אור סטיילס מאליק
תודה על 3 שנים מדהימות,
בזכותם אני כאן באתר הזה(,:
אני אוהבים אותכם כלכך ...!

למה אני אוהבת אותם , אתם שואלים?

תודה על 3 שנים מדהימות,
בזכותם אני כאן באתר הזה(,:
אני אוהבים אותכם כלכך ...!

וואן די . סיפור שלם
אני לא יודעת איך זה אפשרי לגרום לילדה להרגיש ככה . רק לראות את הפנים שלהם , גם אם זה דרך מסך מחשב , מעביר בי הרגשה כזאת שאי אפשר להסביר במילים . המון אנשים שואלים אותי מה את כלכך אוהבת בהם ? הכל . וגם את ההרגשה שהם מעבירים בי . אני לא חושבת שזה אפשרי להסביר אותה במילים . כל הרגשות שאת רוצה להרגיש בהרגשה אחת נפלאה . אל תגידו שאני מגזימה . זו ההרגשה שלי . כל פעם כשאני קוראת חלק בסיפור , שאחד מהם מנשק את הנערה , עוברת בי צמרמורת ! אני פשוט אוהבת לראות ולדמיין אותם מאושרים . אם לא היו לי הבעיות שלי , הייתי אומרת שכל מה שאני רוצה בחיים זה שהם יהיו מאושרים . אבל ברור שיש לי את הבעיות שלי . והם עזרו ועדיין עוזרים לי איתן . הם גרמו לי להרגיש יפה ל3:27 שניות . הם גרמו לי להרגיש רצויה ונאהבת . אולי לפעמים היה גם דיכאון בין כל הרגשות האלה מכיוון שלא ראו אותם באים לארץ . אבל הכל בהם פשוט מושלם בשבילי . אתם אומרים שאני אוהבת אותם בגלל המראה ? לא .. אבל תזכרו שאם לא היה להם ׳המראה׳ , הם אולי לא היו מתקבלים לאקס פקטור . עצוב אבל נכון . אז ׳המראה׳ הזה , הוא חלק קטן ממה שעזר להם להגיע לכאן . אני לא כותבת הרבה על ההרגשה הזאת , כי בעצם אי אפשר להסביר אותה . כשראיתי את הקליפ , ואת הארי וורוניקה , כשהארי נושך את השפתיים שלו והגומה שלו בולטת , זה מעביר בי זרם כזה . אני באמת באמת אוהבת אותם , וזה לא רק קראש . (לול חח קראש הוא לא יותר מ4 חודשים) אני יודעת שהם אמורים להודות לנו שאנחנו מעריצים אותם אבל אני פשוט לא יכולה לשבת כאן אחרי שהם העניקו לי 3 שנים מדהימות בלי להודות להם . אז תודה , וואן דיירקשן . הסיפור שלכם עזר לי כלכך . הארי – נער עם אסטמה (במקרה כמוני) , אתם יודעים , תמיד היה לי את הפחד הזה שאני לא אוכל להיות זמרת (החלום שלי..(: ) בגלל האסטמה שלי . אבל היי – תראו את הארי , מופיע בכל העולם בלי שום בעיה . ליאם – וואו , ליאם .. הוא עבר בריונות , אף ילד לא בא ליומולדת 16 שלו . ולא נתחיל לדבר על זה שהוא נולד חצי ׳מת׳ . שהייתה לו כליה לא טובה (אצלי זה ריאה .. אבל לא כמו שלו, שלי עדיים עובדת למזלי><) , הוא אדם מדהים עם לב ענק שעשוי מזהב (: הוא לא וויתר והוא הלך לאודישנים , ותראו אותו היום , שר מול מליוני אנשים ברחבי העולם, כשמיליון בנות רוצות אותו . לואי – תראו את הבן אדם הזה . הוא בן 22 והוא לא מפחד שיחשבו שהוא ילדותי או מוזר . הוא עצמו ולא מוכן להשתנות . הוא אוהב להצחיק , והוא מצחיק , הוא לא מפחד להיות עצמו ! הוא לא מפחד לעשות מה שהוא רוצה והוא חיי את הרגע . תראו אותו – הוא עכשיו מתנהג כמו ילד על במה מול מליוני בנות , אבל הפעם כולן צורחות כי הן אוהבות כשהוא עושה דברים משוגעים . זאין – בן אדם כלכך מדהים . כולם אומרים עליו כלכך הרבה דברים ! כלכך הרבה שמועות רצות כאן ! שהוא ׳בגד׳ בפרי , שהוא ׳טרוריסט׳ , מה הוא עשה ? כלום . הוא מוכיח לנו שלא משנה מה אומרים עלייך , אתה אתה , ואתה עצמך , ואתה לא צריך לשנות שום דבר . הוא עושה קעקועים כמה שהוא רוצה , לא מתחשבן , הוא עושה את מה שהוא אוהב ולא מפחד להראות את זה . ונייל – בן אדם כלכך טוב . עם חיוך שמדהים את כל מי שרואה אותו . הוא תמיד מצחיק את כולם . הוא עצמו . הוא בא לאקס פקטור עם הכי פחות ביטחון עצמי , ותראו אותו ! הוא לא אכזב את קייטי פרי ! הוא לפעמים מרגיש לא מוערך ואז אנחנו כאן , עוזרות לו . הוא בן אדם מקסים . באמת שהוא כן . הוא מראה שלא משנה שהוא אוהב לאכול ושלא משנה שאין לו חברה , זה לא אומר שהוא שווה פחות , זה אומר שהוא שווה יותר .
אז אתם שואלים למה אני אוהבת אותם ? כל מה שרשמתי פה זה אפילו לא רבע . אני אוהבת אותם . אוהבת . ההרגשה והצמרמורת שעוברת בי , אני זוכרת את הלב שלי פועם מהר כשאמרו שלנייל יש קעקוע , אני זוכרת את הצרחות שלי כשאמרו את ההודעה שלהם , הם תמיד יהיו איתי . אני לא סתם אומרת . הם ישארו תמיד בלב שלי ואני ממש לא צוחקת . דברים כאלה אי אפשר לשכוח . אי אפשר לשכוח את הבני אדם שהצילו אותך ! אי אפשר לשכוח את מה שבעצם עזר לך לא לפגוע בעצמך או לא להתחיל לבכות בכל רגע נתון . אי אפשר לשכוח ואת הבן אדם שהעלה לך חיוך כל יום !! זה הם , הם גרמו לכל זה ואני רוצה להודות להם על כך .
תודה , וואן דיירקשן , שהצלתם אותי , ושלא משנה מה , הייתם שם בשבילי .
אני אוהבת אתכם ❤


תגובות (6)

אני לא כל כך מעריצה אותם, אבל עשית לי צמרמורת לא נורמלית.
את כל כך מקסימה.
אני יודעת שזה כמעט בלתי אפשרי, אבל הלוואי והם יכלו לקרוא את מה שכתבת כאן, כי זה מראה על יותר הערכה ואהבה אליהם בתור בני אדם, יותר מאשר הערצה של המוזיקה והמראה שלהם.
זה יפהפה לדעתי, בלי שום קשר למי שהם ולטעם המוזיקלי של כל אדם.
אני חושבת שגם אנשים שלא אוהבים את המוזיקה שלהם יכולים להתחבר אל הקטע המדהים שכתבת פה.
מקסימה.

23/07/2013 12:29

אמאלה!!!!
זה 100מם!!! חבל שהם לא יכולים לקרוא את זה
ואם הם היו קוראים אני בטוחה שהם היו אומרים
לך תודה

23/07/2013 12:33

תודה(: זה באמת חשוב לי(: בעצם בשבילי האישיות חשובה (: בגלל זה אני גם מעריצה של דמי , היא חזקה והיא לגמרי השראה (: בגלל זה אני אוהבת אותם, הם מדהימים(:

23/07/2013 12:33

:( כל כך נכון ! אנחנו תמיד פה בשביליהם !!

23/07/2013 12:44

אני ממש מסכימה עם כל מה שכתבת!
ובאמת אם הם היו קוראים את הקטע הזה אני מבטיחה לך שמישהו מהם היה בוכה.
ולא ידעתי שלהארי יש אסתמה……

24/07/2013 12:04

יאאוו מושששלםם (: אני גם חולה עליהההם בדםםםם ודיירקשנית אבררר (: תעתיקי אתזה למילון ותשלחי להם אתזה באנגלית לטוויטר !!!
-אני רצייניית זה כלכך מווווושלםםםם (: ♥♥
לאב יו 3>

30/07/2013 14:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך