מוזיקה_לנשמה
סתם משהו שפרקתי בתור אחת שכיכבה בתפקיד הילדה הטובה כל הילדות שלה עד שיום אחד מאסתי בזה.

להיות הילד הטוב

מוזיקה_לנשמה 11/09/2015 737 צפיות 6 תגובות
סתם משהו שפרקתי בתור אחת שכיכבה בתפקיד הילדה הטובה כל הילדות שלה עד שיום אחד מאסתי בזה.

להיות הילד הטוב…
זה רק נשמע כמו תפקיד קל לבחור בו.
לפעמים זה אפילו יותר קשה מלהיות הילד הרע.
כי הילד הרע עושה מה שבא לו ולא תמיד נענש.
מהילד הרע לא מצפים להרבה.
מהילד הרע לא מתאכזבים.

אבל להיות ילד טוב, זה לדעת שברגע שלא תהיה בדיוק מה שמצפים ממך להיות, כולם יתאכזבו. יגידו "זה ממש לא אופייני לך".
להיות ילד טוב זה לרצות את כולם תמיד.
להיות ילד טוב זה להיות מה שכולם רוצים שתהיה, אבל לא מה שאתה היית רוצה להיות.
להיות ילד טוב זה כשכבר מתרגלים להצלחות שלך ולא מעריכים אותך.
להיות ילד טוב, זה להיות זה שמוותר, נותן, משקיע, עוזר ולא תמיד מוערך על כך.
אבל יום אחד, ימאס לו להיות הילד הטוב. הוא יתפוצץ ויצעק על כולם, ואף אחד לא יבין, מה קרה לילד הטוב?


תגובות (6)

אוקיי, נכנסתי לקטע הזה בגלל הכותרת שלו, שכבר בה הייתה לי הרגשה שאני הולכת להזדהות עם הקטע, וצדקתי.
הקטע כתוב ממש טוב, קצר ולעניין.
אם אתייחס לתוכן עצמו, אין לך מושג כמה אני מזדהה איתך! שנים שאני רוצה לפרוץ חומות, שלא יכירו בי כאחת כזאת שצריכה לרצות את כולם, אלא קודם כל את עצמה.
אז שוב, את מדהימה והכתיבה שלך מעולה!!!
שנה טובה וחג שמייח♥♥♥

11/09/2015 17:48

    מדהימה! היה לי כיף לקרוא את התגובה שלך!
    אני ממש שמחה שהתחברת ואהבת.
    זה משהו שלא קל לעשות, אבל איפשהו בנעורים הפסקתי לרצות את כולם והתחלתי לשים את עצמי במקום הראשון.
    יש בי עדיין משהו מזה, ותמיד אני ארצה שלכולם יהיה טוב.. אבל אם לא טוב לך, איך תשמח בטוב של אחרים?
    שנה טובה ומלאת אושר ❤

    12/09/2015 19:39

כל כך אמיתי ונכון!
תמיד מצפים ממך דברים, או אפילו סתם אומרים דוגמה כלומר יש הרבה דברים.. זה קשה להסביר אבל זה מזכיר אותי לפחות..

11/09/2015 22:33

ואוו.
סקירה מדויקת של כל הילדות שלי,
ובסוף גם אני התפוצצתי…
אבל לפחות ככה מצאתי את דרכי שלי :)

12/09/2015 20:46

    צודקת.. כשמשילים את כל האחריות הזו של לרצות את כולם, הרבה יותר קל למצוא את עצמך.
    תודה ❤

    12/09/2015 20:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך