YE_ the secret
**הסיפור הוא עלי ואני עכשיו בת 13 :)
**הסיפור הוא אמיתי אך עם שמות אחרים (כולל השם שלי)
תגיבו ותגידו אשמח לקבל הארות והערות :)

להיות נערה מתבגרת – פרק 1 – חברה הכי טובה

YE_ the secret 20/04/2013 750 צפיות אין תגובות
**הסיפור הוא עלי ואני עכשיו בת 13 :)
**הסיפור הוא אמיתי אך עם שמות אחרים (כולל השם שלי)
תגיבו ותגידו אשמח לקבל הארות והערות :)

הם שנאו אותה! אני ריחמתי עלייה, והיום היא הילדה שאני כמעט הכי שונאת בעולם.
הכל התחיל בכיתה ד'….. כן כיתה ד'. "מלכת הכיתה", אנה באה אליי ואמרה לי: "יסמין, כל הבנות עושות חרם על מאיה את גם עושה איתנו נכון?" "מה? לא יודעת" עניתי "טוב את לא רוצה? חבל כי את יודעת…." אמרה אנה. ואני חשבתי לעצמי: אם אני לא יסכים היא תעשה חרם גם עלי. "נווו מה החלטת?" אמרה אנה, ואני: "טוב, טוב בסדר" בפנים עצובות. כל השיעור הסתכלתי על מאיה וריחמתי עלייה לא רציתי לפגוע בה, רציתי לספר לה אבל אז מיד חשבתי שאני לא רוצה שיעשו עלי חרם, רק לפני שנה הפסיק חרם שהיה על ילד מהכיתה שהתמשך שנתיים! ולמה היה חרם? – כי הילד הזה הציע חברות ל"מלכת הכיתה". אז החלטתי לא לספר.
בסוף השיעור השפוטה של אנה, רונית באה אלי ואמרה לי: "בהפסקה אנחנו הולכות כזה ביחד בשורה כל הבנות של הכיתה ושמאיה תבוא אנחנו נעיף אותה, בקללות ובצעקות" ואז היא צחקה.
אני כל כך ריחמתי על מאיה שאמרתי שלא אכפת לי שיעשו עלי חרם. הלכתי וסיפרתי למאיה היא כל כך הודתה לי שבמשך כל השבוע היא אמרה לי תודה שאמרתי לה ושלא הלכתי איתם, הלכנו למורה וסיפרנו לה על מה שאנה והשפוטות שלה עשו. בשיעור המורה כעסה עליהם והם כעסו עלי :( אבל אז לא היה אכפת לי כי נהייתה לי חברה טובה חדשה ושמה מאיה…….

המשך יבוא …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך