לא מושלמת.

Strength. 25/10/2017 741 צפיות 3 תגובות

יודעים מה? אני רוצה לספר לכם קצת על עצמי.
אני אדם שמורכב מהרבה גוונים, הרבה צורות והרבה הגדרות ופרדוקסים.
אני לא מושלמת, אני בכלל לא מושלמת.
אני עקשנית ואני מתעצבנת מהר. אני רגישה מאוד ולפעמים אני מאבדת את עצמי, וכשזה קורה , אני לא אני.
אם תכירו אותי מקרוב תדעו שאני עיוורת כלפי אנשים שאני אוהבת.
אם תעצרו הכל ותביטו בי, בפנים שבי, תדעו שגם ל"לעצבנית הזאת" יש לפעמים פעמים שקשה לה לענות, שהיא משתתקת.
האיפור שאני שמה והבגדים שאני לובשת, האוזניות המגניבות והמסטיק בפה נראים ממש טוב ביחד, אבל לפעמים, גם לי קשה להיות חסרת ביטחון, לאהוב את עצמי.
אם תישארו לצידי גם בימים שבהם השמש זורחת קצת פחות, תדעו שגם אני, האדם הזה שעוזר ותומך בכולם, זה שמנסה להיות המושיע ולשנות חייהם של אנשים לטובה, גם אני נשברת. גם לי יש בעיות, מלחמות עם עצמי.
כשתדברו איתי שיחה אחד על אחד תגלו שאני אדם נורא אופטימי, נורא שמח ואני כיפית וחברותית בטירוף, אבל לפעמים גם לי אין כוח לחיים, לפעמים גם אני בוכה על הכרית כשאף אחד לא שומע.
אם תצאו לבלות איתי, אתם תראו שאני אדם שחי את הרגע ולא דופק חשבון. נהנה מהחיים כי הם קצרים מדי. אבל מה, לפעמים גם אני חושבת מחשבות על העבר, על העתיד המלחיץ.
אבל אתם יודעים מה? אני בסדר. אני מעבר לבסדר, אני טובה ומדהימה כמו שאני.
אני לא מושלמת. אבל אני טובה, אני חכמה, אני יפה, אני עוזרת, יש לי לב טוב, אני יודעת להכיל, אני מסתכלת תמיד על הצד החיובי וכשאני אוהבת? אני אוהבת מכל הלב. אני דואגת לדברים שחשובים לי באמת, אני יודעת לבקש סליחה ולהודות בטעויות שלי, ואני יודעת טוב מאוד איך להתנהג ולהתנהל.
כזאת אני, ולכם, האנשים, תמיד יהיה מה להגיד, לא משנה מה אעשה. לכן בזאת אני מכריזה שאני שמה על מה שאתם חושבים זין אחד גדול, וואלה תעשו ותגידו מה שאתם רוצים, זה לא יזיז לי שום איבר בגוף.
אלה החיים שלי וזו אני, ומי שאוהב אותי באמת יאהב אותי כמו שאני, ללא תנאים.


תגובות (3)

מעוררת השראה. אני כמוך רק שלי יש סטייל מזעזע.

25/10/2017 00:14

הסיפור עורר בי השראה גם אני רגישה ולפעמים מאבדת את עצמי אך החיים שלי למדו אותי שצריך לא לשים על מה שאנשים אחרים חושבים אחרת רק תפגעי מזה ושהכי חשוב זה מה שאת חושבת על עצמך. את טובה כמו שאת אל תקשיבי לדעות של אחרים לגביך????

25/10/2017 07:29

אני אוהבת את האמת שלך! וממש אהבתי אך שהבאת אתזה בצורה הכי פשוטה שיש

27/10/2017 11:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך