לא מכריחה אף אחד להכנס !❤

♥ לאלי ♥ 14/01/2014 1618 צפיות 8 תגובות

אני אורטל , בת 16 מהדרום ! יש לי שתי אחיות אחת גדולה אחת קטנה ,אמא ואבא.. משפחה רגילה..
עם אחותי אני לא מדברת שבוע, רבנו כי לקחתי לה חולצה ,וקצת ירד לי ממנה,הייתי תמיד רוצה לרצות אותה תמיד לשאול אותה כל דבר ותמיד להיות בקרבתה .רציתי אחות ! אחות גדולה שתעניק לי אהבה,אחות שאני יוכל לספר לה דברים שאני לא יכולה לספר לאמא או לאבא,או אפילו לחברה!
אבל טעיתי, כל דבר שרק אני מעזה לספר לה, ישר עובר לאמא גם עם אני מבקשת הכי יפה.
כל דבר שלה, זה רק שלה .אסור לאף אחד לגעת במיוחד לא לי . למה ? כי אני יהרוס לה את זה.
כל דבר שאני שואלת אותה עונה לי בעצבנות ובחוסר כבוד כיאלו אני זבל , אחת ברחוב.
לפני כשבוע בדיוק יצאתי לחברה בערב, יצאתי עם חולצה שלה ,אמא שלי ראתה ..ואחותי הייתה בעבודה .
היא חזרה לפני וראתה , התחילה לצעוק ולהביך אותי מול הוריי , זה היה ב12 בלילה ! כולם ישנו, צעקה ממש הרגשתי שבא לי למות , הרגשתי שעוד שניה היא מוציאה סכין ודוקרת אותי.
אמרתי לה אני לא רוצה לדבר איתך יותר,כל הזמן אני מנסה לרצות אותך אני לוקחת לך דברים שלך הרי כדי להיות כמוך! אני לא רוצה שום דבר שלך יותר.. את לא שייכת לי,את לא אחותי.
היא ענתה "יותר טוב.." והלכה לישון.
אמרה לי שאני יחכה שהיא עוד תחזיר לי ובקרוב יעלם לי דברים.. כל הלילה בכיתי,רציתי למות.
שאלתי את ה' למה יש לי אחות כזאת ? ולא אחות אחרת ? אבל משפחה לא בוחרים !
יש לי חברה טובה,חברה הכי טובה.. שאותה אני הכי אוהבת בעולם , היא כמו משפחה שלי ,כמו אחות שאף פעם לא הייתה לי,לה אני מספרת הכל,כל דבר היא יודעת עלי לאן אני הולכת ועם מי אני.
כל דבר אני משתפת אותה והיא אותי, כבר 3 שנים שיש לי אותה איתי,ואני שמחה שיש אותה . היא זאת שנותנת לי ביטחון , מאז שאני איתה אני ילדה אחרת עם ביטחון ואומץ ולא מפחדת מאף אחד !היא זאת שאני איתה תמיד , החברה הכי טובה שלי האחות שליי החיים שלי!
אין יום שאני לא רואה אותה,אין שנייה אחת שלא נדבר.
כמובן כמו לכל אחת,יש לי עוד חברות..הם לא אמיתיות , לכן אני לא מספרת להן שום דבר .
הבנים שאיתם אני מדברת , זה שאני יוצאת איתו,זה שאני אוהבת אותו רק החברה הכי טובה שלי יודעת ! רק היא,ולא אף אחד אחר. המשפחה בהרכב מלא שלי ! די משוגעת אבל אני אוהבת אותם..
אני לא מקובלת בבית ספר, אבל לא חנונית , אני אחת שעונה תמיד ולא מפחדת מה"מקובלים"
אין לי חבר,ואני גם לא רוצה..אבל יש לי ידיד טוב שאני חולה עליו !הוא מספר לי הכל .. יש לו חברה,אבל מאז החברה שלי יותר התקרבנו , אני שמחה ,הייתי אוהבת אותו פעם,גם עכשיו אני מרגישה משהו ..קצת קנאה שהוא שואל אותי מה יותר יפה לקנות לחברה שלו ואני עונה בשמחה שהיא תאהב את זה ויקנה לה ! אני לא צבועה,אבל הוא גם אף פעם לא ידע שאני מרגישה אליו משהו..יש לו חברה כן..
אבל אני חושבת עליו הרבה,רוצה רק לדבר איתו ומתרגשת מכל הודעה שלו !
יש מישהו שאוהב אותי, וממש לא נעים לי כי הוא לא הטעם שלי, באמת.. אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא אוהבת , או שאני לא נמשכת אליו . נכון? אמרתי לו תאמת,שאני מעדיפה אותו כידיד כי אני לא יכולה להיות עם מישהו שאני לא אוהבת.הוא לא קיבל את זה כמו שצריך,כעס ועכשיו אנחנו לא מדברים.הפסד שלו.
אני כל יום קמה ב5 וחצי בבוקר כי יש לי עבודה.. ביייבסיטר
6 וחצי עד 7 וחצי לשמור על הילדה, להכניס אותה לגן לוהציא אותה מהגן ולשמור עליה מ3 וחצי עד 5 .
עוד מעט אני יקבל תמשכורת הראשונה שלי מוזמן ביד!
יקנה מלא בגדים וגם יפנק קצת את אחותי הקטנה – ( בת 4 )
אני חולה על אחותי הקטנה,רבה איתה כל יום אבל בצחוק מאוהבת בה בחיוך שלה ובצחוק שלה!כואב לי שהיא בוכה כי מישהו הוציא לה לשון בגן, אבל אני מלמדת אותה שלא תדאג שזה כלום!
גיל 14 הייתה הנשיקה הראשונה שלי עם חבר שלי הראשון ,הנשיקה הייתה אחרי שלושה חודשים שהיינו ביחד,קצת הרבה אבל הגיעה לבסופו .
היו לי שלושה חברים. ההוא הראשון שהייתי איתו שנה וחצי ,
עוד ילד שהייתי איתו חצי שנה .והאחרון גם חצי שנה,עם מכירים אותי עם אמת אני ילדה טובה. מחזיקים איתי די הרבה זמן .
זזאת אני ! אחת שלא מעשנת ולא שותה, וגם עם יציעו לה ויגידו לה תראי לחברים שלך שאת לא מפחדת אני לא ישים עליהם ויגיד להם לא ! לא נגררת ,אחת שלא יחליטו עליה אחת שתחליט על עצמה,אחת שמפחדת רק מדבר אחד, אלוהים !
מאמינה בו חזק,מדברת איתו תמיד,הכל בשבילי..
זאת אני. הייתי חייבת להוציא את זה ♥


תגובות (8)

נחמד מאוד! אהבתי.

אבל שימי לב לפעלים (אני אלך במקום אני ילך או יעלמו לי דברים במקום יעלם לי דברים).

14/01/2014 11:03

אם זאת את אז אני אוהבת את דרך המחשבה שלך ובכללי את החיים שלך!

14/01/2014 11:09

וואו עם זאת באמת את אני רוצה להגיד לך שלדעתי את מדהימה שימי פס על אחותך שתקפוץ לך את לא צריכה להוכיח לה כלום!

14/01/2014 11:16

אני אוהבת את הסגנון חיים שלך, ודרך החשיבה, את מזכירה לי אותי, רק שאני יותר קטנה..
ובקשר לאחותך, וואו יש לך אחות ממש צבועה ומגעילה (אל תעלבי)
אני יש לי גם אחות שגדולה ממני ואחות שקטנה ממני, אבל אם אנחנו רבות שניה אחרי זה כאילו כלום לא קרה ואנחנו יושבות וצוחקות כמו כל הזמן.
אהבתי מה שרשמת:)

14/01/2014 11:22

לא הבנתי את הגלישה בין הקטעים…. התחלת עם פריקה, אז עברת לקטע על זה שהחברים שלך הם המשפחה האמיתית שלך, ואמרת שיש מישהו שאת יוצאת איתו (?) ורק החברה הכי טובה שלך יודעת, ואז אמרת שאין לך חבר ואת גם לא רוצה, ואז אמרת שאת קצת מאוהבת בחבר הכי טוב שלך, אבל יש לו חברה, או משהו כזה…. לא ממש הבנתי.
משם המשכת בתיאור קצר על זה שיש מישהו שמאוהב בך, אבל את לא יכולה להיות איתו כי את לא אוהבת אותו, ומשם המשכת לזה שאת בייביסיטר וקמה נורא מוקדם, ואז (בלי הקשר ברור) המשכת לתיאור של משך מערכות היחסים שלך.
לא ברורה לי הגלישה והקשר בין הנושאים, אבל נשמעת לי כמו בחורה לעניין.

14/01/2014 11:30

: michal2467300 – חחח היי, ניסתי כמה שיותר לקצר, ובכוונה עברתי מקטעים לקטעים.. עם לא ממש אהבת לא היית חייב להגיב :)

14/01/2014 11:45

תודה לכולם♥♥

14/01/2014 11:45

ואוו באמא מעריצה אותך עם הקטע הזה שאת שמה פס ובקשר לאחותך כנראה היא סתם מקנאה בך והיא זאת שצריכה לרצות להיות כמוך ולא ההיפך…

14/01/2014 13:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך