמה שבועות, אני הייתי מאוהבת ברון (הילד הזה) והחברה פאקינג הכי טובה שלי התחילה איתו ועשתה לו קטעים של צומי וכאלו ואז הם ממש היתחברו והיא ניסתה לתת לי הרגשה שכן קורה שם משו ואני קנאתי , וסבלתי המון , בגלל פאקינג החברה הכי טובה שלי ! וזה קרה לי כבר פעמיים .
קיצר מאמי מאחלת לך בהצלחה בחייים ♥

06/12/2013 08:36

נשמע נחמד… אני לא יודעת מה לחשוב בגלל שבקושי רשמת, אבל בהצלחה;)

06/12/2013 09:02

נשמע נחמד… אני לא יודעת מה לחשוב בגלל שבקושי רשמת, אבל בהצלחה;)

06/12/2013 09:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך