ש2018 תהייה שנה מדהימה לכולם :)

מה ש2017 לימדה אותי על עצמי ועל החיים.

31/12/2017 692 צפיות אין תגובות
ש2018 תהייה שנה מדהימה לכולם :)

2017.
השנה הכי משמעותית בחיים שלי. השנה שבה המון דברים בחיים שלי השתנו וששום דבר בה לא היה יציב.
אני כבר בת 18, סיימתי ללמוד לפני כמעט חצי שנה ולפעמים זה עדיין לא נתפס לי, איבדתי כל כך הרבה חברים טובים, כאלו שחשבתי שיהיו חלק מהחיים שלי לעוד המון זמן, נשבר לי הלב אין ספור פעמים, קמתי ונפלתי כל כך הרבה פעמים, נהייתי בן אדם חזק ושביר, באותו הזמן.
עברתי השנה המון חוויות, טובות ורעות, אך כאלו שאזכור לעוד הרבה זמן.
השנה הזאת הייתה נוראית מבחינתי כי הרע שהיה בה עלה על כל הטוב, ולמרות שהיו זמנים טובים ואנשים מדהימים, אני לא יכולה להסתכל על השנה הזאת אחרת.
בשנה הזאת המון דברים טובים נגמרו, המון אנשים שאהבתי דקרו אותי בגב וגם בלב, בשנה הזאת איבדתי את עצמי, ומצאתי, ואיבדתי שוב, ואני חושבת שלעולם לא אמצא את מי שהייתי.
השנה הבנתי שאני בן אדם טוב, מעבר לזה, אני גם מדהימה, לקח לי המון זמן לדעת את זה, אבל עכשיו אני יודעת. אני גם יודעת שלא משנה מה עברתי בחיים אני לא אגדיר את זה שמשהו שימנע ממני ליהנות מהחיים.
השנה הבנתי שאני ראויה לאהבה, משפחתית, חברית וזוגית, שלא משנה מה שקרה בעבר שלי לא אמור להשפיע על זה, ואולי יהיה לי קצת יותר קשה להתנהל, אבל זה לא צריך למנוע ממני.
השנה הבנתי שמרבית הדברים שקרו לי והגבילו אותי בעבר לא באשמתי ושאני לא צריכה לחיות כאילו שהם כן ואני גם לא צריכה לחיות לפיהם.
השנה למדתי מי מהחברים שלי חברים לחיים, ומי מהם ברח בהזדמנות הראשונה שהייתה לו. למדתי גם שלא כל ניתוק קשר זה דבר רע, ושתמיד עדיף לי לדעת מהם הדברים שהיו רעים בקשר אבל לזכור ולשבח את הדברים הטובים שהיו.
השנה למדתי גם לקבל את עצמי ולהגן על עצמי מפני אנשים שלא צריכים להיות חלק מהחיים שלי. למדתי שהמילה הכי חשובה בחיים שלי היא שלי, לא משנה מה כאלו שלא מגיע להם להיות בחיים שלי חושבים.
למדתי השנה שהמלחמות הכי קשות שלי בחיים הן אלו שאני מנהלת נגד עצמי, וחבל שאני אהיה אויב בשביל עצמי, הרי עוד יהיו לי כל כך הרבה קרבות להילחם בהם ואני צריכה את עצמי מאוחדת.
השנה למדתי לא להסתכל על הגדרות וגם לא להגדיר את עצמי לפי מה שאחרים רוצים שאעשה, למדתי להבין באיזה דרך וחינוך אני רוצה לחיות את החיים שלי.
השנה למדתי את הכוח וההשפעה של המצב הנפשי שלי על הבריאות שלי ועל החיים שלי, ולמדתי איך להבין ולייעל את זה.
הבנתי שאני מאוד מפחדת לגבי העתיד שלי כי שום דבר לא ברור עדיין, אבל עכשיו אני יודעת שזה לא ימנע ממני מלהיות מאושרת ולא ימנע ממני מלהתרגש לגבי העתיד שמחכה לי, שאני חיכיתי לו במשך המון זמן, להתחלה החדשה והטובה שלי.
2018 הולכת להיות שנה טובה, מעבר לזה היא תהייה מדהימה, היא הולכת להיות השנה הכי טובה שאיי פעם הייתה לי, איך אני יודעת את זה? האמת שאין לי מושג איך אבל אני פשוט יודעת, כי מגיע לי לחוות את הטוב שעוד מחכה לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך