להתאבד … כנראה שזה מה שיעצור אותי עכשיו …

-everybody-hate-me- 04/02/2013 1018 צפיות 12 תגובות

אז זהו , החיים שלי הגיעו על סף גבולם , אני לא יכולה יותר , קשה לי כל כך .
כולם שונאים אותי כולם ! אתם תחשבו שאני צומי ומפגרת ונכון יש דברים גרועים יותר , אבל קשה לי .
אני לא יכולה להיות חזקה כבר ! נהייתי חלשה , כל כך חלשה !!
אז .. הכדורים קוראים לי .. תודה … ו … ביי .. לתמיד ……


תגובות (12)

אל תעשי את זה!אני אומרת לך מנסיון של כמה פעמים קשים שרציתי להתאבד מהדברים הגרועים שעשו לי אבל הוצאתי את הזעם על כרית או כתבתי יומן.
אל תעשי את זה.

04/02/2013 11:59

לאאאאאאאאאא!!
די אל תעשי לי את זה!!
את האיידול שלי, איך את יכולה?
למה??

04/02/2013 11:59

למה להתאבד?! החיים הם מתנה מאלוהים הנה ציטוט שלי:
״החיים הם לא בעיה שצריך לפתור,אלא מציאות שצריך לחוות.״
תחשבי על זה על ההורים שלך על מי שאוהב אותך מה יקרה אם את תעשי את מה שאת
מתכוונת לעשות אל תתאבדי אני יכול לתת לך 1000 למה לא להתאבד!!!

04/02/2013 11:59

נראלי רק אני שחורה פה וחושבת כמוך
אז לא נשאר לי מה להגיד לך חוץ מ :
אפשר להצטרף??? חחחח יואו אולי תתני לי קצת אומץ?!
אין דבר שאני רוצה יותר מזה להיות עם אמא שלי שוב :)
אם היה לי אומץ הייתי עושה את זה מזמן אבל לך לא כדאי אל תעשי כלום בהחלטה של רגע מה לעשות החיים קשים זבל חרא נוראיים בלתי נסבלים ואני עוד עדינה….מה לעשות? קאם כל אחד שקשה לו יתאבד לא יהיו אנשים בעולם צריך לחשוב טוב ויהיה טוב לפחות בשבילך אל תעשי דברים שיכולים להכאיב למי שאת אוהבת ולמי שחשוב לך וגם תחשבי שאם זה לא יצליח לך מה יהיה….
בהצלחה נסיכה :)

04/02/2013 12:12

תראי, אין לך מושג מה ההרגשה לקרוא מכתב התאבדות !
אני אשתגע עם מחר בחדשות או בעיתון יספרו שנערה צעירה התאבדה,
החיים שלך, ואם אין כלום אחריהם? את פשוט נעלמת ללא זיכרן,
וזה רצח, את רוצחת את עצמך, זה כמו לרצוח משהו אחר, אבל את עצמך, לקחת מעצמך את היחולת לנשום, שלבך יפעם, שתחיי, אם יש המשך אחרי המוות את תצטערי על זה, על מה שעשית, כי המוות, ביצעת משהו אין דרך חזרה ואם תפגעי בעצמך? יש סיפורים על ילדים שניסולעשותזאת והפכו לנחים, לצמח התעוורו ! תגידי זה מה שבא לך שיקרה ?!

04/02/2013 12:19

ברור שאף אחד לא רוצה שזה יקרה אבל אם מישו מגיע למצב שהוא רוצה להתאבד אז כנראה שהוא פשוט נואש ולא מבין תטעם בחיים
כאילו תאכלס מה הקטע לחיות 70 שנה לצחוק לבכות לכאוב ולשמוח ובסוף למות?!
מה זה ישנה אם נמות עכשיו או אח"כ בסופו של דבר תמיד נכאיב ליקרים לנו….

04/02/2013 12:36

אני בן אדם מאוד דיכאוני בעצמי , אבל בחיים אל תחשבי על התאבדות !!! בחיים לאאאאאאא !! אם את תתאבדי מה את חושבת שיקרה לכל הקוראים שקראו את המכתב הזה ?! את יודעת מה עוד לפנייך ?? כל הפאקינג חיים !! יש לך עוד ילדים להוליד , חוויות לחוות ! עוד לא ראית כלום וכבר החלטת שנמאס לך ??
כולנו פה שוקעים בחרא , החוכמה היא לטפס החוצה ממנו , לנצח את כל הזלזולים של האנשים , את כל הקשיים והמכשולים , את כל הכאבים !!
בבקשה אל תעשי את זה , אם לא בשבילי אז בשבי האנשים שאוהבים אותך , ואם לא בשבילם אז בשביל האנשים שיהיו בחיים שלך בעתיד , הילדים , הבעל ואם אפילו לא בשבילם אז בשבילך !!!!!

04/02/2013 12:51

אני מאוד דכאונית , גמאני חשבתי על להתאבד , ואני עדיין רוצה אבל
אני מנסה להשאר חזקה

04/02/2013 13:16

את אמנם לא מבינה את זה, אבל כשגדלי אני מאמינה שיהיו לך חיים נהדרים, אתוצ תוקעת אותם

04/02/2013 23:20

אל תעשי את זה!!!
יש לך עוד כ"כ לחיות! אסור לך לעשות את זה גם עם קשה!
כל עוד את חיה יש סיכוי להשתנות!
אסור להתאבד! זה גזל, גזל של הנפש שלך, של החיים שלך, לא משנה מה קורה אפשר להתמודד ולעבור את זה!

05/02/2013 03:43

אני יודע שאת קוראת את זה.
קראת את התגובות של האחרים כאן, ואת רואה כמה תומכים בך באתר.
אל תתאבדי, ותגיבי כאן בבקשה בשביל להרגיע אותנו.

05/02/2013 04:54

את לא צריכה להתאבד,אם את אמיצה,זאת אומרת שאת נשארת לחיות,זה אומץ,להתגבר.
בבקשה על תתאבדי,זה עד כדי כך קשה מה שאת עוברת בחיים,אני חושבת שאת לא רואה מה שכותבים לך עכשיו,אבל מה שאני רוצה להגיד לך,שהחיים זה מתנה,תחשבי על דברים טובים שעברת בחיים שלך,תחשבי איך נולדה תינוקת חדשה,את,איזה חיוך היה לך,רגעים של צהלה,ואם כבר,על תתייחסי לעלבונות הללו,אני לא יודעת מה את עושה עכשיו,אבל כדי להיות אמיצה זאת אומרת לא לעשות את הדברים האלו.

05/02/2013 04:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך