Mayange1D
תגיבו זה חשוב לי

לכל מי שקורא את הסיפורים שלי

Mayange1D 28/07/2013 876 צפיות 11 תגובות
תגיבו זה חשוב לי

אמרו לי שכל סיפורי הדיירקשניות זה אותו הדבר וזה די פגע בי ובכל מי שעושה את הסיפורים האלה.
אתם חושבים שהסיפורים שלי אותו דבר? קיטשיים ? כי אם כן תגידו לי מה לשנות ! אני מנסה כמה שיותר שזה יהיה מקורי ואני מתייחסת להכל… זה ממש מעצבן שאומרים שהכל קיטשי ואותו דבר לפני שבכלל קוראים את הסיפורים שכותבים … זה מרגיז, כי אנשים באמת מתאמצים בשביל זה, אף אחד לא בא ואמר שהסיפור שלך " אותו דבר כמו כולם , מבלי שקראו אותו בכלל … מה אתן חושבות על הנושא הזה? שיש אנשים שאומרים את זה? ואם הסיפורים שלי כאלה תגידו לי ..

אני רק רוצה לדעת, תודה.

וזה לא ממש קשור לקטגוריה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כי לא ידעתי באיזה קטגוריה לשים את זה


תגובות (11)

הוא לא קיטשי ולא כלום אל תקשיבי לאף אחת ותעשי את מה שאת אוהבת לכתוב תכתבי איך שאת אוהבת ולא איך שהם אוהבים יש לך זכות לכתוב סיפורים על מי שאת רוצה ועל מה שאת רוצה עם זה מה שאת אוהבת לכתוב אז תמשיכי ככה הבנות אומרות את זה בגלל שהם מקנאות אז תשימי פס ותכתבי על מה שאת אוהבת ואני לא רוצה להתווכח פה עם אפחד אז אל תנסו לריב פה סתם

28/07/2013 11:04

שום סיפור הוא לא אותו דבר ואין לאף אחד את הזכות להטיל ביקורת רעה על כל סיפור שהוא.
ומי שיש לו בעיה שלא יקרא זה מאוד פשוט! אל תקשיבי לאף אחד שאומר לך את זה,את יכולה לכתוב איזה סיפור שבאלך כמה ולמה וזה עדיין לא יהיה עניינם!!!
יש המון באתר שכותבים שסיפורי דיירקשניות זה אותו דבר ושכולם זה קופי.הם יכולים לחשוב מה שהם רוצים אבל אנחנו,הקוראות והכותבות יודעות שזה לא נכון.אני ממש מסכימה עם עדן וכל מי שאומר לך את זה סתם קנאי שאוהב יותר מדי תסיפור והיה רוצה שזה היה הסיפור שלו.אני רוצה לראות איך מי שמבקר את הסיפורים היה מרגיש אם זה מה שהיו כותבים על הסיפורים שלו.אני בכל מקרה אוהבת את הסיפורים שלך <3
לאב יו פרינסס

28/07/2013 11:13
~~

לדעתי הסיפורים האלו ממש לא קיטשיים ! הייתה פעם מישהי שפרסמה הרשמה לאנטי דיירקשניות ואיימה להתלונן למערכת שתמחוק סיפורים בגלל שהם כבר חרושים.
אני כמוון הייתי נגד זה… כי כל סיפור הוא שונה אפילו שיש אותה מטרה עם אותם מפורסמים…
בנות יושבות בבית ומשקיעות זמן בשביל זה, כותבות את הסיפור שלהן, עם דמויות ורגשות , בעיות ופתרונות… זה ממש לא חרווש כי אצל כל אחת זה שונה !
תמשיכי את הסיפורים שלך.. אני מוכנה לחתום לך שאני ועוד הרבה יקראו אותם. אל תתיחסי למה שאחרים אומרים, הם לא קיטשיים וממש לא אותו דבר !
לאבבב יוווו =)

28/07/2013 11:20

אני לא באה אישית עלייך, סיפורי מפורסמים לדעתי במשפט אחד – די מגוחכים. אני מאמינה שאת אוהבת את הפאנדום הזה וכל שאר הדיירקשניות, אבל אם את ממש טובה אז תכתבי משהו איכותי, אם את רוצה לכתוב משהו מקורי – תכתבי משהו מהלב – תמציאי עלילה משלך.
אני שונאת סיפורי מפורסמים כי הכול אותו הדבר, נפגשתי עם ניאל החתיך או משהו כזה… ובדר"כ הן גם לא יודעות איך לכתוב את זה (להלן; ניאל: הי אני: אומיגאד@&^%$#@@ ניאל!!111)
לא. ממש ממש לא.
אני נגד זה ונגד הפאנדום הזה.
אני לא באה להכליל, יש כאלה שכותבות ממש טובות. אז אני מציעה לאלה שכותבות טוב, שיתחילו לכתוב משהו משלהן. חבל לבזבז כישרון.
ערב טוב.

28/07/2013 11:24

ירדנ – נייל*
אני אישית לא אוהבת סיפורי מפורסמים , זה משעמם וקיטשי למדי , אני לא באה ביציאה , וגם רוב הסיפורים מלאים קללות ותוכן מיני , וחוץ מזה האתר מוצף בכאלה.

28/07/2013 11:28

תראי, תגידי מה שאת רוצה זה בדיוק מה שאני באה להסיר את זה שאנשים אומרים שהכל אותו דבר, אני רוצה שתקראי סיפור אחד בשם מלאכים בתחפושת , זה סיפור על וואן דיירקשן כל כך מקורי ! ופשוט ממש לא כמו שאני כותבת על זוגיות והכל, ממש שונה. רק תדעי שזה כל הקטע , אני ממש לא הולכת לשאול מישהוא עם הוא רוצה לקרוא את זה, אני יכתוב ומי שרוצה לקרוא יקרא. ככה זה עובד ! ותודה לכל מי שתמך ואהב את הסיפורים שלי . ומי שלא, תעשו מה שאתם רוצים . אני גמרתי פה. הלואה.

28/07/2013 11:34

תתכוננו לחפירות- תופים תופים.
דבר ראשון- אני מתה על הפאנדום הזה! אין לי מילים לתאר כמה אני אוהבת דיירקשניות- ואני יודעת שזו נקראת הכללה אבל, תתפלאו, רוב הדיירקשניות ממש ממש חמודות! אין כמו הפאנדום הזה! אנחנו מעודדות אחת את השנייה תומכות אחת בשנייה!! 'הארי שלי!' 'זאין בעלי!' מכירים את המשפטים האלה? יש פאנדומים שמייחסים את זה למריבה. אבל לא! רובנו צוחקות, אני אישית, לא מתווכחת עם בנות על ניילר כי אני לא מבינה את הטעם בזה. אוקיי סטיתי מהעיקרון לגמרי!!
דבר שני- הקטע בסיפורים עליהם, כל אחת לוקחת את זה לכיוון שלה! אז כן- נפגשנו בטיסה, נפגשנו במיט&גריט, נפגשנו ברחוב. העניין הוא שאפילו שיש מלא סיפורים עם אותו רעיון הכותבות לוקחות את זה למקומות שונים! יכול להיות מצחיק, מרגש, עצוב כל מה שנרצה!! ותתפלאו אבל כל הזמן צצים רעיונות חדשים! פשוט מה שעולה בראש ועובר לכתב. זה גם מה שאנחנו רוצות שיקרה לנו ככה שאפשר פשוט להתפרע עם הדמיון!
דבר שלישי- מי אמר שזה לא איכותי?? מלא סיפורים שקראתי על וואןדי עם כתיבה איכותית קיימים!! וזה רק מה ש*אני* קראתי. סגנון הכתיבה, אוצר המילים, סימני פיסוק, דקדוק, עלילה- זה מה שהופך את זה לסיפור איכותי!! ולא על מי הסיפור!! אז הקטע בלהגיד- זה לא איכותי כי זה על וואןדי! יש המון סיפורים איכותיים על 1D ועל ג'סטין ביבר, אוסטין מאהון ועוד רשימה ארוכה! המעריצות משקיעות בקטע הזה! חושבות על פרטים, יוצרות דמויות חדשות משתפות אחרות. זה מה שכיף!!
דבר רביעי- גם אני, לא מתה על קיטשיות. מישהו יכול להגדיר קיטשיות? לא ממש, מבחינת כל אחד זה ברמה אחרת. אני מודה, סיפורי מפורסמים הם בדרך כלל יותר קיטשיים, זה לא מה שמפריע לי.
דבר חמישי- תוכן מיני? נכון, אני לא אוהבת את זה. ואני אישית לא מוסיפה את זה לסיפורים שלי. אבל, מה לעשות הם בני 20! (בסביבות הגיל הזה, אין לי כוח לפרט) אז כן בגיל הזה אפשר להגיד ש.. אין לי ממש איך להסביר את זה. אני לא בעד תוכן מיני.
מקווה שהבהרתי את העמדה שלי בנושא!!
ואת מתכוונת לפרוש?? לא ממש הבנתי למה התכוונת ב- 'אני גמרתי פה.'
מקווה שזו לא פרישה, כי באמת שאני אוהבת את הסיפורים שלך! בלי קשר להשתתפות שלי בהם. הם ממש מעניינים וכמעט כל פרק נגמר בסוג של מתח! אני מבקשת ממך להמשיך! 3>

28/07/2013 13:54

אני ממשיכה אל תדאגו ^^ אני פשוט לא רציתי להרחיב את הנושא , ושזה יבאס אותי עוד :-) תודה על כל מה שאמרתם ;-))

28/07/2013 14:12

וואו עכשיו אני שמה לב כמה חפרתי באמת -,-
לא משנה, אני די גאה בעצמי במה שכתבתי, אולי אני אפרסם את זה מתישהו ולפחות אשים סוף לוויכוחים האלו.
לא רוצות אל תקראו- יש סיפורים איכותיים! סיפורים על 1D הם לא בזבוז כישרון, אנחנו מעצבים את העלילה\דמויות.
זהו. חח

28/07/2013 14:15

יפה – אמרת ( אוליגרח רוסי ג׳הג׳הג׳ה)

28/07/2013 14:44

LOL רוסייה שליטה. חחחחחחחחחח

28/07/2013 15:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך