מגיע לך!

dodido 08/12/2021 181 צפיות אין תגובות

מגיע לה גבר ולא ילד .
גבר שיואהב אותך אבל יואהב באמת.
יואהב וימשך לאופי שלך קודם לפני היופי.
הדבר הראשון , הוא ירצה להכיר את האופי ואת כל הצדדים והסודות שנמצאים בך הגלויים המוסתרים הבישניים והמופרעים והמשגעים .
גבר שיואהב אותך "קלאס באפס מאמץ".

אפס מאמץ.
בלי מסקרה ושפתון ובלי המייקפ הנקודתי שיעשה את העור חלק ויסתיר טיפה את הפצעים והחצקונים ואת השקיות מתחת לעיניים .
גבר שירצה ימשך ויואהב אותך עם פצעים חצקונים עם שקיות מתחת לעיניים עם גבות לא הכי מסודרות שיש .

מגיע לך יחס
מישהו שיעניק לך את היחס שאת נותנת
יראה איך את נותנת אהבה בלי גבולות .

יראה מי את
אכפתית ,דואגת , חברותית ורוצה שהאנשים שהיא אוהבת יהיו שמחים . ותיתן את נאום חייה בשביל אותם אנשים . נאומים מפה עד סוף העולם .

היא תסביר להם כמה הם שווים ויפים וכמה האופי שלהם וואו . והיא לצידם שהם עצובים ועצבניים. והיא עושה שמיניות באוויר כדי שהם יהיו מרוצים ומוותרת על עצמה בשביל ם. מקריבה בשבילם עולם ומלואו ומקדישה זמן.
אותה מישהי עושה את זה טבעי לא מבקשת שום החזר , היא עושה את זה כי זאת היא . זה האופי שלה , זאת הדרך שהיא לימדה את עצמה מגיל קטן .

היא רוצה להיות נאהבת .
מגבר שירצה לתת לה את היחס כי הוא רוצה .
לא כי הוא רוצה "להחזיר" לה באותו המטבע . ולא כי הוא מרחם עליה . היא לא צריכה אותו בשביל זה .
הוא יודע שמגיע לה והוא רוצה ללמוד ממנה לתת את היחס שהוא נותנת בלי שום אגו ואינטרס שיפריעו באמצע .בלי החזר בלי חובות שמצטברים בעתיד .

תמיד יש את אלא שיגידו היא פרייארית למה היא עושה את זה ? אם בסוף היא נפגעת .
את נותנת את זה לסביבה שלך לאנשים שאת אוהבת אז תני לעצמך את אותו היחס מה הבעיה?.
הבעיה שהיא יכולה ללמוד לתת את היחס הזה לעצמה ולשים אותה ראשונה בטופ.
לפני שהיא לומדת את זה בעצמה ,יש לה תקווה קטנה שיש בעולם אדם שיתן לה את מה שהיא נותנת לאחרים . ויתן יותר .
היא מקווה וגם אני מקווה שזה לא תיהיה סתם תקווה . זה מציאותי.

היא רוצה לא צריכה!
וואלה שחושבים על זה מגיעה לה ומגיע לה בענק.
מגיע לה גבר שיואהב אותה בכל המצבים
כועסת ,שמחה ,עצובה , מתוסכלת , משוגעת , הורמונלית, ביישנית , שקטה , ומשגעת אנשים .
צדדים שלא כולם רואים
הוא יראה את זה בעצמו בה ויגיד וואו היא משהו מיוחד. הוא לא ירצה להוריד את עיניו .
היא לא הכי חטובה ואין לה את הבטן שיש לשאר הבנות .
אין לך תחת מורם והיריכיים שלה לא צרים . והיא גבוהה מהרגיל .

הוא יגיד לה
אותו גבר אני אוהב ורוצה אותך איך שאת . גם אם תביאי לי את האישה הכי יפה בעולם . חטובה עם תחת מושלם חזה בגודל המתאים .
אני אבחר בך . ולא באותה אישה .
אותה אישה היא יפיפייה אמיתית לא חסר לה .
אבל מה שהכי יפה בך זה האופי .

האופי שלה
האופי הוא הדבר שעושה אותה הכי יפה בעולם . הוא מאפיין אותה והוא אף פעם לא השתנה לעומת היופי שיכול להשתנות לטובה ולרעה עם הזמן .
לא משנה כמה זמן יעבור אם זה 10 שנים או 20 שנה הוא ישאר אותו דבר יפה כמו שהוא . אם האופי שלה השתנה הוא יהפוך יותר טוב ממה שהוא היה.
זה אמר הגבר שלה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך