לב החיים
הלב לא מבקש את רשותך לשלוט בך, הוא פשוט עושה את זה.

להיות אחרת

לב החיים 21/03/2017 752 צפיות 15 תגובות
הלב לא מבקש את רשותך לשלוט בך, הוא פשוט עושה את זה.

האם זה בסדר להיות אני ולא להיות אחרת?
אנשים לא רוצים אותי, הם רוצים אותה.
היא יפה והיא מושלמת, כולם יתאהבו בה.
היא ההפך שלי –
היא בלונדינית ואני חומת שיער,
העיניים שלה ירוקות, שלי חומות,
היא בעלת עור חלק ומושלם וחיוך קורן, אני סובלת ממחלת עור וחיוך לא תראה אצלי הרבה.
היא נחמדה כל כך, אני אכזרית,
היא מדברת בסבלנות , אני בסקרזם,
היא נהנת מהומור פשוט, אצלי הוא תמיד ציני.
בעיניים שלה משתקפת התמימות , בשלי משתקפת הביקורת.
היא אהובה בעיניי כולם, אני שנואה.
אני רוצה להיות היא, אבל הדמיון נשאר דמיון, אני עדיין אני, אין שום וויכוח על זה.
אני לא מקבלת אותי , היא הייתה מקבלת.
תהיי אני, אני אהיה את, שני אותי, אשנה אני אותך.
תהיי איתי, את , כן את!
0—————————————————————————————————————0
כתבתי את הקטע הזה כי חוץ ממני יש המון אנשים בעולם שהיו מתפללים להיות משהו אחר, רואים את המעלות שלו והחסרונות של עצמך.
אני לקחתי את מי שאני מעריצה כמודל לקטע שלי, הוא לא בהכרח מדויק ב 100 אחוז אבל הוא מבטא איך ההרגשה לרצות להיות מישהו אחר,אפילו שתמיד יש את המבאסים שלא מבינים ולא מנסים להבין ויגידו דברים כמו :"אם לא תקבלי את עצמך מי יקבל אותך" ו – :"תאהבי קודם את עצמך" ודברים דומים, אלא אנשים שמכעיסים אותי, כי הם לא מביעים הבנה אמיתית, הבנה שהיא רק הבנה בלי שיפוט. לפעמים קשה להיות אתה עצמך , קשה לחיות עם הפגמים שלך, לכן אתה מקנא במי שנראה לך מושלם למרות שאתה יודע שהוא לא מושלם.
אני יותר מידיי מקנאה לאחרונה הייתי חייבת.


תגובות (15)

אם לא תקבלי את עצמך מי יקבל אותך? וברצינות, זאת רק תקופה אצלך או תמיד את מוצאת לה מישהי אחרת להשתוות אליה?
נ.ב. אני יותר נמשך לברונטיות אכזריות מאשר לבלונדיניות תמימות.
כתבת יפה.

21/03/2017 22:42

    חחחחחחח זה תמיד ככה. חוסר ביטחון עצמי שלא רוצה למות לא משנה כמה אני אנסה להרוג אותו.
    תודה לך על המחמאה :)

    22/03/2017 08:20

את כותבת ממש מקסים, את יודעת?
אמיתי ונכון ומהלב, מה שבאמת נותן ערך שונה מסתם סיפור.

21/03/2017 22:59

    איך אני אוהבת אותך :)
    אני צריכה לכתוב לך שיר מתישהו

    22/03/2017 08:17

התשובה בגוף הסיפור.
היא נאיבית ואת לא.
היא תעשה טעויות כאשר את תדעי להימנע מהן.
זה מזכיר לי שמישהו אמר לי שאני לא נעים לשיחה.
אמרתי לו שאני יודע כי אני מציב מראה לטעויות שלך וקשה לך לסבול את זה ולכן אתה 'שונא' אותי. נהיינו חברים לתקופה מסויימת אחר כך.

22/03/2017 01:26

    אני לא מציבה מראה לטעויות, אני פשוט מתגוננת רוב הזמן ואני גם שונאת לשקר אז אני לא מעמידה פנים שאני אוהבת בן אדם כשאני לא. אנשים פשוט לא מבינים שזה בגלל העבר שלי ומה שחוויתי, קל להם יותר לשנוא אותי.
    תודה לך בכל מקרה ????

    22/03/2017 08:16

מבינה את זה. אני בסדר עם עצמי ועדיין תמיד אני רואה בנות שגורמות לי לפקפק בעצמי. זה טבעי. אני אישית גם ברונטית בערך, הרבה פעמים דווקא הגוונים החומים יותר יפים-וזה העידוד והנחמה שאני אספק -(עם כי אני לא שלמה עם הברונטיות שלי. הייתי פעם גינגית וכל האחים שלי בלונדיניים עם עיניים כחולות ככה שאני מרגישה שמשהו נגזל ממני… ) תתפלאי לדעת כמה אנשים יעדיפו נשים אכזריות. ועכשיו לשיר עצמו- ממש אהבתי אותו!הוא כתוב טוב. אני שמחה לראות אותך שוב כותבת (עם כי מוזר לי מאוד התמונה החדשה שלך… )

22/03/2017 02:06

    היי את :) התגעגעתי, משהי שמבינה :)
    התמונה היא תמיד אותה אישה, מי שאני מקנאה בא, האלילה שלי. העדפתי פשוט לקחת תמונה שלה שהיא לא מחייכת כי זה מתאים למצב רוח שלי. חוץ מזה אני מחליפה תמונות כל הזמן בהתאם למה שאני מרגישה ; )

    22/03/2017 08:12

את אהובה בעיניי. גם אם בעיניי אחרים את לא:)
ולמרות שקל להגיד וקשה לעשות, תאהבי את עצמך כמו שאת.
חוץ מזה, שיער חום זה ממש יפה. אני חומת שיער ויש עוד הרבה כאלה ולדעתי צבע השיער לא בהכרח משנה, כולם יפים בדרך שלהם. והשיר עצמו ממש יפה, את כותבת מקסים.

22/03/2017 21:38

אני לא מתלוננת על צבע השיער אני מתלוננת בכללי . אני לא אוהבת את איך שאני נראת, אני לא נהנת לקום בבוקר ולהסתכל על הפנים שלי שסובלות כל כך הרבה , זה כואב פיזית ונפשית. לגבי כל השאר תודה ????

23/03/2017 11:14

פעם למדתי בקורס תקשורת שכשמטופל בוכה שהוא רוצה למות אסור להגיד יהיה בסדר או אני מבינה, אלא "זה לגטימי להרגיש ככה". אז אני מניחה שזה לגטימי, אם כי אני מכירה את ההרגשה, יש לי נטיה לבחור חברות פי מאה יותר יפות ממני וחכמות ממני וטובות ממני. יש לי אשכרה חברה שהיא דוגמנית… אבל הרבה יותר כיף לי עכשיו כשלא אכפת לי שלא אוהבים אותי. זה קל יותר

23/03/2017 12:01

אממ אחלה של עצה . אני אנסה

23/03/2017 12:39

כבר אמרתי לך שהכתיבה שלך מהמהמת אז אני אגיד את סה שוב את כותבת נדירר
זה ככ אמיתי מה שכתבת אבל תיהיה גאה בעצמך בקצת זמן שאני מכירה אותך יש לך כישרון בכתיבה נדיר זה משהו שלא לכל אחד יש…

06/04/2017 12:10

זה*

06/04/2017 12:10
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך