תגיבו.. תביעו את דעתכם בנושא. אני ממש לא מחלילה. בטוחה שהרוב לא כאלו, אבל למרותך שהתופעה לא אישית אצלי, אכפת לי כמה שאפשר להזהיר, לעזור, להסביר. אוהבת המון ומצפה לקורא את דעתכם.. :)

מודל היופי.. זיוף שכולן רוצות..בבקשה תיכנסו זה חשוב

29/12/2014 714 צפיות 3 תגובות
תגיבו.. תביעו את דעתכם בנושא. אני ממש לא מחלילה. בטוחה שהרוב לא כאלו, אבל למרותך שהתופעה לא אישית אצלי, אכפת לי כמה שאפשר להזהיר, לעזור, להסביר. אוהבת המון ומצפה לקורא את דעתכם.. :)

רווח בין הרגליים, בטן- שטוחה, זרועות דקות, מותניים צרים. אל תגידו לי שאף פעם לא שמעתם את זה.

במציאות כזאת, זו שאנחנו עוברים. להיות בני נוער, בישראל, כיום זה קשה הרבה יותר ממנה שחושבים. כל אחת רוצה להיות מושלמת, ומושלמת כמובן זה הכי הכי רזה.

הפוטושופ מככב בפרסומת הראשיות, מוכרים לנו משהו שאף אחת לא צריכה להיות, וגם הבנים, כאילו מצפים שהבחורה בפרסומת תצא ככה גם בשגרה?

אני רואה את זה כל יום, ובא לי לצעוק. איך אפשר ככה?! כאילו שמישהו בכלל מושלם, לא! אף אחד לא מושלם ולא רק זה גם תהיו עצמכן, תשמחו בחלקכן. בנות ,מה קרה לנו?!

לפחות, ככה אני מרגישה. לחשוב שבנות רוצות להיות אנורקסיות? שיראו להם את העצמות?! להתחיל בהרגלים משונים ולבסוף לגמור בבית החולים, במחלקת משוגעים.

יש דרך אחת להגיע למקום כזה, לחץ חברתי. ואחרי שנכנסים למקום כזה, קשה מאוד לצאת ממנו, כמעט בלתי אפשרי.

אז זה אולי לא נוגע לכולכם פה. ויש מצב שבזבזתי לכם את הזמן. אבל יש לי בקשה.

תסתכלו סביב, מי שבמצב כזה.. תעזרו לו.. תהיו אכפתיים. פעם אחת פאקינג נרים את הראש כולנו מהמסך של הסמארטפון ונחפש, נעזור..

ממני…
אחת שבאמת אכפת לה…


תגובות (3)

עשיתי עבודת מחקר בנושא של מודל היופי (לא רק בישראל אלא בעולם כולו) ולא תאמיני בכמה וכמה דברים זה תלוי. וכמה וכמה דברים בעצם גרמו לאיך שאנחנו, נשים, רואות את עצמנו כיום.
וזה בהחלט לא בסדר, יש לנו מודל יופי לא הגיוני בעליל שבערך אף אחת לא יכולה להשיג באמת, וברגע שמישהי חושבת שהיא השיגה אותו מראים לה אלפי דברים שהיא צריכה לשפר במראה שלה.
זה גם אשמתנו וגם אשמת החברה עצמה. הרבה בנות לא מבינות שמה שקורה לא בסדר, וחיות באשליה שבת מלאה לא יכולה להיות יפה, מה שממש אבל ממש לא נכון כי יש בנות מלאות שיפות יותר מהרבה בנות רזות. וגם החברה שממשיכה להציג לנו תנאים בלתי אפשריים שרק אם נעקוב אחריהם נהיה "יפות".
אתם יודעים למה פעם בנות היו רזות? בגלל נזקים מהמלחמה, מחסור באוכל, מחסור בתנאים בסיסיים של חיים. והנה אנחנו יושבות ומתלוננות כל הזמן על מה שיש לנו. בעבר שמן=עשיר, רזה=עני, אני לא אומרת שרזים הם עניים או שמנים הם עשירים, ושניהם יכולים (במקרה הזה יכולות) להיות יפים אבל אנחנו פשוט לא מבינים כמה בני מזל אנחנו שאנחנו חיים במצב שבו להיות רזה הוא לא רזון ממחסור באוכל.
בקיצור, יש לי עוד מלא מה לומר ואני יכולה לחפור על זה במשך שעות (מה שאני עושה ברגעים אלו, מצטערת).
אם את רוצה באמת שתלכי לחקור את הנושא כי הוא ממש מעניין, ויש גם את הספר (שהוא ממש מפורסם דרך אגב) של אומברטו אקו "תולדות היופי". יש מלא חומר בנושא בכל מקום.
אז כן…מקווה שלא חפרתי יותר מדי. להת'

29/12/2014 22:39

את צודקת.
יש כל כך הרבה נערות בישראל שמנסות להיות רזות, והן אפילו לא שמות לב לזה שהן עוד דקה נעלמות, הבריאות זה מה שחשוב… לא איך הבנים מסתכלים עלייך.
יש בנות שלא אוכלות רק כדי שבנים יסתכלו עליה ויגידו שהיא רזה והלוואי והייתה חברה שלי, אז לא.
גם אם תיהיי הבן אדם הכי שמו ומכוער יהיה בן שיאהב אותך בגלל היפי הפנימי, ולא היופי החיצוני.

29/12/2014 22:54

את צודקת, בנים באמת מעצבנים אותי! רוצים בחורה מושלמת? לכו תתחתנו עם הפוסטר! אין בחורה מושלמת! והכי מגעיל זה בנות שרוצות שיראו להן את העצמות! לא אלה שזה לא אשמתן, ויש כאלה, אלה שרוצות שזה יהיה ככה, זה באמת עצוב… אני מסכימה עם כל מילה כאן!

29/12/2014 23:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך