להימשך אליה

02/08/2018 401 צפיות אין תגובות

אני לא לסבית, גם לא דו מינית. אני אוהבת גברים ונמשכת אליהם, אבל אני אספר על חוויה שעברה עלי.

לפני חצי שנה בערך, הייתי בסיור באחד הסניפים של מקום העבודה שלי, היינו כמה עובדים, וליוותה אותנו מישהי למשך כל אותן שעות שלנו שם.

ברגע שראיתי אותה (זו היתה פעם ראשונה), הרגשתי תחושה שלא הרגשתי קודם. חלפו בי זרמים. התמגנטתי אליה. לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים.

זה לא שהיא יפה או משהו, אבל היא סקסית בטירוף. מפוצצת בביטחון עצמי, מאוד סמכותית אבל נעימה.

הרגשתי את הדם זורם לי החוצה מהגוף, היתה לי חולשה ברגליים, הדבר היחיד שחשבתי עליו זה כמה הייתי רוצה להתנשק איתה, להתחבק, להתגפף. הלחיים בערו לי ולא ידעתי מה לעשות כל אותן שעות. כמובן שבסופו של דבר לא עשיתי כלום. זה מקום העבודה שלי וזה מסוכן לנסות… אני אפילו לא יודעת מה.

חשבתי עליה במשך כמה ימים עד שהזיכרון של התחושות נרגע. שכחתי ממנה עם הזמן. זה בלתי מושג מבחינתי, אז אני לא חושבת על העניין.

עברה חצי שנה. בשבוע שעבר שוב נסעתי לסניף ההוא, לא הייתי בטוחה שהיא תהיה שם, אבל היא היתה. היא העבירה הרצאה של כשעתיים, ויכולתי להסתכל עליה בלי הפרעות. כזאת סקסית מדהימה. כל התחושות עלו בי שוב. איך זה יתכן? למה דווקא היא? מה יש בה? אין לי מושג. שוב חלפו כמה ימים מאז, היא עדיין במחשבות שלי, אבל אעשה הכל כדי לשכוח אותה שוב, עם תזכורת חשובה – לא להגיע יותר לסניף ההוא. יש גבול כמה אני יכולה לשלוט בעצמי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך