בת-אל77
https://www.youtube.com/watch?v=5MFRZR_iGaQ.

למה אני לא יכולה לשלוט ברגשות שלי

בת-אל77 27/06/2016 863 צפיות אין תגובות
https://www.youtube.com/watch?v=5MFRZR_iGaQ.

אז הוא עזב אותי, והשאיר חור ענק בלב שלי. כשאני רואה אותו מגיב לבנות אחרות כמו: "נסיכה שלי", "חיים שלי", אני מתמלאת עצב. אני באמת אהבתי אותי, אולי אני עדיין אוהבת אותו? , למרות שהוא פגע בי כל כך חזק. הוא בגד בי עם מישהי אחרת, באותו רגע לא ידעתי מה לעשות אז פשוט בכיתי, זה לא נתפס שהוא עשה לי את זה. הוא כל פעם היה אומר לי :" אני לא יכול בלעדייך", "אני אוהב אותך", "את שלי ורק שלי", "אוצר שלי", ואפילו הוא היה שר לי בטלפון. האמנתי לכל זה.
אני שונאת את עצמי, על זה שהתאהבתי בו, כי עכשיו קשה לי להמשיך הלאה. המילים שהוא אמר לי חסרות לי, ובכלל הוא חסר לי. לא רציתי שהוא יעזוב, אבל הוא בגד בי. למה הוא עשה את זה? , למה? . אני שואלת את עצמי ולא מוצאת אף תשובה. איך אפשר לפגוע בבן-אדם כל כך חזק? , אני בחיים לא ההייתי עושה את זה, אף פעם לא פגעתי במישהו, אני לא יכולה לפגוע במישהו גם.
אני שונאת את עצמי על זה שאני לא יכולה להמשיך הלאה, לשחרר ממנו, על זה שאני עדיין אוהבת אותו למרות שהוא פגע בי, זה פתטי אני יודעת. אבל אני לא יכולה לשחרר ממנו. אני כועסת על עצמי על זה שאני בוכה בגללו, שהוא לא שווה אפילו שאני אבכה עליו, אבל אני עדיין מרגישה אליו רגשות, אני עדיין אוהבת אותו. הלוואי וההייתי יכולה לשלוט ברגשות שלי, אבל אני לא יכולה. לצערי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך