לכל הקוראים שלי תקראו ותבינו אוהבת ❤

Emily_love 05/07/2013 1520 צפיות 14 תגובות

היי … התגעגעתם ? חחחח סליחה שנעלמתי לכל כך הרבה זמן אז בואו אני יספר לכם למה אני לא הייתי פה. אני ישפוך את כל מה שקרה לי בחודש האחרון.. וואו אפילו לא שמתי לב מרוב דמעות שחודש עבר.
אני יודעת שזה הכי קלישאתי בעולם וכדי לפרוק הכל על הדף אבל קשה לי.. זה בין הדרכים היחידות שאני יכולה להגיד הכל את כל מה שיושב לי על הלב. פה אף אחד לא מכיר אותי או יודע בערך באמת מה עברתי.
עברתי כל כך הרבה דברים שאני חושבת על זה אני כולה נערה בת 17 שעברה מה שבני 29-30 עוברים.
לשבת ולדעת את זה שכבר אין לך אמון באנשים אין לך רגש להיפגע כבר כי כבר נפגעת כל כך הרבה בפעמים, ירקו לי בפנים שוב פעם ושוב פעם ושוב פעם ושוב פעם שכבר אני מרגישה …בעצם אפילו להרגיש אני לא הכי יודעת. זה כבר לא נמצא בי.
יש לי ידידים שקוראים לי מלכת הקרח … חחחחח כן אירוני קצת לא ?
אז מה קרה בחודש האחרון ?….
היה לי חבר כמו שמי שקראה את רוב הסיפורים האישיים שלי יודעת.. אז אחרי ריב של צעקות דמעות קללות מפה עד הודעה חדשה נפרדנו ..
המשפט שהכי שבר אותי היה :׳סתכלי אותך ! את מושלמת מבחוץ אבל ריקה !וחלולה מבפנים ! אין בך כלום ! אהבנו ? כן ! אהבתי אותך? כן את אותי? וואו את זה אפילו אני לא יודע את אהבת אותי ?! או שמה שיותר חשוב לך זה לשבת עם כל הידידים שלך בפארק ולעשן ולשתות ! ׳… זה רק חלק אחד מהריב הזה שהיה לנו אבל מה שהוא אמר זה הכי שבר אותי .. ׳אני חלולה פשוט ריקה מבפנים ..׳ לחשוב שזה באמת נכון אין בי כלום אני מנסה למלאות את עצמי בשתייה בלויים סיגריות ריקוד שירה בנים אבל כלום …
ואם אתם שואלים אם הגעתי לסמים ? אז לא. לא נגעתי בחים שלי בזה זה דבר שבלתי הפיך התמכרות לכל החיים.
נתחיל לספור מכמה אנשים בחיים שלי נפגעתי ? אז בסביבות ה30-35 אנשים … כל אחד מסיבה שונה.
חמש מהם היו איתי במערכת יחסים שבאמת אהבתי ובגדו בי.
עשר חברים מהארץ שתקעו בי סכינים בגב וסובבו אותם 360 מעלות.
עוד עשר שהם חשבו שלהקים עליי שמועה של זונה/שרמוטה/סטוציונרית/חסרת כבוד.
וכל השאר מסיבות שכבר שברו את האמון שלי בכולם.
אז איך העברתי את הימים שלי בחודש הזה ?
מועדונים ויציאות כל יום.
חוזרת בסביבות חמש הביתה גם אם זה רק איזה ישיבה למטה.
סיגריות.
שתייה.
צביעת שיער מבלונדיני לגוונים ורודים/וכחולים/ירוקים/סגולים כל שבוע צבע אחר חחחחחח סוג של שיגעון אצלי.
הבריכה בבית.
ים. לפעמים הלכתי לבד.
התנתקות של שבוע מהוואטספ.
ולהשתדל לא לחשוב עליו …
אני מתגעגעת אליו אבל
לשטויות שלנו
לחיבוקים לנשיקות לרגעים שהייתי רבה איתו מכות והוא תמיד היה מנצח ומרתק אותי למיטה עם מבט עצבני ואז מתחיל לצחוק ולנשק אותי בכל הפנים לרגעים שהיינו הולכים לים ביחד אם זה בבוקר והיינו עושים שטויות או בלילה שזה לשבת עם הרוח ומעיפה לי את השיער לחום גוף שלו לליטופים שלו להודעות שהוא היה שולח לי בבוקר איך ישנתי אם ישנתי טוב לרגעים שהייתי נותנת לו אגרופים לחזה או דוחפת אותו והוא אפילו לא היה זז ! כמו קיר בטון חחחח לצחוק היפה שלו לחיוך לגומות לשיער הכהה עם העיניים הבהירות להודעות שהוא היה רושם לי לפני יציאה תצלמי לי מה את לובשת כדאי לראות שזה לא קצר מדי …
כמה געגועים יש לי אליו ואולי… אולי נשאר בי קצת רגש אבל שפשוט קשה לי …קשה לי להראות אותו להחצין אותו כלפי חוץ. תמיד אני הייתי זאת שמייעצת לחברות מה לעשות איך לעשות לעודד שהן עצובות או משהו בסגנון אבל שזה אצלי אני פשוט אובדת עצות…
שני יושבת ורואה מה אני כותבת אני פשוט ילדה שמתוסבכת עם עצמה … כן גם המחשבות האלה של איך היה מנהל העולם עם לא הייתי פה או מה יקרה אם אני ימות .. אבל אני יודעת שהתאבד זה לא פתרון הבעיה אני אמורה להיות בחורה חזקה אסור לי לבכות אסור לי להתייאש ולוותר לעצמי הכי קל זה לוותר אבל צריך לדעת את ההשלכות של הוויתורים האלה.
וואו תודה שהקשבתם לי ולא הייתאשתם לקרוא את החיים שלי שהם כמו טלנובלה מחול חחחחחחח ננסה לשכוח או שפעם ראשונה נוריד את האגו שלי ונשלח הודעה …
טוב נראה מחר לילה טוב תודה :)


תגובות (14)

ואו…. אז ממש ממש עצוב לשמוע כי גם אני עברתי כאלה דברים ואם כל הדברים האלה שקורים לי לא מספיקים יש לי את המשפחה שלי שגם הם לא הכי עוזרים שבעולם.
גם עליי היו ממציאים שמועות כאלה והכי לא חשבתי שיעשו לי את זה
וגם מישהו שהיה הכי קרוב אליי ניפץ לי את האשליה שאני הכי חשובה לו והכי אוהבת אותו והוא אותי.
וגם עליי עוברת תקופה רעה מאוד.. טוב לא תקופה.. כל הזמן זה ככה..
כל מי שמכיר אותי במציאות לא יודע את זה כי הכל אני מסתירה בפנים, הגעתי למצב שאני כמעט ולא אכפת לי מהרגשות שךי כי כל כך נפגעתי ולא מתאיםממ לי להיפגע שוב.. אז אני פשוט אליאנה הזאת שאוהבת את כולם וכולם אוהבים אבל פוגעים בה בלי לשים לב..

05/07/2013 22:19

אני לא יודעת מה להגיד לך כי אני לא סבלתי כלום מזה…. אבל תשארי חזקה ויש לך את החברות שלך והן יכולות לעזור לך להתגבר! אם זה מה שהבנים אמרו לך אז הם לא שווים *כלום*! ואנחנו תמיד נהיה פה כדי לעזור לך לפרוק את הכל ואחנו בחיים לא נשפוט אותך!!!!!!!!!!! בהצלחה! :)

06/07/2013 02:06

ואת תמשיכי את הסיפור?

06/07/2013 02:08

וואו אני יכולה רק להגיד לך שאני מזה מבינה אותך כי בואי נגיד שאני גם עוברת כאלה דברים אני רק יגיד לך תהי חזקה זה הכי חשוב

06/07/2013 03:23

חייייים שלייייי קודם כווול ממש התגעגעתי אלייייך !!
דבר שניי , אם זה מה שהוא חושב שיילך לעזאזל , את ממש לא ריקה וחלולה , את ילדה מדהימה וזה אני יודעת רק מהמסך של המחשב !
את אולי מלכת הקרח כי פגעו בך כול כך הרבה אז את מנסה להגן על עצמך בכך שאת לא מראה רגשות , וזה בסדר גמור !!
אבל אולי באמת תנסי קצת להשתנות , אולי ללבוש פחות חשוף , אני לא אומרת לך להפסיק לשים מכנסיים קצרים , פשוט לא לשים דפוק אותי וככה לא יווצרו מצבים שמוציאים עליך שמועות , חוץ מזה , אל תתייחסי לשמועות האלה שימי על כולם זין ותעשי מה שאת רוצה , בסופו שלדבר אלוהים הוא היחיד ששופט אותך לאף אחד אחר !!
אם הוא באמת היה אוהב אותך , הוא לא היה נותן לך ללכת , הוא היה יושב איתך ומדבר איתך מנסה לתקן את הדברים , לא לגמור את זה בריב של צעקות וקללות .
ובאמת זאת רמת שפל ! , אם הוא היה גבר , הוא היה שומר על הכבוד שלך ולא מקלל אותך גם אחרי שנפרדתם.
ואני תומכת בך לגמרי , התאבדות זה לא הפיתרון , התאבדות זה פיתרון קבוע לבעיה זמנית !
אל תשכחי גם את ההשלכות של זה , אם את מתאבדת מה יקרה למשפחה שלך אחרכך , לחברים היחידים שעוד נישארו לך ?!
טף אחד לא יבין איך חמקת מבין הידיים שלהם , אז לא ! אל תקחי את זה בתור אופציה !!
תעשי רק מה שטוב לך על הלב , אל תנסי לרצות את הסביבה ואת הח׳ברה כמו שאומרים ולצאת לכול מקום לעשן ולשתות , תעשי מה שאת רוצה , ואם את רוצה לשבת בבית מול הטלוויזיה ולראות סרט אהבה קיטשי , תעשי את זה !!! ושימי זין על העולם!!!!!!!
אל תתני לעוד אנשים לפגוע בך , את לא שק החבטות של אף אחד, פשוט תחייכי אל העולם ותראי איך העולם יחייך אלייך.
תעשי רק מה ש*את* רוצה לעשות !!!
אל תגררי על ידי לחץ חברתי , אל תעשי מה שהח׳ברה מצפים ממך לעשות שזה לשתות ולעשן , את יכולה לצאת , אבל תחזרי בשעות נורמאליים לבית , אחד שתיים , לא חמש בבוקר .
אז זהו בערך , אני מקווה שעזרתי איך שהוא !!;))
ולסיכום את ילדהההה מדהיייימה עם אופיייי מדהייים !! אולי אנשים אחרים לא רואים את זה אבל אני רואה !!
אוהבתתתת אותך הכי שבעוווולם !!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

06/07/2013 03:43

אני פשוט לא יודע מה לכתוב כאן כי אני מבין את החבר שלך לשעבר
את חשובה לו ולראות אותך פוגעת בעצמך ושלא אכפת לך בכלל ושאת לא עושה שום דבר לגבבי זה זה מתסקל רצח עד שבא לך לדפוק את הראש בקיר כי גם לי יש ידידה כזאת ששתתה פעם ועישנה והיא רק בת 12
אני מציע לך להתאפס על עצמך כי זה פשוט הורג את כל האנשים שאוהבים אותך כשהם רואים אותך ככה
ועוד משהו תשארי חזקה ואל תתאבדי פשוט שימי זין על כולם ואני מציע לך לבדוק עכשיו מי חבר שלך באמת ומי סתם יפגע בך
אם בא לך תצרי קשר איתי ונדבר :)

06/07/2013 03:52

את לא מבינה כמה התגעגעתי אליייייייך❤❤❤❤❤❤❤❤
וזה שהם אומרים שאת חלולה, תעזבי אותם הם לא מבינים מהחיים שלהם!!!
ונראלי שעם היית נשארת פה ופורקת את הרגשות שלך לפני זה היה לך יותר קל לעבור את זה…
בקיצור, תחזריייייי!!!!!

06/07/2013 04:40

יא אמילי קודם כל הוא ממש טועה את אחת ההשראות הכי גדולות באתר אני באתר בזכותך שקראתי את הסיפור שלך התחלתי להיות באתר . חלולה את ממש לא זה הדבר האחרון שאת אי פעם תהי את בנאדם מקסים ואם מישהו אחר אומר שלא הוא שקרן ברמות את הכי חמודה מבפנים ופה יודעים רק פנימיות לא חיצונית ואני אומרת לך שאת מבפנים הכי לא חלולה בעולם את הכי מקסימה שיש מקווה שתפנימי אני מתה עליך ועל הכתיבה שלך מקווה שעודדתי אותך קצת <333

06/07/2013 12:02

אני לא יודעת מה לרשום לך…
קודם כל את מדהימה!!ואל תקשיבי לכל מי שאומר לך אחרת!!
את ממש לא חלולה!!מי שאמר לך את זה חלול בעצמו!!
אם היו ריבים אז זאת אומרת שהוא לא מתאים!
ממש התגעגעתי אלייך3>אני מקווה שתעלי עוד פרק…

אני מקווה שתתגברי על זה במהירות…

ועוד משהו קטן…אל תחפשי את הגבר המושלם תחפשי את הגבר המשלים…:))
אוהבת ואני כאן מתי שתצטרכי אותי!!שני3>3>3>

06/07/2013 14:37

וואו אין לי מה לרשום לך כל יום חיכיתי פה באתר שתעלי פרק ולא הבנתי למה לא העלת ועכשיו אני מבינה ואי איזה חודש עבר עליך הכי חשוב שתמשיכי להיות חזקה ותתגברי עליו ותראי לו שלא אכפת לך 3>

07/07/2013 01:10

אמילי אני לא טובה בכל החרא הזה של לכתוב אבל אני רוצה להגיד לך שתיהי חזקה אל תתני לאף אחד לדרוך עלייך אני בטוחה שכל הדברים שהוא אמר לך הם רק ברגע של כעס הכל מדאגה..כל אחד מיוחד בדרך שלו ובכל אחד יש תדברים החיובים שבו ותדברים השלילים שבו.. הוא אוהב אותך, לפי כל הסיפורים שלך זה הכל מדאגה ואהבה אני לא אומרת שהדברים הוא אמר לך היו בסדר הם ממש לא!
תלכי איך שטוב לך מה שעושה לך טוב אני בטוחה שאת חכמה מספיק כדי לדעת מה טוב ומה לא וזהו אני מאחלת לך את כל הטוב ורק שתיהי חזקה זה הכל אוהבת אותך!!♥♥♥♥

07/07/2013 14:36

אמילי נשמה זה הדבר הכי קשה בעולם… אף אחד שלא עבר את זה לא יבין את זה. אבל מה שמקסים בחיים שלנו זה שהם ממשיכים, לא משנה מה. אמנם זה נשמע רחוק אבל עוד זמן מועט כבר תסתכלי על הכל בדרך אחרת: שהיה לכם טוב ונגמר, כמו שדברים טובים סופם להיגמר… ומהר מאוד תמצאי את עצמך מתאהבת שוב…
אלו דברים לא פשוטים לעבור גם בגיל 30, כל שכן גיל 17. אבל שלא תתני לאנשים לגרום לך להרגיש מה שהם אומרים לגבייך… ילדה שכותבת ככה פשוט לא יכולה להיות חלולה מבפנים… זה בוודאי התפרץ לו ברגע אחד של חולשה, אבל אל תקחי את המילים שלו כתורה למשה מסיני…
יהיה בסדר אמילי! אם את צריכה הוכחות רק תיכנסי לדף שלך ותראי את כל התגובות של האנשים שמעריכים אותך :)

14/07/2013 16:34

ואם את רוצה, או צריכה לפרוק, או מה שזה לא יהיה, את מוזמנת בכיף לדבר איתי :)

14/07/2013 16:35

וואו את ממש חזקה שעברת את כל זה בחודש האחרון ואל תשברי..
אל תהרסי את עצמך בגלל אחרים, תהני מהחיים ותתרחקי מכל מי שעושה לך רע
אל תתני לאנשים לפגוע בך ותעמדי על שלך גם אם את מרגישה שזה את נגד כל העולם, את יכולה לנצח את העולם!!
ובקשר לאקס שלך, עכשיו זה כואב אבל תבוא אהבה חדשה שתשכיח את העבר..
-אם את רוצה לדבר, לפרוק אני תמיד פה אשמח לעזור לך-

21/07/2013 07:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך