יעלילי
סליחה שכל כך חפרתי נסחפתי.
קרדיט ל'שקדי ^ ^' שהפיחה בי את הנואום הזה.
תשפטו כרצונכם

נ.ב. זה לא של שקדי היא פשוט נתנה לי את הרעיון לזה לא העתקתי ממנה חס וחלילה.
נ.ב. עכשיו נשמעתי כמו מטיפה אמיתית לא? (:

למה אתם חושבים שזה רע, תחשבו

יעלילי 01/10/2013 636 צפיות אין תגובות
סליחה שכל כך חפרתי נסחפתי.
קרדיט ל'שקדי ^ ^' שהפיחה בי את הנואום הזה.
תשפטו כרצונכם

נ.ב. זה לא של שקדי היא פשוט נתנה לי את הרעיון לזה לא העתקתי ממנה חס וחלילה.
נ.ב. עכשיו נשמעתי כמו מטיפה אמיתית לא? (:

אני הייתי בחינוך בייתי שנה ועכשיו הבנתי כמה בית הספר נותן משענת מסגרת וכמה זה חשוב, אפשר לומר שהתגעגעתי לרכל על המורות בהפסקה להתחרות מי יגיע ראשון, לפטפט עם חברות. כשלקחתי את ההפסקה הזו התעורר בי משהו וזה עזר לי להבין שמה שהמבוגרים אומרים לפעמים זה לא כזה שטויות, ולפעמים כן כדי לקחת הפסקה מבית הספר כדי להבין שבית הספר הוא חלק מהחיים שלכם ואם תעזבו אותו תקבלו זמן שלא תדעו איך לנצל אותו ותקבלו חוסר אונים גדול.
אני נשמעת כמו איזה מישהי שסתם חופרת לילדים עכשיו אבל תחשבו, בחופש הגדול מה עשיתם? מתערבת איתכם שבסוף לא נפגשתם הרבה עם חברים וישבתם כל יום מול המחשב והתלוננתם להורים שמשעמם לכם.
נכון? אני צודקת. רוב הזמן ביסודי אתם לא יכולים להעסיק ת עצמכם בעבודה ולכן אתם מתוסכלים כי הרוב מכם רוצה עבוד ולהרוויח כסף לבד, תחשבו מה בדיוק מעצבן אתכם בבית הספר? אתם עושים שיעורים וזה מעצבן? אני לא אומרת חס וחלילה שתפסיקו לעשות אבל אם תעשו עם חבר זה יכפיל את הכייף שלכם ואת הלמידה. אם אתם חושבים שהמורה מעצבנת? היא מתנפלת עליכם בפרט או על כל הכיתה? אם על הכיתה תתאמצו והיא תראה נחמדה בעינכם.
תחשבו על זה, אוקיי, אתם לא חייבים להיות מצטייני החודש בספורט, אם אתם לא אוהבים את זה תוציאו לא טוב מאוד אלה כמעט טוב מאוד (גם אני בזמן ריצה עצרתי מאחורי המורה).
אז מה כבר נורא אם לא כל התעודה שלכם זה טוב מאוד, אני הייתי מרוצה מהתעודה שלי כי במקצועות שאני רוצה להצליח השקעתי.
תחשבו אתם לא חייבים להיות המצטיינים של בית הספר כי מותר לכם להשתחרר מהגזרה הנוקשה של בית הספר ולכן יש חופשות. תהנו בחופשות עם חברים ומשפחה ותמשיכו ללמוד בקצב שלכם, המורות ישמחו לעזור אם אתם לא מבינים את החומר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך