חרש
אשמח לשמוע תגובות שלכם אם יש;)

לשנות את העבר

חרש 06/08/2014 614 צפיות 10 תגובות
אשמח לשמוע תגובות שלכם אם יש;)

אין אדם שלא חשב מה היה קורה אם הייתי יכול לחזור אחורה ולשנות את מה שהוא עשה.
לכל אחד יש את הדבר המפגר אידיוט חרא משפיל מעציב וכואב שהוא היה רוצה לשנות אותו.
לי אישית יש מלא דברים שהייתי רוצה לשנות אותם שלא היו קורים ושאף אחד לא יזכור אותם.
אבל תחשבו על זה דקה. אם לא היינו עושים את כל אותם הדברים לא היינו אותם אנשים שאנחנו היום. לא היינו עושים את אותם הדברים שאנחנו עושים היום.
נכון לא נהיה תמימים ונגיד שעכשיו אנחנו מושלמים אבל אנחנו לומדים ממה שעשינו כי בשלב כלשהו אם לא היינו עושים אותם באותו רגע אז זה היה קורה ברגע הרבה יותר משפיל וכואב.
אולי יש אנשים שלא אוהבים את מי שהם היום אבל הם צריכים להבין שכל זה בא כדי לבנות אותך ולהכין אותך לפעם הבאה שתצטרך להתמודד עם כל אותם דברים.
אני לא בא ואומר שאתם מושלמים אבל אתם במקום הרבה יותר טוב מאיפה שהייתם פעם קודמת. כן יש את הקטע הזה שאחרי שעשית פשלה ענקית אתה בדיכאון או במצב חרא אבל צריך לזכור משפט חשוב ואולי זה ישמע נדוש אבל זה נכון. כדי לבנות משהו חדש וטוב יותר אז צריך להרוס.
תחשבו שאם לא היינו עושים טעויות לא היינו מתקדמים וממשיכים להתפתח. לא היינו לומדים ובשלב כלשהו לא היינו נהנים.
אפשר להתחרט על דברים שעשיתם אבל אל תנסו להחזיר את הגלגל אחורה גם אם זה קשור לאהבה וכאלה כי בפנייה הבאה יבוא אליכם משהו הרבה יותר טוב ומרגש פי כמ וכמ ממה שהיה לכם עד עכשיו.


תגובות (10)

ואיי גדעון אני רוצה להגיד לך שפשוט נתתה לי כמו דחיפה כזאת שאני יתעורר מהסיוט שאני חיה בן עוברים עלי הרבה דברים … והכול כזה בה בבום איך שהוא פשוט קראתי את זה וזה גרם לי להבין הרבה דברים שאולי לא הבנתי עד עכשיו
תודה ..

09/08/2014 23:00

שרית אם בא לך אפשר לדבר בפרטי;)

10/08/2014 00:57

עכשיו המשפט הזה נותן לי לגיטימציה למעשה להרוס את בית הספר שלי, את החדר שלי, את הרחוב שלי, את העיר שלי, את המדינה, את העולם, ו… אולי גם קצת את היקום.
קטע נחמד מנקודת מבט שלא חשבתי עליה, אבל אני חושבת שלפעמים הבחירות ההן לא מעצבות את מי שאני עכשיו, אלא סתם מונעות ממני פדיחות.
אתה מכיר את התיאוריה הזו (שכחתי של מי) שבכל בחירה שלך היקום מתפצל, לפי האפשרויות, ובכל יקום ההוא ממשיך לפי הבחירה שבחרת בו? הקטע שלך גרם לי לחשוב עליה.
היו כמה משפטים בהם חסרו לי כמה פסיקים, אבל זה לא היה מורגש יותר מדי.

10/08/2014 01:51

מה זאת אומרת לדבר בפרטי ?

10/08/2014 10:37

אימייל

10/08/2014 10:59

אני לא יודעת להשתמש באימייל אבל יש לי פייסבוק עם אתה רוצה אני מאוד השמח

10/08/2014 16:41

חחח תחפשי אותי בפייסבוק

10/08/2014 20:17

אתה רציני -_- חח איך קוראים לך ?

10/08/2014 20:44

חחחחח גדעון חורז

10/08/2014 23:16

חורש

10/08/2014 23:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך