שחרונה10000
(הסיפור לא אמיתי!)

להתחיל מחדש-פרק 1

שחרונה10000 18/07/2012 634 צפיות אין תגובות
(הסיפור לא אמיתי!)

לפני כשבוע עברנו דירה.השכנים כאן עשירים למדי,והשחצנות עוברת כל גבול…ניסיתי להתחבר לילדי השכונה החדשה (במקום בו אני גרה…)אך לשווא.אני לא מבינה איך ההורים שלי מצאו בתוך השכונה היקרה הזאת בית במחיר סביר…
אתמול כשהלכתי לביה"ס המורה הייתה חולה-למרבה הצער.זאת הפעם הראשונה שאני עוברת בית-ספר והייתי רוצה שהמורה לפחות תחפה עליי עם מישהו יורד עליי…כל הכיתה הייתה רועשת ,והייתה המולה גדולה משום שדנה(ילדה מהכיתה שלי והיא מאוד סנובית ושוויצרית,ואיך שראיתי אותה החלטתי שהיא ה'אויבת' שלי…)הביאה את הכלבה שלה.יש לה פודל צרפתי לבן ומאוד מטופח,יש לה קולר שעשוי מזהב ויהלומים,איך שהיא ראתה אותי היא ניצלה את זה שבאתי לבושה בצורה רגילה ופשוטה(באתי עם חולצת בית-ספר אדומה,ג'ינס ארוך ונעלי ספורט)והיא-באה עם בגדים של מלכה,זה היה נראה כל כך מושקע,שהיה נדמה לי שכל הלילה היא בילתה בארון,חיטטה והוציאה את הבגדים הכי מושלמים(היא באה עם חולצה רחבה כזאת וקצת שקופה בצבע אפרסק,שרשום עליה בשחור-איי לאב יו,והיא באה עם ג'ינס בהיר אמיתי מחו"ל,הוא נראה ממש מיליון דולר,עם חגורה לבנה מעור ארנב אמיתי!!!היו איזה חמש צמידי זהב אמיתי בכל יד,שלוש טבעות,ועוד מיליון תכשיטים,היא הייתה מאופרת כמו דוגמנית,והיו לה נעלי עקב מהממות!!!והיה לה פן והיה לה גם פפיון מושלם עם מלא שכבות חלק של זהב,יהלומים,תחרה ועור,היא הייתה מושלמת!)ממש נהייתי ירוקה מקנאה,היא התקרבה לעבר השולחן שלי(שכמובן אף אחד לא ישב ליידי וכנראה שאף אחד בכלל לא שם לב שאני קיימת…)היא הניחה את הכלבה על השולחן שלי,ואני פשוט צרחתי מרוב פחד!!! איך היא ידעה שאני מפחדת פחד מוות מכלבים?!
"מה קרה??אל תגידי לי שאת פוחדת…"היא אמרה ברשעות
"איכס,אני לא סובלת חיות!"ניסיתי לעקוץ אותה בחזרה,אבל זה בכלל לא הזיז לה,
"רואים?ככה זה אצל החיות,שונאות את עצמן…כל כך הזויי…"היא הסתכלה לעבר השפוטה שלה (גם היא הייתה ניראת כמו איזה 'פרינססה' ) שתיהן צחקו,ומייד אחריהן כל הכיתה,חוץ מ—


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך