יש לי קצת שגיעות כתיב. אשמח לביקורת ולתגובות.

להיות יתום.

20/06/2013 936 צפיות 3 תגובות
יש לי קצת שגיעות כתיב. אשמח לביקורת ולתגובות.

להיות יתום, לחשוב כל היום למה הוריך הביולוגיים ויתרו אליך,אולי הם לא אהבו אותך? אולי זה בגלל שאני לא מספיק טוב בישבילם? או, אולי פשוט לא אכפת להם מימני? לחשוב על זה זה מאוד קשה,
המחשבה על ילד ללא אם או אב או ילד ללא שניהם, קשה גם היא. אבל תעצרו לרגע, תחשבו איך אותו הילד מרגיש? אין לא מי שיואהב אותו, מי שיטפל בו, יש לו רק את עצמו. בישבילכם, אמא ואבא זה דבר מובן מעליו, אין לא חשיבות גדולה כל כך, אבל אני, רק אם היו נותנים לי להכיר את הוריי, או רק לדעת מי הם, הייתי מאושר. ויש דברים יותר רעים , מהם ? הילדים והחברים. אפילו הקללה הכי קטנה יכולה לפגוע, למשל ,כשהייתי בכיתה ה׳,לא חשוב מה קרה ומי התחיל אבל , קללות היו ושם, ופתעום , המילה שהיא אפילו לא קללה הופיע,״אבא-שך״,אי אפשר שלא לפרוץ בבכי.
ליפעמים אני צריך מישהוא שיקשיב לי, מישהוא שיעזור לי, מישהוא שיואהב אותי, אבל אין לי. 


תגובות (3)

סיפור כל כך עצוב מאחלת לך שתתחזק ותוכל להתמודד עם המציאות !

20/06/2013 06:31

אני מצטערת שכתבתי במין זכר ואת ילדה אז סליחה ותהיי חזקה מאד מאד

20/06/2013 06:33

יתום הוא אכן ילד עזוב, אך לא בהכרח אחד אשר הוריו הותירו אותו מאחור מסיבות מסוימות הכלולות בכסף, בחוסר כשירות וכדומה- יתום הוא גם ילד אשר הוריו, או אחד מהם, הותירו מאחור בשל המוות. אני מאוד מצטערת בשבילך על האבדה של הורייך, זה נשמע כמו כאב בלתי פוסק.מקווה שישתפר בקרוב..

20/06/2013 20:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך