היומן של לאלי – פרק 2 ♥

♥ לאלי ♥ 06/12/2013 606 צפיות 2 תגובות

חיי האהבה שלי לא ממש משגשגים , עד שמצאתי את אביאל שמוצא חן בעייני גם אליה די נדלקה עליו .
אני לא ידעתי את זה. אבל כל החברות ידעו שאני די דלוקה על אביאל .
גם הוא ניראה לי ידע . אני חושבת שגם אמרתי לו . זה היה דיי מזמן , מי זוכר?
מה שאני טוב מאוד זוכרת,זה שהלכתי לספיר הביתה .. הייתי על המחשב ( כמובן שהיא הסכימה )
הפייסבוק שלה היה דולק, ראיתי שאליה שלחה לה הודעה .." זה בנינו !! " לא רציתי להציץ ואז אמרתי לעצמי ספיר חברה שלי אין לה מה להסתיר . גם היא יודעת טוב מאוד מי שולח לי הודעות ומה ..
אז העברתי קצת אחורה שספיר לא הייתה בחדר וכך נראתה השיחה .
אליה – " תקשיבי אני לא יודעת מה לעשות בקשר לאביאל , אני יודעת שלאלי חולה עליו אבל אני לא יכולה לוותר ..את שמת לב "
ספיר – " אל תדאגי , ניראה לך שהוא ירצה אותה ? הוא ירצה אותך "

ברגע שראיתי שזה מה שספיר רשמה ? מה ? אני לא מספיק יפה בעייני ספיר ?היא מכירה אותי , מכירה תאופי שלי,אני לא מספיק טובה בעייני ספיר בשביל אביאל ?
למה היא אמרה לה דבר כזה ? ישר שראיתי את זה יצאתי מהשיחה . יצאתי מהפייסבוק וישבתי על המיטה, כמובן שלא סיפרתי לה כלום . אבל נעלבתי לקחתי קשה. אבל כמובן שהיא חזרה לחדר חייכתי ולא אמרתי מילה! הבנתי מה זה חברות = בדיחה אחת גדולה !
אבל מאז קרו עוד הרבה דברים . וככל שהזמן עבר הבנתי שהחברות האלה , פשוט לא חברות !
הכרתי בחור אחד – רון. בהמשך הזמן הפכנו לחברים .. כבר שלושה חודשים שהיינו ביחד .
אבל מה אז ? אחרי שלושה חודשים של רגשות .. הוא הפך להיות חלק מהחבורה שלנו ..
הוא ו .. עוד 2 בנים – מתן ונתנאל . חברים שלו .. הפכנו לחברה די גדולה היינו יוצאים הרבה .
עד שרון החליט שהוא רוצה להיפרד ממני . ועוד איך ? בפיסבוק . כן אז ניפרדנו .
במקום שחברות שלי יבואו אלי להיות איתי לדבר איתי על כך לנחם אותי אפילו !
אחרי ששאלתי את שיר,"איפה את ?"
היא אמרה שהיא "אצל ספיר" , .. היא, אליה , ומי עוד ? רון ! כולם אצלה.
מה רון עושה אצלה ?
אחרי שעות רבות של מחשבות ספיר שלחה הודעה " רון הרגיש רע בגלל הפרדה שלכם,אז היינו איתו "
ומה אני ?? מה אני ?? הוא זה שנפרד ממני ,לא אני ממנו!! למה לא באתם אלי ? אני הייתי צריכה אותכן "חברות" ….
אחרי כחודשיים שאני ורון ניתקנו קשר,ואני סלחתי איכשהו לחברות שלי והכל היה טוב גם אני והחבורה ניתקנו קשר,עלינו לכיתה ט',אני עברתי לכיתה אחרת בלי חברות !
אחרי כחודש גילתי שאליה ורון חברים .
ושוב.. חברות = בדיחה אחת גדולה. מי מסוגל לעשות דבר כזה ?


תגובות (2)

כבר כתבת את זה.

06/12/2013 08:39

אני יודעת , פשוט חילקתי את זה לשניים כי אמרו לי שזה יותר מדי לפרק ראשון .
עכשיו אני ירשום גם את פרק שלישי :)

06/12/2013 08:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך