למה לי ?

nobody 04/03/2015 727 צפיות 2 תגובות

למה לי כל זה ? למה להמשיך להילחם על מה שאבוד מזמן?
אולי כדי להיות כמו כולם , לשחות עם הזרם , לרצות את זה , לשמוע את זה , לאכול את זה כי זה 'שיק'.
ואם אני לא רוצה ? למה לי ?
אני רוצה לשמוע דברים שקצת לא מוצאים חן בעיניכם , עם קצת יותר תוכן , לפי דעתי לפחות!
אני צריכה להוציא את זה , פעם , כשהייתי קטנה , כשעוד להקשיב לעצות של אמא היה כל מה שידעתי לעשות היא אמרה לי :"תחזרי אחריי, 'אני בחיים לא אהיה כמו כולם , זה לא טוב לשמור בבטן . אני אהיה מי שאני , כי…. אני הכי טובה בזה .' מבינה ?" ולא כל כך הבנתי , לא ממש ידעתי על מה היא מדברת .
היום ? כל פעם שאני שומעת אותה אני לא באמת מקשיבה , הרי 'למה לי ?' מה ? לא ככה ?
אני יודעת שיום אחד אני אצטרך לתפקד בחיים שלי בכוחות עצמי , וכדי לשרוד כבר לא תהיה לי בחירה לבחור את חיי. היום עושים הכל כדי לשרוד .
אם כבר , למה לי להמשיך ? ואם אני רוצה לשמוע רוק של אמן מתחיל מסטול שמנגן מחוץ ל'צוותא' כל ערב זה מה שאני אעשה ! ואם אני רוצה לאכול לחם עם חמאה במקום קוויאר זה מה שאני אוכל ! אני אעשה מה שאני רוצה ! מתי שאני רוצה ! איך פאקינג שאני רוצה !
אבל למה סתם לזרוק מילים באוויר ? הרי שנינו יודעים שלא באמת יהיה לי את האומץ לצאת ככה נגד העולם . אני בסך הכל עוד בורג קטן ומיותר במערכת . ואם אני אעלם ? מי ירגיש בחסרוני ? לא השארתי חותם הרי , אני סתם עלה נידף ברוח . תעשה לי פו תיראה איך אני ארתע !
זאת רק אני כן ? רק אני כאן . בלי אף אחד , לבד , למי עוד באמת אכפת ממני חוץ מלעצמי ? ל"חברות" שלי , ל"חבר" שלי , ל"משפחה" שלי ? הרי בסופו של יום כל אחד כאן דואג לתחת שלו, רק לעצמו.
לגיטימי לגמרי .
אם היו אומרים לי : "זאת את או הם ?", תחילה הייתי עושה חושבים , רק שיחשבו שאכפת.
אבל זין . למה לי ? הרי כל אחד מכם היה עושה אותו דבר .
"תאכל או שיאכלו אותך ." בעולם של 'אני ואני ואני ' מי זה בדיוק אתה ? הרי רק אני כאן .
ואני הכי טוב , והיה שלום אם כולם היו אני , כי אין עוד כמוני.
מה לא ככה ? הרי מי יותר טוב ממך ? אין דבר כזה . אתה שלמות שיצר אלוהים , תרכיב של דנ"א שיש רק לך בעולם , ממיליארדי אנשים יש רק דנ"א אחד כזה והוא אתה .
למה לי להמשיך ? הרי בכל מקרה אף אחד כאן לא יבין אותי . אני לא מובנת , כזאת אני .
תתמודדו ? ממש לא . בסופו של יום אני האדם היחיד שצריך להתמודד עם עצמי .
אז תגידו לי , למה לי ?


תגובות (2)

סיפור מאוד חזק. אני חושבת שתקבלי בחירת עורכים על זה. באמת. הוא מאוד טוב.

05/03/2015 00:04

    תודה רבה , אני כל כך מעריכה את זה .

    05/03/2015 00:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך