לב תלוי ומדמם

25/06/2017 616 צפיות תגובה אחת

חברויות זה דבר מדהים. במיוחד כאלו שהתחילו מהמקום הלא צפוי.
מי חשב שאני ואת נהייה חברות כל כך טובות? מי חשב שנכיר באתר סתמי עם אנשים סתמיים ?
אני לא חשבתי שאכיר את אחת החברות הכי טובות שלי בדרך הזאת, לא חשבתי שתהיי מי שאת. כל כך דומה לי וכל כך עצמאית. כל כך קרובה אלי וחלק עצום מהחיים שלי.
בחיים שלי לא חשבתי שאעבור את מה שעברתי בשנה האחרונה וחלק עצום מזה בזכותך.
לימדת אותי הרבה דברים על עצמי בחיים האלו. האופי שלך גרם לי להבין הרבה על אנשים ועל החברה שבה אני חייה.
את גרמת לי להרגיש משמעותית כי ידעתי מה אני בשבילך בחיים האלו.
הקרבתי בשבילך הרבה ואת הקרבת בשבילי.
כשהייתי מתקשרת אליך בוכה את היית בוכה איתי, ובאה בהקדם האפשרי בשבילך, וגם אני הייתי עושה את זה בשבילך. זה נהייה מסורת אצלנו מאז שבכית ובאתי אליך עם קופסת ממתקים ענקית. הערכה שלך לזה עד היום גורמת לי להתרגשות
אני לא חושבת שאיי פעם אני נקשרתי לבן אדם בכל כך קלות ומהירות כמו שנקשרתי אליך.
אהבה שיש לי אליך היא אהבה טהורה של אחות גדולה, גם עכשיו.
אבל את פגעת בי. לקחת סכין ונעצת אותו בגב שלי.
ואם זה לא הספיק לך, את הוצאת אותו מהגב שלי, העברת ללב ונעצת עוד שלוש פעמים.
ביקשת ממני סליחה בכל פעם שעשית את הטעות ההיא שהרסה אותנו, אבל המשכת לעשות אותה, שוב, ושוב, ושוב. ואני לא יכולה להעמיד פנים יותר.
הסתרת ממני הרבה דברים ושיקרת לי. היו לך תירוצים כהצדקות כל פעם מחדש. דברים מגעילים שאמרתי לך היו הצדקה מאוד גדולה.
אותם הדברים נאמרו לאחר שפגעת בי, הרגשתי גועל כלפיך ואמרתי לך את זה כי מגיע לך לדעת ממה שאני מרגישה על זה שפגעת בי ככה, אולי לא באמת הבנת כמה זה פגע בי.
גם אני הייתי לא בסדר בתקופה הקשה הזאת, אבל זה בגלל שאף אחד לא לימד אותי איך להתנהג במקרה כזה. וקיבלתי כבר עשרות סכינים בגב מעשרות אנשים ואף אחד מהם לא כאב כמו שלך.
אמרת לי שאני בן אדם טוב ולכן מגיע לי להוציא את כל האנשים הרעים בחיים שלי אז זה מה שאני עושה.
אני מודה לך על הכל, לזה שהיית בין החברים הכי טובים שלי ( אם לא ההכי טובה), לזה שלימדת אותי שהעולם הוא יפה, לזה שאני מקיימת את ההבטחה שלי לזכור אותך בטוב למרות הכל, כי זה מה שסיכמנו. אני אוהבת אותך ולעולם לא אשכח אותך, אבל סיימת את החלק שלך בחיים שלי, גם אם זה לא רשמי או מעולם לא יהיה רשמי, כי מבחינתי אני לא יכולה להסתכל עליך באותו האופן שהייתי מסתכלת עד עכשיו ולנתק אותך ממני באופן רשמי נראה כל כך בלתי אפשרי.
אז כרגע אני לב שתלוי באוויר, קצת פחות מדמם מהדקירות, אבל יודע שלא יחלים מהם לגמרי כי תמיד תישאר צלקת.


תגובות (1)

וואו. לבי יוצא אלייך, פשוט מדהים.

27/06/2017 01:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך