בלה
רציתי שזה יהיה קצר אז לא הספקתי לגבי תיאור הדמויות בסיפור אבל בכל פעם אני אכתוב סיפור אישי ובפעמים הבאות אני אהיה פחות מיסתורית לגביי ולגבי כולם. ".Stupid heart loving stuff and shit"

לב מטופש

בלה 17/08/2014 703 צפיות 3 תגובות
רציתי שזה יהיה קצר אז לא הספקתי לגבי תיאור הדמויות בסיפור אבל בכל פעם אני אכתוב סיפור אישי ובפעמים הבאות אני אהיה פחות מיסתורית לגביי ולגבי כולם. ".Stupid heart loving stuff and shit"

הסיפור הוא עליי ועל ההדלקות שלי על מישהו שלא יכולתי לקבל. אפילו שזה הסיפור האמיתי שלי… אני אצטרך לשנות כמה דברים. השמות, צבעי השיער ומיקום.
~~~~~~~~~~~~~~~
שכבתי על המגלשה. קראתי ספר מתח וממש שקעתי אל תוך עולם הדימיון שלי.
פתאום ג'ק וג'ייסון, התאומים המעצבנים, רצו לקראת המגלשה והתבכיינו שאני מפריעה להם בדרך. אני רק חזרתי אחריהם בקול לועג. לפתע גם ביילי ודנה באו ורדפו אחרי התאומים לפני שכולם התעייפו.
הזמן עבר וכבר התחיל שקיעה אבל עדיין נשארתי שוכבת במגלשה, מסיימת את הספר.
"מה את קוראת?" קול שאל מאחוריי.
עברתי למצב ישיבה וסובבתי את ראשי. טרוור עמד עם חצי חיוך והסתכל עליי. "מה אתה עושה כאן?"
"כלום. סתם חשבתי להיפגש עם החברה שלי אבל אני רואה שאת פה, אז כשהיא תגיעה אנחנו מיד נלך."
אויש… החברה שלו. גילגלתי עיניים וחזרתי לשכב. אני קראתי את השורות אבל כבר לא יכולתי להתרכז אליהן. לא יכולתי ללכת חזרה לעולם הדימיון שלי. כל מה שיכולתי לחשוב עליו הוא על טרוור והחברה שלו. מה כל כך מיוחד בה? היא בטח סתם פקאצה מהבית ספר שלו. אחח… הסתכלתי על טרוור. הלוואי שהייתי חברה שלו. חשבתי לעצמי.
פתאום הוא אמר, "אה, הנה היא." הוא הצביעה על מישהי שמתקדמת לעברנו.
"היי." היא אמרה.
איכס, הקול צווחני ומעצבן… בעצם, הקול שלה בסדר. זאת אני ששונאת אותה.
"בלה, תכירי, זאת רוז." אמר טרוור בחיוך.
הייתי אומרת "נעים להכיר אותך" ולוחצת את ידה אבל ראיתי שהיא הייתה עסורה בלהתמזמז עם טרוור. אני לא האמנתי שהם התמזמזו ממש מול הפרצוף שלי! באותו רגע קיבלתי טראומה. ומסר ברור שאני לא אקבל את טרוור בזמן הקרוב. הוא מאוהב בה לחלוטין. וזה העציב אותי.
מיד הלכתי משם.
"לאן את הולכת?" הוא קרא מאחוריי. "אנחנו מיד הולכים. המגלשה היא כולה שלך!"
הסתובבתי אליהם וצחקתי צחוק מזויף – מתוק יותר מדי כמו דבש. "אחרי שראיתי את זה…" אמרתי והחוויתי בידי לעברם וניסיתי ככל האפשר שמה שסימנתי עם הידיים שלי זה הם מתנשקים. "…אני הולכת להקיא." והתחלתי לבכות.
קיוויתי שהוא לא ראה אותי בוכה אבל באותו הזמן קיוויתי שבעצם הוא כן ראה אותי בוכה. כי האמת, בכיתי בשביל הכאב שהיה בתוכי אבל בעיקר בשביל תשומת לב. חשבתי שאם הוא יראה אותי עצובה הוא ילך אחריי וכשהוא ישאל מה קרה, אני אגיד על ההידלקות שלי עליו ויבין שאני מיוחדת.
אבל בסוף הוא לא בא.
אני יודעת שאני קצת משוגעת אבל הייתי ממש עצובה ומיואשת שכל תוכנית בערך הייתה יכולה לעבוד. (;)~(;).


תגובות (3)

מי שדירד ארבע הוא מוזר. אש על החמש *~*

17/08/2014 08:35

עסורה = עסוקה
למען האמת, זה לא שלא אהבתי. פשוט לא מצאתי משהו מיוחד בקטע הזה. אפילו שמדובר בסיפור אמיתי עם מעט שינויים. אני חושבת שיכולת להפיק ממנו דבר מה יותר טוב. בסך הכל מדובר פה בנערה קנאית שאוהבת מישהו ופשוט לא מסוגלת להיות איתו, כי הוא אוהב אחרת. עד כמה שזה נשמע עצוב ולא נעים זה חסר פואנטה מיוחדת.
מצטערת אם פגעתי. אמרתי את שלי.

17/08/2014 09:10

    דווקא אני שמחה שאמרת את שלך. עכשיו אני יודעת מה לעשות בסיפור האישי הבא שלי

    17/08/2014 09:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך