היומן של לאלי – פרק 5 ♥

♥ לאלי ♥ 07/12/2013 699 צפיות 2 תגובות

אני רוצה להזכיר לכם שהסיפור פה אמיתי, בגלל זה אני לא עושה מנקודת המבט . וזה רק מנקודת המבט שלי . – מי שלא טוב לא , שלא יקרה מהתחלה תחסכו תגובות רעות . –
ממשיכה :)

אז אחרי יומיים של מחשבות והתלבטיות גם עם עצמי, גם עם לירון.
החלטתי שאני הולכת ומספרת לאליה .
זה בסך הכל לטובתה , אני חושבת ..
18:00 בדרך אליה..

כמובן שספרתי לה היא צעקה עלי שאני קנאית ושרון לא כזה , ושהיא מכירה את רון יותר ממה שאני מכירה אותו . שאני סתם רוצה שהם יפרדו ולא יהיה להם טוב . רציתי להראות לה תתמונה אבל כבר כלום לא היה שווה.גם לזה היא לה הייתה מאמינה..

משיא טיפשותי הלכתי לספרתי לה! למה שהיא תאמין לי ? הרי "לא" הייתי חברה שלה פעם..
בדרך הביתה , טלפון ..
מי זה ? רון ! לא עניתי לו . ידעתי שהוא הולך להגיד לי למה אני כזאת ומה יש לי .
בפעם השלישית כבר עניתי ,
רון – לאלי,אני צריך לדבר איתך ..לבד עם אפשר,אני יודע שיש לי חברה אבל זה בנינו !
אני – אני ידבר איתך ויודיע לך יותר טוב .

מה הוא רוצה ממני פתאום ? יש מצב שאלייה לא סיפרה לו ? יש מצב שהיא סיפרה, שהם מתכננים משהו? איך זה שהוא התקשר ישר אחרי שיצאתי ממנה ? אולי היא לא סיפרה לו והוא באמת רוצה לדבר איתי ? אין לי מושג מה לעשות !

18:45
אני בבית , סיפרתי ללירון כמובן מה קרה. תיכננו לבסוף שאני יפגש עם רון , אבל שלירון תבוא איתי.
גם ככה היא יודעת הכל,אין לי מה להסתיר ממנה . אבל.. רון לא ידע שהיא תבוא איתי , היא תתחבא ליד,ואני יתקשר אליה היא תשים על השתק שהוא לא ישים לב שמישהו מדבר , וכך היא תשמע הכל. בלי שאיש יחשוד , תוכנית מושלמת !

20:00
התקשרתי לרון אמרתי לו שאני מסכימה,שניפגש ליד הבניין של סבתא שלי . כך גם שם לירון יכולה להתחבא ולראות ..
אני ולירון יצאנו לפני, חיכנו לו .. שהוא התקשר שהוא קרוב לירון הלכה להתחבא.

הוא בא.. ישבנו בספסל ליד הבניין , התקשרתי ללירון שתשמע הכל בלי שהוא ישים לב.
השיחה דיי הייתה ארוכה, הוא אמר שהוא מצטער שהוא עשה לי את זה ושהוא מתגעגע אלי ושהוא רוצה שנשמור על קשר בלי שאיש ידע. אמרתי לו .. אמרתי לו שראיתי אותו לפני כמה ימים עם בחורה,וזו לא הייתה אליה.הוא אמר שזו הייתי בת דודה שלו הראתי לו תתמונה שהם מתנשקים ,הוא הוריד תראש ואמר.. "כן בגדתי בה,אבל זה רק בגלל שאני לא אוהב אותה ! אני לא רוצה להיות איתה !
ניסתי להיפרד להסביר,היא לא נותנת לי! אני רוצה אותך..אני רוצה לחזור אלייך"
אמרתי לו שאין מצב שאני יחזור אליו,שאולי כן,.. אני עדיין מרגישה אליו משהו אבל לא מסוגלת לחזור אליו. הוא אמר לי לא לעשות כלום עם התמונה ולא להראות לאליה,הורדתי תראש והוא הבין שכבר עשיתי את זה. חשבתי שהוא הולך לצרוח עלי ,אבל רק אמר .. את צודקת זה מה שהיית צריכה לעשות . אבל יודעת מה ? אני גם צריך לעשות משהו , התקשר לאליה ואמר לה שהם צריכים לדבר ושפעם תתן לו לדבר… לירון יצאה מהמחבוא ורון היה בהלם שלא הייתי שם לבד.


תגובות (2)

תמשיכיייייי

07/12/2013 09:37

ווא אני פשוט מתה על הכתיבה שלך! ממש קל להזדהות ולהתחבר לדמות שלך. מחכה כבר לסיפור הבא שלך:)

14/12/2013 04:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך