ראיתי שהיה ביקוש לעוד טקסטים בסגנון הזה אז מעכשיו תמשיך סידרה כזו כל שבוע או פעמיים בשבוע. תודה שקראתם ואשמח לתגובות:)

מדברת לעצמי2

29/10/2014 522 צפיות אין תגובות
ראיתי שהיה ביקוש לעוד טקסטים בסגנון הזה אז מעכשיו תמשיך סידרה כזו כל שבוע או פעמיים בשבוע. תודה שקראתם ואשמח לתגובות:)

השיער מאורגן. גם הבגדים. האיפור יפה אבל אני עדיין לחוצה. אולי נמרחה לי המסקרה? או שאני נראית מגוחכת . החברה הכי טובה שלי אומרת שהאיפור מתאמץ.
" כאילו שהערה הזו ממש עזרה לי עכשיו.." אני ממלמלת בשקט
מעניין אם הוא יהיה שם, ואולי הפעם הוא ממש ישים לב אליי?.. אולי הוא יגיד לי שהוא התגעגע?
החברה הכי טובה שלי אומרת שהוא לא הטיפוס. מאיפה היא מבינה? אולי היא באמת יודעת ואני סתם מפתחת צפיות.
ומעניין מה האחרים ילבשו. אולי באמת האיפור שלי מתאמץ? והבגדים? טוב מה אני מבלבלת. הכל פצצה. קניתי בגדים חדשים ואני מרוצה.
חברה הכי טובה שלי אומרת לי שהבגדים מוגזמים ואהיה היחידה עם חצאית. אני מסתכלת אליה. כבר לא יודעת מה לעשות. האם היא צודקת, אולי באמת נסחפתי קצת?

"הגזמת לגמרי " היא אומרת לי. אני מסכלת עלייה ואומרת לה בקול ברור " שתדעי לך שהתלבשתי הכי יפה שיש! למה? כי אני רוצה לבוא למסיבה הכי יפה שיש. לא כאילו יצאתי מפח הזבל"
שקט. דממה. הכי מסבירה לי שהיא לא התכוונה. אני לא בטוחה. אנחנו מתקרבות. קדימה. בהצלחה לי.. אני אומרת בלב. העקבים כואבים וגם הלב. אני כבר לא יודעת מה יותר כואב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך