sheleg
נכון שאומרים להלחם על שלך ולא לוותר אבל לפעמים זה פוגע באחרים וצריך לשחרר..

לפעמים פשוט צריך לוותר..

sheleg 12/09/2013 744 צפיות 4 תגובות
נכון שאומרים להלחם על שלך ולא לוותר אבל לפעמים זה פוגע באחרים וצריך לשחרר..

נמאס לי. אני כבר לא יודעת איך עוד לדבר אלייך כדי שתבין! אנחנו לא יכולים להיות ביחד!!
אני לא מסוגלת ולא רוצה לחזור אלייך. אם כל הטוב שהיה זה לא היה שווה את זה.
אני מבינה שנפגעת, ומאוד מצטערת. זה הדבר האחרון שרציתי אבל לא הייתה לי ברירה!!
אתה טוען שאתה אוהב אותי.. אבל לא, אתה אוהב את עצמך! אתה מחפש רק מה שטוב לך ולא עוצר לחשוב על מה מה אני רוצה, על מה שטוב לי.
אם אתה חושב שתאיים להתאבד זה יגרום לי לחזור אלייך אתה טועה. החיים שלך חשובים לי מדי ובגלל זה אני מתרחקת. אני רק רוצה שתבין שזה טוב בשיבלך,אנחנו לא ראויים זה לזה ואתה יודע.
אז למה אתה לא יכול פשוט לשחרר אותי?! רק להניח לי וזהו?
ששמעתי שיש לך חברה הייתי מאושרת! אמרתי סופסוף הוא המשיך, אבל לא.. אחרי יומיים נפרדתם והופ, האקסית החדשה שלך איתי בצ'אט, מנסה לשכנע אותי לחזור אליך. במשך שנה לא דיברנו, העברת מסרים עם חברות, שלחת אנשים לדבר במקומך במקום פשוט לוותר. וכל הזמן הזה חשבת שרע לך, שאני רעה ושפגעתי בך כאילו שזה היה לי כל כך פשוט!!
אני פשוט לא יודעת איך עוד להסביר שזה נגמר? שזה לא יחזור!! לבקש שתמשיך.. ושתשמור על עצמך כי אחרי הכל אתה חשוב לי ואני אוהבת אותך.
אבל מה כבר ביקשתי, שתפסיק לאיים? תקח את עצמך בידיים ואל תעלם.


תגובות (4)

באמת עצוב כשדברים כאלה קורים והצד השני לא מוכן לשחרר…
הסגנון שלך ממש יפה :)

12/09/2013 07:27

שלג זה ממש יפה,את צריכה לעשות מה שטוב לך,הוא לא באמת יתאבד,תקטעי אותו בבת אחת וזהו.כתבת את זה ממש יפה!
דרך אגב-מתי את ממשיכה את הסיפור?

12/09/2013 07:37

תאמיני לי זה באמת מעצבן,לי זה קורה הרבה

12/09/2013 08:01

בר תודה רבה !! אורי, לצערי הוא כבר ניסה להתאבד- למדתי לא לזלז באיומים שלו אבל אני לא רוצה לחיות בפחד שיום אחד הוא יעלם. ואני כותבת פרק עכשיו אני כבר מעלה :)
אושרת, מצטערת לשמוע..

12/09/2013 15:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך