נועם לביא
יש כאן מישהי שנגדי?!
מי בעד שזה לא יפה?
לא קשור לדרייקשניות או לא!

למישהי מהאתר -_-

נועם לביא 16/05/2013 904 צפיות 30 תגובות
יש כאן מישהי שנגדי?!
מי בעד שזה לא יפה?
לא קשור לדרייקשניות או לא!

אני חדשה כאן,
אבל נתקלתי בבת שחדשה מהיום…

אני לא רוצה להגיד את שמה בשביל לא להעליב!

אבל זה אתר שמטרתו זה להביע את עצמנו…
בין אם זה שיר , סיפור, או סתם קטע..

אנחנו רוצים לכתוב סיפורים – והרבה פעמים מכנסים בזה דעות שלנו שלא היינו רוצים להגיד….

אני לא חשובת שיש לה, או לכול אחד אחר..
להגיד שהשיר קיטשי.. ואין לא עומק.. חרוזים דפוקים..
להעיר על סיפורים של וואן דרייקשן!

אני אישית לא נפגעתי..
כי אני אוהבת אותם, וזה לא מפריעה לי אבל תחשבו על משתמשת חדשה שאומרים לה שזה מיותר לכתוב על כוכב פופ שלא יודעים לשיר..
או שהשיר שלה סטמי או קטישי מה שזה לא יהיה…
זה מוציא את החשק לכתיבה…

ואז זה פוגע!!!

אז לא כול הסיפורים מושלמים..
.גם שלך (המשתמשת שפגעה)
כי אם את חושבת שהגעת לאתר לפגוע ולסמן איקס..
אז זה לא המקום…

מותר לתקן, להעיר הערות..
אבל לא לזלז…
לפגוע ולומר את דעתך..
כאילו השמש זורחת לך מהתחת!!

אז כדי שתשני את עצמך!
כי התחלת ברגל שמאל!!!


תגובות (30)

אני חושבת שאני יודעת על מי. מדובר,ובאמת זה לא יפה…היא מעליבה וזה מגעיל…
ודרך אגב מותר לכתוב סיפורים על וואן די ולמרות שאני לא מעריצה שלהם,יש כאן סיפורים מהממים עליהם,ואל תתני לילדה הזאתי להעליב אותך כי את כותבת מדהים…

16/05/2013 05:58

שחר לא נעלבתי..
אני לא ארד לרמה הזאת….
אבל תודה^^

16/05/2013 05:59

אני מאמינה שזאת אני.אתם מבטאים את עצמכם,מצוין,גם אני.אני מצטערת אבל נמאס לי כבר ליפות כל דבר שאני אומרת,אני יודעת לקבל דעה וביקורת,גם אם היא לא הכי יפה בניגוד אליכם.לא אמרתי על אף שיר שיש לו חרוזים דפוקים ולא אמרתי על אף אחד שהוא משורר גרוע ושלא יקבלו אותו בשום מקום(מה שדווקא כן אמרו לי)ומה לעשות?וואן דירקשיין הם לא איזה להקה קדושה שאסור לומר עליהם מילה,לי לא נעים לראות את כל העולם נסחף אחרי להקה כזו ולי עצוב שאף אחד לא באמת מכיר מוזיקה אמיתית,נכון גם מה שאני כותבת לא מושלם וגם לא קרוב לזה,אבל אני למדתי לא להעלב.תנסו פעם.ואם את חושבת שבאתי כמו שאת אומרת לפגוע ולסמן איקס זה ממש לא נכון,אבל אני אומרת מה שיש לי לומר,ואם זכותך להתבטא גם זכותי,אני מצטערת אבל זאת אני,אם לא מתאים לך,תתעלמי.

16/05/2013 06:01

כול הכבוד
אף אחד לא צריך לרדת לרמה הזאת
יש לי משהוא להגיד לילדה:אם אין לך משהוא טוב לומר אל תדברי…

16/05/2013 06:01

את ההודעה הקודמת כתבתי בתגובה להודעה של נועם

16/05/2013 06:02

אני מסכימה איתך לגמרי נועם… אני יודעת למה את מתכוונת למי את מתכוונת, ראיתי את מה שהיא כתבה לך וזה העליב אותי אישית שהיא אמרה שזה לא המקום לכתוב סיפורים על להקות פופ שלא יודעות לשיר, זה לא משנה שאני דיירקשנית או לא, לכל אחד ואחת באתר הזה יש זכות לכתוב על מה שמעניים אותו ואף אחד לא יכול להעיר לך על מה שאת כותבת…
את כותבת מדהים ותמשיכי לכתוב, תתעלמי ממנה ואם היא ממשיכה להטריד אותך את יכולה לדווח עליה למנהלים של האתר והם כבר יטפלו בה…
אוהבת 3>

16/05/2013 06:02

תודה היומניסטית 3>
תודה שחר 3>
♥.♥

16/05/2013 06:05

ואנדריאנה את פגעת בהרבה אנשים, כולל אותי ואת נועם וזה ממש מעליב, זה שאת לא אוהבת את המוזיקה של וואנדי זה לא אומר שאת יכולה לרדת עליהם חופשי… בכלל לא.
ולא ניראה לי שמישהו פה מתכוון לרדת לרמה שלך אז אני מצטטת את שחר: אם אין לך משהו טוב לומר עדיף שלא תגידי כלום, כי ראית איזה צומי משכת לעצמך, ואני בטוחה שזה כל מה שאת רוצה. טיפה של צומי.
אז קיבלת אותה. עכשיו תרדי מהעניין הזה.

16/05/2013 06:05

אני לא נפגעתי…
זאת זכותי!
אני נרשמתי לאתר מכול מני מטרות…
ו…
אני לא אפסיק רק בגללה!

16/05/2013 06:06

אם אין לך משהו טוב לומר אל תדבריי..
את חושבת שככה הכל עובד בחיים?
אז את טועה.
חוץ מזה לכל הדירקשניות סתם לידע כללי מה שאתן שומעות שהם שרים,99% זה בכלל לא הקול האמיתי שלהם.
אני לא קיללתי אף אחד,ולא אמרתי לאף אחד שהוא לא יודע לכתוב רק אמרתי מה שאני חושבת.

16/05/2013 06:07

לכן אני חושבת שנועם והיומנית ושחר צודקות..
גם אם היא תנסה לפגוע אני לא אפגע!!
נועם תמשיכי לכתוב תמיד!!!
אוהבת
♥♥♥

16/05/2013 06:08

תקשיבי אנדריאנה אם זה מה שאת חושבת אז אל תגלי לנו,ויש כאלה שאוהבים את 1d וזה זכותם,אין לי מושג מה יש לך נגדם…

16/05/2013 06:09

גם אני דיירקשנית, ואני לא נפגעת…
אנדריאנה – אם את לא רוצה לקרוא על וואן די, אל תקראי…
נועם – אנדריאנה בסך הכל אמרה מה שהיא חושבת, את דעתה. ואין שום סיבה בעולם שתפגעי. זאת זכותה להגיד מה היא חושבת. נכון שהיא לא הייתה צריכה להגיב, אבל אין לך שום סיבה להיפגע. כל אחד ודעתו…

16/05/2013 06:12

ממתי את קובעת מה אני אגיד ומה לא(לשוש)

16/05/2013 06:13

לי אין שום בעיה בזה שהיא לא אוהבת או לא מבינה סיפורים מסוימים אבל היא לא צריכה להגיב ככה:״אני לא חושבת שהאתר הזה נועד לסיפורים על להקות פופ שלא יודעות לשיר.תצאו עליי אם באלכם,תגידו מה שתגידו,זאת דעתי.״
זה לא נעים ופוגע שכותבים ככה…

16/05/2013 06:14

bitli –
את צודקת..
אנחנו לא נפסיק לכתוב בגלל זה..
אולי זה לא תמיד הקול שלהם..
נו ו?!
אני שמחה שיש כאלה שמסכימות איתי…
תודה לכולן…
אבל בבקשה את תריבו!

16/05/2013 06:16

יש לי 2 דעות :
– דעות אישיות לא תמיד יהיו מחמאות, לעיתים הן אחרות. והיא רק רצתה לראות מה זה תרדו ממנה
– תראו נכון זה מעליב אבל לבן אדם מותר לטעות, אני די בתוכה שלפחות פעם אחת כתבתם תגובה לא במקום,

16/05/2013 06:16

הרבה דברים לא נעימים ופוגעים.תתמודדו.בקיצור,אין טעם לשרשור תגובות הזה.

16/05/2013 06:17

חבר'ס,
הקטע של האתר הוא להביע את העצמנו ולכתוב סיפורים/שירים, דברים שאנחנו אוהבים.
ברור שמותר להגיב אבל בבקשה, מי שלא יודע מה להגיב שלא יגיב. פשוט אני מודה שאני עושה את זה מלא. אני קוראת דברים פה, חושבת אם הם טובים או לא בעיניי ומגיבה בהתאם. אם אני לא אוהבת אני לא מגיבה. זה פשוט.
אני לא יודעת מי/מה/למה/איך/ אבל נראה שהקטע עם הדרקשניות נפתח שוב.
תקשיבו (לכל מי שלא יודע ו אני לא יודעת מה) המריבה הזאת כבר היתה באתר והעורכים הסכימו לפתוח להן זא'נר משלהן, כך שזה כבר לא סוג של בעיה שהן כותבת סיפורי מפורסמים.
ולמה אתם רבים כל הזמן?!
מה הקטע?
מה זה ייתן לכם?
חלאס עם זה, כי זה מה שמוריד מהערך של האתר, לא המפורסמים, הריבים המגוכחים האלה!

16/05/2013 06:17

ההודעה שלי נכתבה בלי שידתעי מה היא הגיבה, אני מסכימה איתכן

16/05/2013 06:18

ידעתי **

16/05/2013 06:19

נכון,די לריב…
בואו נעזוב את זה וזהו…

16/05/2013 06:19

בואו ונגיד שאני לא מעריצת וואן די, וגם לא שונאת אותם…
אני אוהבת שירים שלהם כמו…
kiss you….
– What Makes You Beautiful
-one thing
ועוד המון!!!
נועם צודקת לא צריך לריב…

16/05/2013 06:19

שחר!
הקדמת אותי!!

16/05/2013 06:21

תשמעו,אני לא הולכת להגיב כאן יותר אבל אני לא פגעתי באף אחד.
לפגוע זה להעליב ואני נתתי ביקורת בונה.חוץ מזה,לרבים מכם יש יצירות טובות וטובות פחות והערתי לכן על שתיהן,בקיצור אני רוצה להגיד מה שאני חושבת ואתן לא תסתמו לי את הפה.
אם מישהו הייתה לו יצירה לא הכי מדהימה בעולם אני רוצה להגיב עליה,מה אני אמורה להגיד?שזה מדהים?אם זה לא מה שאני חושבת אני לא אגיד את זה.לכולם יש יצירות טובות וטובות פחות ויהיו לכם ביקורות טובות וטובות פחות בחיים בכל נושא ובכל מה שתרצו לעסוק בו.

16/05/2013 06:25

טוב, קראתי עכשיו את כל מה שכתבתן ואני חושבת שלא צריך להיפגע מאנדריאנה, צריך להקשיב לספיר ולהמשיך לחיות כמו תמיד. זה לא בסדר שאנחנו רבות על דברים שוליים כאלה ולכל אחד ואחת יש את הזכות להביע את דעתו – בשביל זה התגובות נוצרו!
אם אנדריאנה חושבת דברים מסויימים על וואנדי, זו זכותה המלאה! אבל הדיירקשניות לא חייבות להיעלב מזה!
אתם יודעים כמה פעמים ילדים מהכיתה שלי אמרו שוואנדי הם הומואים, מטומטמים וחסרי חשיבות? ואתם יודעים כמה פעמים התעלמתי ואמרתי להם "תחשבו משבאלכם, אני חושבת מה שאני חושבת ולא תזיזו לי עם מה שאתם אומרים!"? אתם יודעים?
אז זה לא אמור לפגוע באף אחת, כל עוד אנחנו יודעות את האמת, או לפחות את מה שאנחנו חושבות!
לא צריך לריב על זה!
מקווה שעזרתי לנועם ולכולן ואנדריאנה – כבר הבנתי שאני לא צריכה להתייחס אלייך!
פשוט להתעלם!
ולכל הבנות – פשוט תלמדו ממני!
תתעלמו!

16/05/2013 06:32

תודה היומניסטית, אני שמחה שאת חושבת כמוני.

16/05/2013 06:39

במי מדובר ?? תגידו לי פליזז את יודעות מה רק תתנו לי את האות הראשונה של השם שלה .כי נראה לי אני יודעת למי אתן מתכוונות ..

16/05/2013 06:50

לבת היי זאת אני אם כל כך מענייין אותך.

16/05/2013 07:01

חשבתי שהם מתכוונות למישהי שאני מכירה ..
אנדריאנה מה בדיוק קרה ?

16/05/2013 08:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך