NOAkiss
כל מה שכתבתי הם באמת דברים שיושבים לי על הלב. אני סומכת על הדעה והעצות שלכם! אני מבולבלת ולא יודעת מה אני עושה. רעיונות?

מה אני אמורה לעשות??

NOAkiss 09/09/2014 679 צפיות 3 תגובות
כל מה שכתבתי הם באמת דברים שיושבים לי על הלב. אני סומכת על הדעה והעצות שלכם! אני מבולבלת ולא יודעת מה אני עושה. רעיונות?

אני מרגישה שאני כמו כולם,
לא שונה, אחת שאומרת דברים בנאלים ולא משמחת אף אחד.
האם אני אמורה לעשות ככה?
מה אנשים חושבים עליי?
האם אני נחמדה? חכמה? מסמלת משהו בעייני אנשים?

לפעמים אני מרגישה צבועה
למשל, פעם הלכתי לישון אצל חברה, ועשיתי משהו שהיא הציעה לי ולא כל כך התחברתי לרעיון.
היא רצתה לעשות אצלי את הדבר ההוא, אבל הרעיון לא מצא חן בעיניי ואמרתי לא.
זה אומר שאני צבועה?
כי קורים המון דברים שאנחנו לא מסכימות עליהם, דברים מטומטמים, ואז יוצא המשפט הזה מהפה שלה, ״למה את מתווכחת איתי? הרי את יודעת שאני צודקת!״ ועכשיו, אני חושבת שאני צודקת, שאין לנו אותה נקודת מבט, ושלא תיפגע מכל העניין, כי אני ממש לא רוצה את זה.
אבל אני לא אומרת כלום על זה כי היא בכל מקרה כבר כועסת עליי…
בסוף היום אנחנו כבר שוב חברות.
אבל זה קורה כמעט כל יום והרבה! מה זה צריך לומר?

אני חושבת שבן אדם צריך להיות שונה, בעל מטרה כלשהי,
אני תוהה אם אני כזאת, המון פעמים אני מרגישה שאני נשברת תחת לחץ, ועושה מה שאומרים לי בלי לומר את דעתי ואת מה שאהי חושבת.
לפעמים אני מרגישה כמו שליח, עלה, מישהו דק וחסר אופי שחושב רק על עצמו.
כלומר, תראו את כל מה שכתבתי, הכל אני ואני ואני!


תגובות (3)

אני סובלת מאותה בעיה (אני כל הזמן).
נועה, אולי זה אומר שקורצנו מאותו החומר ;)
ואני לא חושבת שאת צבועה. אני חושבת שאת נמצאת במצב לא נעים, בו חברה שלך מצפה ממך לעשות משהו שאת באופן אישי לא מסכימה איו. היא לא פתוחה להשקפת העולם שלך, לדעותיך, למחשבותיך ולרצונותיך. את טוענת שאת כן, אבל אולי גם את לא. אין לנו דרך לדעת מה נמצא במוחו של אחר (אלא אם אנחנו ערפדים קוראים מחשבות. או ג'ייקוב). תאלצי (כמו אנשים רבים וטובים לפניך) לקחת אותה לשיחה, שאולי בסופו תצאו מיודדות, ואולי לא. אני חושבת שאם תסבירי לה מה את מרגישה, יוקל לשתיכן, הריי שבסוף היום אתן חברות טובות.
מיכל (-_-)

09/09/2014 19:51

בהתחשב בעובדה שאנחנו גרות באותו בית, הייתי שמחה אם את הדעה שלך היית אומרת לי פנים מול פנים, כשאנחנו באותו חדר.
נועה (-_-)

09/09/2014 21:51

נועה. מתוקה. מעניין אותי לדעת מתי תכנסי לאתר הזה שוב ותקראי את התגובה שלי מעומק ליבי. לעשות דבר או לא לעשות דבר כזה או אחר לפי מה שאת חושבת הוא לא צביעות וזה בסדר גמור. האמנם לפעמים הצד השני יכול לחשוב שזו אנוכיות ושהוא לא מקבל את אותה התמורה בפשרות שהוא עושה.
בשיא העדינות אני מייעצת לך בתור אדם שמכיר אותך תיזמי את שיחה עם חברתך במקום שהיא תיזום אחת ודברים יכולים להתפוצץ. סמכי עליי אני יודעת ;) דברי איתה על דברים שמפריעים לך והיא כנראה גם תעשה זאת. אבל זה תלוי באופי של החברה הזאת, היא יכולה גם לא לקבל את זה כי כנראה שיש גם המון דברים שמפריעים לה גם… או שאתן יכולות להגיע לעמק השווה ולהבטיח לעצמכן שתכבדו את הדעות אחת של השנייה להבא וזהו.
גם לי יש כזה מקרה עם חברה מאוד טובה שלי שאני כל כך אוהבת ומכבדת ולפעמים יש לנו כל כך הרבה חילוקי דעות שכבר אי אפשר לסבול את הנוכחות שלנו.
אם הרגשות האלה שאת לא בסדר או שאת צבועה או משהו כזה, תתנתקי מהם וקחי צעד מראש ותיזמי שיחה. טיפ ממני לחיים… לעולם אל תפחדי מדיבורים אחרי ריב כי הם פותרים הכל כל עוד את מוצאת את המילים הנכונות.

23/04/2015 09:42
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך